Ja ik verbaasde me echt hoe mooi DeeDee was. Als je lapjeskat hoort denk je eigenlijk eerder aan een iets lelijkere tekening (althans ik, als ik foto's van de oude lapjeskat van m'n pa in m'n gedachten naar voren haalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:53 schreef Chanty het volgende:
Wow ze zijn echt mooiVooral Deedee heeft een prachtige tekening. Ik heb echt een zwak voor lapjeskatten
Volgens mij gaan jullie hier veel lol aan beleven
Ik ben er bang voor jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Zometeen post TS even niet meer omdat Deedee zich afvroeg waar dat knopje voor was.
Muahaha, neverquote:
Ja dat had ik ook al in de gaten. Is dat geen traditie bij Cat en haar pleegkittens?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Lekker stel!
En badslippers hebben toch een wonderlijke aantrekkingskracht op kittens he, ik zie dat soort foto's van 'kitten op badslipper' echt overal hier in F&F
hmmz jammer, die 2 kleine van mij kunnen nog wel wat speelmaatjes gebruiken, ze zijn nu een half jaar maar slopen nog steeds alles wat los en vast zit.quote:Muahaha, neverAnders komt er toch een Dexter&DeeDee-achtige explosie aan
Ja idd, die van Cat hebben daar een handje vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al in de gaten. Is dat geen traditie bij Cat en haar pleegkittens?Ik moest echt lachen toen DeeDee zich door de slipper heen proberde te wurmen.. dat paste toch niet helemaal.
oooeeeehhhh...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Zometeen post TS even niet meer omdat Deedee zich afvroeg waar dat knopje voor was.
Klinkt helemaal superquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:17 schreef Hitomi het volgende:
Ondertussen zijn mijn vriend en ik verhuisd naar ons appartementje, hebben we alles schoongepoetst, ingericht en opgebouwd.
De woning is nu helemaal kat-klaar! Kattenbak staat, er is al wat kittenvoer ingeslagen, de eet en drinkbakjes zijn schoongepoetst, de belachelijk grote krabpaal is opgebouwd, de mandjes zijn opgehangen en klaargezet, het kattengras begint op te komen en de speeltjes liggen klaar. Nu nog even wachten tot vrijdag, dan kunnen Dexter en DeeDee oordelen wat ze van hun nieuwe huisje vinden!
Ik heb er al heel erg zin in!
Ziet er goed uitquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Hitomi het volgende:
Hier twee foto's van de krabpaal!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het huisje is inderdaad helemaal geweldig en het inrichten hadden we niet zo'n probleem bij. De verhuurster woonde hier 4 jaar geleden zelf, helemaal door haar nieuw ingericht en alles, toen kwam ze een vent tegen, is ze bij ingetrokken en toen hebben ze besloten dat ze dit appartement gingen verhuren. De huurders geven ze dan de mogelijkheid dat ze het met meubels kunnen huren of zonder (en dan kun je ook zeggen, dat kastje vind ik niet mooi, dat hoef ik niet, maar die bank en stoelen wil ik hier wel hebben staan hoor) en dan haalt ze het weg voor de huurperiode begint. Dus met inrichten was het geen probleemquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ziet er goed uitHet huisje ook, lekker knus zo. Eerste woning van mij en mijn vriend was ook een zolderverdieping met allemaal hoeken en schuine wanden. Een horror om in te richten en klein maar erg gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |