Ik heb geen idee van prijzen in die business.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Op zich is het misschien niet duur Golfer.
Maar als je gehandicapt bent, kan het haske duur zijn. Je moet al zoveel betalen..
gelukkig niet. anders hou je geen verzorger meer over die plezier in haar werk heeft (op een uitzondering na). je kunt heel veel liefde voor mensen hebben maar seks gaat toch te ver vind ik....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van prijzen in die business.
Maar zag ook nog deze site http://www.stichtingsar.nl/ en begreep dat er ook zelfs door sommige gemeentes subsidie op verleend wordt.
In ieder geval behoort het niet tot de verzorgende taak van het personeel in de tehuizen/instellingen.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
een normaal verwenvrouwtje is ¤ 50,- per uur. maar ja, die mogen ook kiezen wie ze naar binnen halen en wie niet..
In ieder geval behoort het niet tot de verzorgende taak van het personeel in de tehuizen/instellingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van prijzen in die business.
Maar zag ook nog deze site http://www.stichtingsar.nl/ en begreep dat er ook zelfs door sommige gemeentes subsidie op verleend wordt.
In ieder geval behoort het niet tot de verzorgende taak van het personeel in de tehuizen/instellingen.
Ik gok dat gaat over andere dansmevrouwen, met een ander beroep ernaast.......quote:
Plezier in je werk in de zorg is ook relatief.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig niet. anders hou je geen verzorger meer over die plezier in haar werk heeft (op een uitzondering na). je kunt heel veel liefde voor mensen hebben maar seks gaat toch te ver vind ik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Plezier in je werk in de zorg is ook relatief.Ik wil dus liever aandacht voor de zorg dan voor het zeilmeisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Plezier in je werk in de zorg is ook relatief.Lekker om dat op je bordje te krijgen terwijl eigenlijk het management er een zooitje van maakt om jou in wezen alleen op een afdeling te laten staan (aangezien de Poolse vast lief is, maar geen tillift mag bedienen) en de pendelaar laat aan jouw kant komt helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok dat gaat over andere dansmevrouwen, met een ander beroep ernaast.......
[..]
Plezier in je werk in de zorg is ook relatief.half 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh dat had echt niet gemogen he.. wat zonde toch dat er niet meer mensen in die zorg willen werken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Juh. En teamhoofd had geen tijd om pillen te delen voor me. En de visite met de arts liep uit omdat hij niet alleen de wondenronde wilde doen, maar ook de papieren visite. Hij was net terug van vakantie...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Lekker om dat op je bordje te krijgen terwijl eigenlijk het management er een zooitje van maakt om jou in wezen alleen op een afdeling te laten staan (aangezien de Poolse vast lief is, maar geen tillift mag bedienen) en de pendelaar laat aan jouw kant komt helpen.
Er is ook geen geld voor hè. Er zijn genoeg leerlingen, maar die vinden vaak na hun opleiding amper werk omdat ze liever meer leerlingen aannemen en degenen die werk vinden knappen er reuze snel op af omdat het werk geen enkele ruimte voor echte zorg laat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
half 3oh dat had echt niet gemogen he.. wat zonde toch dat er niet meer mensen in die zorg willen werken
Probleem is vooral dat we door de vernieuwingen in het zorgstelsel, minder geld krijgen voor de zorg. Minder geld=minder personeel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
half 3oh dat had echt niet gemogen he.. wat zonde toch dat er niet meer mensen in die zorg willen werken
De flesjes zijn nu ook minder goed herkenbaar. Moet je je vanillearoma bij de toko halenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
Klacht: de nieuwe dr. Oetker vanillearoma heeft caramelkleurstof toegevoegd gekregen.Als ik verdomme m'n voedsel caramelkleurig wil hebben dan koop ik toch caramelkleurstof?
Ja, moet nog naar de toko in de stad. De buurttoko heeft flesjes aroma met houdbaarheidsdatum tot januari.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De flesjes zijn nu ook minder goed herkenbaar. Moet je je vanillearoma bij de toko halen
Gelukkig nietquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, moet nog naar de toko in de stad. De buurttoko heeft flesjes aroma met houdbaarheidsdatum tot januari.
2003.
Pa + Broertje + vriendin pa + kinderen van die vriendin+ aanhang + aantal vrienden en kennissen van vriendin pa kant. Zoon van vriendin van mijn vader was jarig en vierde het vanavond in de woktoko.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Pa + Broertje + vriendin pa + kinderen van die vriendin+ aanhang + aantal vrienden en kennissen van vriendin pa kant. Zoon van vriendin van mijn vader was jarig en vierde het vanavond in de woktoko.
Bij de woktoko hier is het 22,50(althans op Di en Wo rest van de dagen 26,50) pp inclusief drinken, je moet ook zelf drinken halen en dat mag onbeperktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
gezellig Borisz! en ik snap wel waarom daar; kun je onbeperkt eten voor een bepaalde prijs... voor 13 man is behoorlijk wat! of hebben jullie allemaal meebetaald?
Er zijn ook mensen in die groep die 'goed' willen etenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb ook zo'n familie die het zou vieren in de woktoko.
Trusten Isa, en iedereen, ik ga ook weer vroeg vandaag.
zou graag willen Z maar je woont zo achterlijk verquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef z80 het volgende:
zit er aan te denken zondag ook weer eens buiten de deur te eten.
de chinees/mongool hier in Kleef is goed te doen.
vergelijkbaar met een lopend buffet en wok scheur in Nederland,
alleen dan met beter vlees, vis en groente.
mocht er nog een dame zijn die mee wil, laat maar weten.
zit toch in Utrecht? dan ben ik daar ook geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ben net nog bij tantes bistro geweest
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doen ze zeker een jaar over voor 1 zaadlozing
Istie zo erg? Ik moet m ook nog zienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef freecell het volgende:
Ow help, net Kick-ass gezien
De laatste keer dat ik me door TARA in een film laat lokkenGatver.
Oh jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Steer wat betekent je hangertje voor jou
(of had je daar al antwoord op gegeven in het vorige topic?)
KLIKquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn lievelingsonderwerpIk heb eigenlijk geen idee hoe ze dat doen, die slakken! Dus vertel.
Het oog van Isa Horus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja
Het Oog van Horus staat op de voorkant van Eye in the Sky, een plaat van Alan Parsons. Veel van mijn interesses (historie van oud Egypte is daar overigens geen een van) stammen rechtstreeks af van de concept albums van AP. Zie ook mijn fobo.
Mijn hangertje is een pyramide met het oog van horus erin.
Verwijderen, mailadres blokkerenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mail.van.exwaarom raakt t me nog steeds
ahhh nu krijg ik ook zin in mosselen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:51 schreef golfer het volgende:
Zo. Het restantje gekookte mosselen staat nu besprenkeld met citroensap, paneermeel, knoflook, bieslook, peterselie en kaasrasp onder de gril.
Ik zag mijn ex in de supermarkt gister. 'Moest' dus even over vakantie praten e.d.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mail.van.exwaarom raakt t me nog steeds
Wat is er mis met kleine borstenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag mijn ex in de supermarkt gister. 'Moest' dus even over vakantie praten e.d.
Maar, ik vond haar borsten al een stuk kleiner dan de vorige keer, dus het gaat nog immer de goede kant op.
Zeg je nou dat ik helemaal geen tieten hebquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar mooie heupen heur.
Ik weet niet wat hij bedoelt, maar ik zeg: "niets mis met jou hoor"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik helemaal geen tieten heb![]()
Was het een deet peetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
HoiStoofpotje was weer gelukt
Nog twee porties over
Bezoek vond het ook erg lekker ondanks dat ze een ontzettend moeilijke eter is en ze was erg blij met het feit dat ik haar ff thuis bracht in Leiden omdat het hier net ontzettend hard regende
Als je pronte tietjes hebt, vergeef ik je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik helemaal geen tieten heb![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je pronte tietjes hebt, vergeef ik je.
Zocht ook nog een mannelijk Gaudí achtige accessoire, een ring, hanger, etc. maar helaas: of vrouwelijk of gay.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwe bureau/tafel en stoel
[ afbeelding ]
Mooi Memo! Leen Bakker?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwe bureau/tafel en stoel
[ afbeelding ]
Neequote:
Alstu, het resultaat wat ik nu zit te snoepen:quote:
Stoofpotjes kunnen altijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:49 schreef DarkElf het volgende:
tis dat de temperatuur lekker is anders kreeg ik visioenen van stoofpot
Mosselen met kaas en uien?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Alstu, het resultaat wat ik nu zit te snoepen:
[ afbeelding ]
Mn maag begint er gewoon van te rommelenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met kaas, ui, knof, peterselie, bieslook, citroensap en paneermeel en drupje olijfolie onder de gril gegratineerd.quote:
Alleen dames? Tskquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef z80 het volgende:
zit er aan te denken zondag ook weer eens buiten de deur te eten.
de chinees/mongool hier in Kleef is goed te doen.
vergelijkbaar met een lopend buffet en wok scheur in Nederland,
alleen dan met beter vlees, vis en groente.
mocht er nog een dame zijn die mee wil, laat maar weten.
Dat ziet er tof uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
NeeCollegaatje kwam eten
Maar ze vond het ontzettend gezellig en ze snapte maar niet dat ik nog geen vriendin had op deze manier
Golfer lees je mee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ Steer ik zou nog best een keer een vetertje met een maan willen hebben
Mooi symbolisch voor mijn nieuwe levensfase. En dan afwisselen met de chai.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met mij heeft ze al het zonnetje in huis. Dus die maan komt er niet in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer lees je mee.![]()
Volgens mij zijn daar wel mooie varianten in te vinden, een maan.
Ohquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is geen placemat, maar een loper (3e wereldwinkel) over de tafel
(gekregen van schzusje)
Nou er zouden zomaar placemats van gemaakt kunnen zijn hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:
OhIs moeilijk te zien voor me met een schermpje van 3 bij 4 cm
Maar ook als loper onwijs gaaf dus
En terecht.quote:
ja dat zag ik dus wel, anders zou ik niet kunnen zeggen dat ik t leuk vindquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou er zouden zomaar placemats van gemaakt kunnen zijn hoor
Het zijn rolletjes glanzend tijdschriftpapier heel strak en fijn opgerold met touw. Erg mooi en apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |