Ik heb geen idee van prijzen in die business.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Op zich is het misschien niet duur Golfer.
Maar als je gehandicapt bent, kan het haske duur zijn. Je moet al zoveel betalen..
gelukkig niet. anders hou je geen verzorger meer over die plezier in haar werk heeft (op een uitzondering na). je kunt heel veel liefde voor mensen hebben maar seks gaat toch te ver vind ik....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van prijzen in die business.
Maar zag ook nog deze site http://www.stichtingsar.nl/ en begreep dat er ook zelfs door sommige gemeentes subsidie op verleend wordt.
In ieder geval behoort het niet tot de verzorgende taak van het personeel in de tehuizen/instellingen.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
een normaal verwenvrouwtje is ¤ 50,- per uur. maar ja, die mogen ook kiezen wie ze naar binnen halen en wie niet..
In ieder geval behoort het niet tot de verzorgende taak van het personeel in de tehuizen/instellingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van prijzen in die business.
Maar zag ook nog deze site http://www.stichtingsar.nl/ en begreep dat er ook zelfs door sommige gemeentes subsidie op verleend wordt.
In ieder geval behoort het niet tot de verzorgende taak van het personeel in de tehuizen/instellingen.
Ik gok dat gaat over andere dansmevrouwen, met een ander beroep ernaast.......quote:
Plezier in je werk in de zorg is ook relatief.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig niet. anders hou je geen verzorger meer over die plezier in haar werk heeft (op een uitzondering na). je kunt heel veel liefde voor mensen hebben maar seks gaat toch te ver vind ik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Plezier in je werk in de zorg is ook relatief.Ik wil dus liever aandacht voor de zorg dan voor het zeilmeisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Plezier in je werk in de zorg is ook relatief.Lekker om dat op je bordje te krijgen terwijl eigenlijk het management er een zooitje van maakt om jou in wezen alleen op een afdeling te laten staan (aangezien de Poolse vast lief is, maar geen tillift mag bedienen) en de pendelaar laat aan jouw kant komt helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok dat gaat over andere dansmevrouwen, met een ander beroep ernaast.......
[..]
Plezier in je werk in de zorg is ook relatief.half 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh dat had echt niet gemogen he.. wat zonde toch dat er niet meer mensen in die zorg willen werken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Juh. En teamhoofd had geen tijd om pillen te delen voor me. En de visite met de arts liep uit omdat hij niet alleen de wondenronde wilde doen, maar ook de papieren visite. Hij was net terug van vakantie...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Lekker om dat op je bordje te krijgen terwijl eigenlijk het management er een zooitje van maakt om jou in wezen alleen op een afdeling te laten staan (aangezien de Poolse vast lief is, maar geen tillift mag bedienen) en de pendelaar laat aan jouw kant komt helpen.
Er is ook geen geld voor hè. Er zijn genoeg leerlingen, maar die vinden vaak na hun opleiding amper werk omdat ze liever meer leerlingen aannemen en degenen die werk vinden knappen er reuze snel op af omdat het werk geen enkele ruimte voor echte zorg laat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
half 3oh dat had echt niet gemogen he.. wat zonde toch dat er niet meer mensen in die zorg willen werken
Probleem is vooral dat we door de vernieuwingen in het zorgstelsel, minder geld krijgen voor de zorg. Minder geld=minder personeel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
half 3oh dat had echt niet gemogen he.. wat zonde toch dat er niet meer mensen in die zorg willen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |