Beter dan kut vodafone, ik heb soms serieus niet eens bereikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef xyzyx het volgende:
Ik zat net te denken dat ik ook wel x lapo wilde, gelukt dus.
Tyfus t-mobile trouwens..
Hij wil mn smsje niet verzenden
Dude, Vodafone is 9/10 keer de enige provider waarbij je bereik hebt. Niet spotten met Vodafone.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:56 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Beter dan kut vodafone, ik heb soms serieus niet eens bereik
Misschien houd ik mijn telefoon wel verkeerd vastquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dude, Vodafone is 9/10 keer de enige provider waarbij je bereik hebt. Niet spotten met Vodafone.
Misschien heb je gewoon een kuttelefoon.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:58 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Misschien hou ik mijn telefoon wel verkeerd vast
Ik heb inderdaad een kut telefoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon een kuttelefoon.
Maar serieus, op Extrema waren de mensen met Vodafone de enigen met bereik.
Ik had gisteren het hele huis opgeruimd...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had eergister mijn tafel opgeruimd...
Ik weet alles.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dominooooo
Da's een hele vette film, wist je dat?
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
WutVoe met een Metallica shirt
Ik heb mijn bass altijd op vol staanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bass op +2,5, treble op +1,5 en volume op teringhard
Trek dan een green day shirt of three days grace shirt aan in plaats van die troepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
WutVoe met een Metallica shirt
Of gewoon iets leuks, ipv een zwart t-shirt met tekst.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Trek dan een green day shirt of three days grace shirt aan in plaats van die troep
Ik heb alleen een metertje met blokjes. Die geeft alleen zoiets als dit aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn buurjongen geeft drumles 2 muren verder. +3 is max he
Of gewoon niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Of gewoon iets leuks, ipv een zwart t-shirt met tekst.
metallica troep noemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Trek dan een green day shirt of three days grace shirt aan in plaats van die troep
Het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig meer te fantaseren over.
Omdat ze lekker is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
Hmm, waarom voer ik diepzinnige gesprekken met scharrels van vrienden?
Voor?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga geloof ik het internet maar weer eens misbruiken.
Oh da's die rechter?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Naah, die is niet zo heel lekker, maar alsnog wel goed te doen.
Die is best wel lekkerquote:
Nepsnoepjes.quote:
Nee ik dacht even verkeerd, sorry.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
De linker is geen scharrel van een vriend.
Kom dan gewoon een keer naar Utrecht.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nepsnoepjes.Maar het shippen is duur dus ik ga mr. Hot wel even lief aankijken, kijken of hij het een keer onthoudt.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik dacht even verkeerd, sorry.
Yooo da's laat!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet tot 6 uur werken, dus vanaf een uurtje of 8 moet het lukken.
Das ook pas 200 jaar bekendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jaaahahahaaa leukkkk ik moet ipv Zutphen - Den Bosch - Eindhoven, Zutphen - Apeldoorn - Amersfoort - Utrecht CS - Eindhoven reizen. Hoera voor het eruit liggen van station Arnhem waar ik ALTIJD langskom.
Doet er niet toe, realiseer het me nu pas.quote:
Ja ik ga 's middags naar Eindhoven.quote:
Hmmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wou zeggen misschien kan het vrijdag maar dan ben ik er weer eerder.
Heb je vrij weinig aan dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doet er niet toe, realiseer het me nu pas.Uur extra reistijd.
[..]
Ja ik ga 's middags naar Eindhoven.
Volgende keer je cola verder van je toetsenbord zeggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:33 schreef Japsnars het volgende:
Nieuw toetsenbord gekocht voor een tientje maar die layout is echt heel naar en mijn aanhalingsteken werkt niet naar behoren, morgen maar weer terugbrengen
Dan ben ik vrij, dus dat kan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know! Volgende week anders een keer?
Uhm, ik hoop daar volgende week een definitief antwoord op te kunnen geven.quote:
Dan is dat een deal, als je wilt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij, dus dat kan.
[..]
Uhm, ik hoop daar volgende week een definitief antwoord op te kunnen geven.
Maar tot nu toe niet. Want ze is op vakantie en omdat oma.
Hoeveel duiven wil je hebben dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan is dat een deal, als je wilt.![]()
Ah, ik hoop het voor je.
Moet ik ook langskomen? Vandaag btw langs utrecht geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoeveel duiven wil je hebben dan?
Ik ook, maar eerst maar even zien hoe mevrouw terug komt, of die niet iets te vertellen heeft
Als je wilt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet ik ook langskomen? Vandaag btw langs utrecht geweest
Zoveel heb ik niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dooo ik kan ook naar utrecht komen!!!!!!!!!!!!!!!!!
3,5 kusje was het he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoeveel duiven wil je hebben dan?
Ik ook, maar eerst maar even zien hoe mevrouw terug komt, of die niet iets te vertellen heeft
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
oh gaat het daar om, maar ik geef morgen een feestje dus kan ook niet
4.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
3,5 euro was het he?
Haha hoe bedoel je datttttt
Oh jammer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:47 schreef mstr het volgende:
[..]
4.
Nou, of zij niet een ander tegen is gekomen of iets uit heeft gespookt.
Ik ga er geen verlies op maken natuurlijk, nu krijg ik terug wat ik betaald heb.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh jammer.
Haha mja.Laten we het niet hopen voor je. En anders wil ik wel drie dagen met je naar Berlijn op jouw kosten.
Ja oke maar het is ook weer zo treurig om te roepen KANKERGEIL DAAR ZOU IK WELEENS GOED OVERHEEN WILLEN BOH BOH BOHquote:
'Dat is een lekkere dame'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja oke maar het is ook weer zo treurig om te roepen KANKERGEIL DAAR ZOU IK WELEENS GOED OVERHEEN WILLEN BOH BOH BOH
Ja snap haha, dacht dat het 3,5 was dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga er geen verlies op maken natuurlijk, nu krijg ik terug wat ik betaald heb.
Haha. Dat is lief van je.
Dan neem ik die blonde wel een dagje meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja snap haha, dacht dat het 3,5 was dus.Maar goedddd 4 is prima!
I know, zo ben ik.
Nahhhh da's niet aardig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan neem ik die blonde wel een dagje mee
Was te voorspellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alle 20 slachtoffers van Love Parade dood door verdrukking.
Of iemand voor je dooddrukken doordat jij geduwd wordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar was ook nog evt. van trap gevallen.
Dat lijkt me echt de ergste dood ooit, stikken.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Of iemand voor je dooddrukken doordat jij geduwd wordt.
Jordy?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Anyhoe ik heb een andere provider uit utrecht
Maar toch leuk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:25 schreef tubacloud het volgende:
Scary movie
Wat een kutfilms zijn dat eigenlijk
Sommigen wel. Sommigen nog niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Japsnars het volgende:
Maar kennen die mooie meiden mstr ook.
That's the question.
Sollicitatie voor...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn mams had helemaal niet zoveel commentaar op mijn sollicitatiebrief, behalve dat hij misschien te net en ietwat overdreven was voor een 17-jarige. En ze zei dat ze zelden zulke nette brieven tegenkomt.
Zeker, maar ik begin er ook steeds meer voor te voelenquote:
Overloper.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zeker, maar ik begin er ook steeds meer voor te voelen
Okéquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Open sollicitatie bij een architectenbureau.
Je bent zo lekker bezig Freek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar echt, het gebeurt bijna nooit dat mijn mams zo positief is. Chilllll ik ben goeeed.
Oja moet ik ook downloaden.quote:
Ja, hij lijkt mij eigenlijk verneuking van een klassiekerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kijk hem nu.
Wel wennen die andere gezichten hoor
Stuk voor stuk glansrollenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kijk hem nu.
Wel wennen die andere gezichten hoor
SNEL! Allemaal op het droge!quote:
De A-team kent noch heftig noch bloed.quote:
Natuurlijkquote:
Dat is juist de kracht van the A-teamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De A-team kent noch heftig noch bloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:02 schreef Ravenous- het volgende:
Staan er al goede torrents online dan?Van The A-team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, de R5-versie is goed te kijken en te luisteren![]()
Dat is stiekem een vrouwenauto hèquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef Marco001 het volgende:
was ik weert.
He MSTRIk ga vrijdag naar Leeuwarden, kijken+testrit maken in een mooie Puma.. een zilverkleurige, bouwjaar 2000, 50.000 km ongeveer voor 5250 euro.. helaas wel slechts een 1.4 maar goed..
Zet ze maar even op hun plek, ik hou van je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik post in ONZ. En MSTR is zonder hoofdletters.
I love you too, mstr.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Zet ze maar even op hun plek, ik hou van je.
Het is Do niet mstr.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik post in ONZ. En MSTR is zonder hoofdletters.
Ik heb het niet doorgehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kwam er na 2 dagen pas achter dat je en ban had
quote:
Voor mij is het mstr.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor de meesten is het mstr, voor een select groepje Do.
Ja ik val niet zo op omdat ik mij de laatste tijd overal uiterst goed gedrag. Maar als je dan toch een keer een verkeerde opmerking maakt, ben je nog steeds meteen wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kwam er na 2 dagen pas achter dat je en ban had
Ik las iets van een auto met een 1.4 uit 2000 voor veel geld?quote:
Ik dacht, laat ik eens in het banmeldtopic kijken wie er allemaal geband zijn de afgelopen dagen, zag ik ineens op 12 juli Japsnars staan..quote:
Deze opmerking vind ik niet door de beugel kunnen passen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed dat je je plaats weer kent *klopt op hoofd*.
Ja, 5250 euro voor een Ford Puma met een 1.4 uit 2000.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik las iets van een auto met een 1.4 uit 2000 voor veel geld?
Duitsland doorkruisen is vermoeiend trouwens
Ik heb hem standaard in MyAT staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens in het banmeldtopic kijken wie er allemaal geband zijn de afgelopen dagen, zag ik ineens op 12 juli Japsnars staan..
Voor 5000 euro heb je een Astra 2.2 DTi van wat jaartjes jongerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, 5250 euro voor een Ford Puma met een 1.4 uit 2000.
Hoezo vermoeiend?
Met pauzes is het nog wel te doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor 5000 euro heb je een Astra 2.2 DTi van wat jaartjes jonger
Gewoon, 9,5 uur inclusief pauzes rijden op één dag. Vanaf Salzburg.
Lastig mannnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik niet door de beugel kunnen passen.
4 man in de Astra. Heb zelf het hele stuk gereden. Heb wel aardig gemaxtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Met pauzes is het nog wel te doen.
Met hoeveel man zat je in je auto?
quote:
Dan is het nog wel te doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
4 man in de Astra. Heb zelf het hele stuk gereden. Heb wel aardig gemaxt
Wat een eer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:22 schreef MouzurX het volgende:
Dit is nu naast de klb sc een standaard topic dat ik open
Scandinaviëquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens, Oostenrijk heeft over het algemeen leukere dames dan Nederland![]()
Heb 180+ op de teller gekregenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te doen.
Hoezo gemaxt?
Ga midden in Salzburg op het terras zitten. Kijk je ogen uit, en verbaas je er over dat er gemiddeld meer Porsches dan Golfjes rijdenquote:
Een eer voor mij dat ik hier mag zijnquote:
Oh je gaat gelijk weer zeikenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker verantwoord met 3 anderen in de auto.
mjah, verwacht hem wel voor iets van 4k mee te kunnen krijgen.. een leuke fiesta kost vaak al meer, een 206 uit dat jaar doet ook zo 5000 euro, dus volgens mij wel een redelijke deal..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, 5250 euro voor een Ford Puma met een 1.4 uit 2000.
Hoezo vermoeiend?
Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een eer voor mij dat ik hier mag zijn
Hee The Subs hebben een sample met jouw ondertitel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een eer voor mij dat ik hier mag zijn
Ik kocht mijn 206 uit 2000 voor 4.000 met 81k op de teller.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, verwacht hem wel voor iets van 4k mee te kunnen krijgen.. een leuke fiesta kost vaak al meer, een 206 uit dat jaar doet ook zo 5000 euro, dus volgens mij wel een redelijke deal..
Ook naar een Swift gekeken, maar die kosten met 1 ton op de teller zelfs nog gewoon 10.000 vaak, en dan zit er amper wat op qua opties..
wil geen diesel, en de astra is mij te root/zwaar.. wou een auto van max. zo'n 1100 kilo max, benzine of LPG, handgeschakeld, Airco, lichtmetaal zou fijn zijn, en 0-100 in minder dan 12 seconden. prijs: c.a 6-7000 euro. kmstand: max 100.000quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor 5000 euro heb je een Astra 2.2 DTi van wat jaartjes jonger
Gewoon, 9,5 uur inclusief pauzes rijden op één dag. Vanaf Salzburg.
onze 206 airline 3, met alu pakket, airco etc(alleen geen CC) was zo'n 7000 toen wij hem kochten, 2006 met 40.000km, LPG in laten bouwen a 2000 euro. (die we er allang weer uithebben verdient, maar wat wil je? wegenbelasting is per 3 maand slechts een 10'tje duurder als benzine, en als je er zo'n 3 jaar tijd er 90.000 km mee rijd...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kocht mijn 206 uit 2000 voor 4.000 met 81k op de teller.
Al zit er verder alleen elektrische ramen op.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hee The Subs hebben een sample met jouw ondertitel.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:41 schreef Ravenous- het volgende:
Godverdomme klotekamernet sterf een langzame tyfusdood
Eujjquote:
Kusjes en liefs.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:41 schreef Ravenous- het volgende:
Godverdomme klotekamernet sterf een langzame tyfusdood
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eujj![]()
Ik ben kapot gek, 5 blikjes vn die energie drank shit naar binnen gegoten
LOL, zo ben ik dan ook weer nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:05 schreef Aapvis het volgende:
[..]
oeii
hier is laatst iemand doodgegaan op een lanparty toen hij er 18 achter zijn kiezen had
Waar zeikt ze dan over?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
LOL, zo ben ik dan ook weer niet![]()
En lanparty's![]()
Maar t is ook deels door zo'n vriendin van mij die loopt te zeiken over shit en daar kan ik echt niet tegen![]()
Ze stuurde gister zo'n smsje dat ze shit thuis had en dat ze gewoon elk moment van de dag in huilen uit kon barsten.. en dat ze blij was dat ze me kende omdat ik de enige was waarmee ze kan praten enzo..quote:
En daarom ga je energy drank drinken? Dat slaat als een lul op een drumstel, gast.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
LOL, zo ben ik dan ook weer niet![]()
En lanparty's![]()
Maar t is ook deels door zo'n vriendin van mij die loopt te zeiken over shit en daar kan ik echt niet tegen![]()
sommigen pakken drank sommigen redbull jeweetzquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarom ga je energy drank drinken? Dat slaat als een lul op een drumstel, gast.
Nee, k ben kapot van die energie shit en omdat dat kind aan mn kop zit te zeiken..quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarom ga je energy drank drinken? Dat slaat als een lul op een drumstel, gast.
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:10 schreef xyzyx het volgende:
Krijg ik zo'n smsje vn bla bla zelfs ***** vergat t niet en jij wel?
Dus ik realiseer me dat ze jarig is maar denk ik pest haar gwn ff en zeg dat ik niets vergeten ben en bla bla..
Wil ze ff later dat ik t goed ga maken (voor de grap)
Dus ik zeg zo dat ik niets boeiends kan bedenken omdat ze een vriendje heeft..
Stuurt ze terug
"ik heb er 0 (ging nog over felicitatie smsjes). ga nog liever dood. zelfs van mike (haar vriendje) niks. ben ik nog ja(t bezet zijn) maar niet voor lang meer.. IK BEN ALLES SPUUG ZAT"
Ik dacht echt.. gaan we weer![]()
Heb haar terug gesmst dat ze moest opflikkeren en maar moest gaan janken bij iemand anders want ik heb al zat shit aan mn kop..
Altijd moeten ze bij mij komen janken![]()
![]()
![]()
Ik vind t niet erg om mensen te helpen met hun problemen ofzo..quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Herkenbaar
Laatst was er ook zo'n chick die bij mij uit wou komen huilen omdat haar pappie in het ziekenhuis lag... Ik ken die hele pappie niet, dus hoe moet ik dan ooit medeleven kunnen tonen, en hoezo kom je daarvoor naar mij?
Meiden
Why?quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik snap echt niet hoe kut mensen kunnen zijn
ACh, misschien is die verliefd op je. Heb je toevallig nog random jongens geneukt die je slecht behandelen? If so, dan weet je het!quote:Op woensdag 28 juli 2010 02:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
omdat iemand zijn gedrag naar mij toe ineens zo kan veranderen zonder dat ik wat geflikt heb.
Luiequote:Op woensdag 28 juli 2010 09:58 schreef tubacloud het volgende:
Hai
Ik lig nog in bed, en ben niet van plan er de komende uren uit te komen
Moet toch wachten, dus dan maar wachten in bedquote:
Is wel lekker zachtquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Moet toch wachten, dus dan maar wachten in bed
En warmquote:
dan ga je erop liggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:23 schreef tubacloud het volgende:
Eigenlijk heb ik er ook een schurfthekel aan om in bed te liggen als het warm is
Ha. Ha. Ha.quote:
Nandaaaaaaa!quote:
waar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:27 schreef mich1992 het volgende:
Volgende week ga ik elke dag joggen. Mijn vetjes moeten weg!
Jaaaa, leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Nandaaaaaaa!
Hoe was je vakantie?:)
Overal.quote:
]Ik ben vrijdag weer in Friesland.quote:
Nee nee nee, naar Breda joggen duurt 2 uur ofzoquote:
Marco! Ik ga zo de cube LTD Team halenquote:
waar woon jij dan? Öquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:53 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Nee nee nee, naar Breda joggen duurt 2 uur ofzo.
Oosterhoutquote:
Geen idee, maar ik ga in Groningen studerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
]Ik ben vrijdag weer in Friesland.en ga in Leeuwarden studeren hopelijk.
(Maar als Norg ook in friesland ligt ben ik er vanavond zelfs ook al.. mountainbikend bij de Norgerberg)
Om te fierljeppen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam in Friesland willen studeren?
Daarom ga ik nu ook naar Groningen. Kut Leeuwarden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam in Friesland willen studeren?
Groningen is wel beter, maar dan zit je nog in zeh midd0l of noowêr.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook naar Groningen. Kut Leeuwarden.
Oefenen om de fierste ljepper te wordenquote:
Note +1quote:
Iets te laatquote:
Waar moet ik dan naar toe? Zwolle? Maar daar hadden ze niet wat ik zocht...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Groningen is wel beter, maar dan zit je nog in zeh midd0l of noowêr.
Amsterdamquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar moet ik dan naar toe? Zwolle? Maar daar hadden ze niet wat ik zocht...
Windesheim is kutquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat ga je ook alweer doen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sport, Gezondheid en Management.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat ga je ook alweer doen?
Ja maar dan moet ik op kamers enzo en dat wil ik nog helemaal niet.quote:
Die's gek!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik op kamers enzo en dat wil ik nog helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |