Beter dan kut vodafone, ik heb soms serieus niet eens bereikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef xyzyx het volgende:
Ik zat net te denken dat ik ook wel x lapo wilde, gelukt dus.
Tyfus t-mobile trouwens..
Hij wil mn smsje niet verzenden
Dude, Vodafone is 9/10 keer de enige provider waarbij je bereik hebt. Niet spotten met Vodafone.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:56 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Beter dan kut vodafone, ik heb soms serieus niet eens bereik
Misschien houd ik mijn telefoon wel verkeerd vastquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dude, Vodafone is 9/10 keer de enige provider waarbij je bereik hebt. Niet spotten met Vodafone.
Misschien heb je gewoon een kuttelefoon.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:58 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Misschien hou ik mijn telefoon wel verkeerd vast
Ik heb inderdaad een kut telefoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon een kuttelefoon.
Maar serieus, op Extrema waren de mensen met Vodafone de enigen met bereik.
Ik had gisteren het hele huis opgeruimd...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had eergister mijn tafel opgeruimd...
Ik weet alles.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dominooooo
Da's een hele vette film, wist je dat?
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
WutVoe met een Metallica shirt
Ik heb mijn bass altijd op vol staanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bass op +2,5, treble op +1,5 en volume op teringhard
Trek dan een green day shirt of three days grace shirt aan in plaats van die troepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
WutVoe met een Metallica shirt
Of gewoon iets leuks, ipv een zwart t-shirt met tekst.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Trek dan een green day shirt of three days grace shirt aan in plaats van die troep
Ik heb alleen een metertje met blokjes. Die geeft alleen zoiets als dit aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn buurjongen geeft drumles 2 muren verder. +3 is max he
Of gewoon niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Of gewoon iets leuks, ipv een zwart t-shirt met tekst.
metallica troep noemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Trek dan een green day shirt of three days grace shirt aan in plaats van die troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |