Zoiets zaten we aan te denken, alleen dan een tikje verder: we gaan gewoon een hele schutting timmerenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef PeuRac het volgende:
Timmer de netten met een latje vast aan de randen, dan kunnen ze er niet langs. Dat kan je dan meteen gebruiken om iets leuks aan te hangen voor jezelf of de katten.
Te laat, maar gefeliciteerd nogquote:Op maandag 17 juni 2013 14:00 schreef Hitomi het volgende:
Er zijn er twee jarig, hoera, hoera!
Dexter en DeeDee zijn vandaag 3 jaar geworden
Toch hebben we maar besloten om hun verjaardagscadeautje (een lekker stukje vis) maar even te verschuiven naar een later te bepalen moment.
Dexter is namelijk ziekig.De arme schat geeft al sinds de nacht van vrijdag op zaterdag over, hij eet niet, drinkt niet en gaat niet naar de bak.
De dierenarts heeft vastgesteld dat hij koorts heeft en heeft 'm een injectie tegen de misselijkheid gegeven. Ook kregen we haarbalpasta, anti-braak tabletjes en een spuitje voor water mee.
De injectie duurde maar heel kort, de pilletjes lijken niet te werken en het vocht wat ik erin krijg, dat komt er net zo hard weer uit.
Foto's van het jarige stel:
Zieke Dexter:
[ afbeelding ]
Prinsesje DeeDee op haar favo-plekje:
[ afbeelding ]
Het jarige stel samen:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te laat, maar gefeliciteerd nog![]()
![]()
![]()
![]()
(verlate verjaardagskusjes voor de jarigen)
EDIT: Dexter ziek toen en nog ziek?![]()
![]()
* Whiskers2009 duimt dat Dexter heel snel beter wordt![]()
(kusje voor de zieke)
Lief dat je dat vraagtquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe is het nu met de zieke? Knapt hij al op?
Graag gedaan hoor (en ik ben natuurlijk gewoon ook zelf nieuwsgierig en hoop op goed nieuwsquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt
Het is een beetje wisselvallig. Hij eet en drinkt nu wel weer zelfstandig, ook al eet hij momenteel alleen nog maar brokjes en laat hij het natvoer staan (terwijl je dat voorheen echt niet hoefde te flikken).
Hij spuugt nog wel, maar om de 2-3 dagen in plaats van 5 keer per dag. Er komen wel weer knorretjes uit, hij wil weer op schoot liggen en kriebels krijgen, maar hij heeft me nog niet begroet met zijn gebruikelijke "priew?" als ik 'm aanraak of tegen 'm praat.
Het is vooruitgang op slakkentempo inderdaad, maar hij doet dingen in ieder geval weer helemaal zelf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor (en ik ben natuurlijk gewoon ook zelf nieuwsgierig en hoop op goed nieuws![]()
)!
Voorzichtige vooruitgang, maar nog niet "boven Jan" dus?
Ik hoop dat hij snel verder opknapt!
Oepsquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:48 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Het is vooruitgang op slakkentempo inderdaad, maar hij doet dingen in ieder geval weer helemaal zelf.
Ik denk iedere keer dat het voorbij is en dan spuugt ie weer, dus ik hoop inderdaad ook dat 't even doorzet en dat hij straks weer mijn vreetzakje is
Ik dacht vanmorgen dat DeeDee ook weer mee ging doenBleek ze een enorme haar/pluchebal eruit gegooid te hebben.
Tsja, dat krijg je als je het pluche van de krabpaal probeert op te eten, muts dat 't is..
Dit is geen normaal gedrag ik zou als ik jou was morgen even de DA bellen voor advies.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:41 schreef Hitomi het volgende:
Even een enorme kick.. Moet even m'n verhaal kwijt.. Ik tik dit vanaf bed met naast mij een kattenmand met een heel erg boze door de duivel bezeten poes..
Vriend lag al te slapen, ik stond in de badkamer me af te drogen. Ik hoor opeens een enorm kabaal, dus ik ren de woonkamer in, waar ik 2 katten tref met de jaren overeind en staarten als plumeaus verstopt achter een stoel.
Terwijl ik dichterbij kom blijkt deedee een plastic tasje om een poot te hebben en verdwijnt achter de verwarming.
Probeer kat achter de verwarming vandaan te krijgen. Geen effect. Vriend wakker gemaakt. Lukt hem ook niet. Uiteindelijk met stokken haar overtuigd om tevoorschijn te komen, waarna ze onder een tafeltje tussen bank en stoel kruipt.
Mooi, kan ze in elk geval niet weg. Zakje was er ook al afgevallen. Kat des duivels. Snoepjes aangeboden. Geen effect.. Ondertussen ontdekt dat ze uit angst over zichzelf heen heeft geplast (uiteraard met een voet).
Uiteindelijk maar een winterjas aangedaan, handschoenen en daarover heen weer ovenwanten... Terwijl vriendlief het reismandje pakte. Met heel veel pijn en moeite en een krijsende, bijtende, klauwende kat later zit ze erin.
Ben eigenlijk best wel bang dat ze haar pootje heeft gebroken en dat ze daarom zo doet... Hoe kan ik dat het beste checken zonder dood te gaan (want, lapje)? Zijn nu maar gewoon in bed gaan liggen met het licht uit, maar er komt een constante brom uit..
Moet ik tot morgenochtend wachten en hoor dat ze dan is gekalmeerd???
Heb even via de openingen (stoffen reismand met gaas met ritssluiting voor, zij en boven) gekeken of ik mag voelen, maar dan haalt ze uit. Heel voorzichtig kriebelen onder haar kin mag wel.
Denk niet dat ik vannacht veel slaap...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |