ja dat zit hij nu ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef kres het volgende:
[..]
Probeer hem in de buurt van je uitstroom te plaatsen.. Stuk efficiënter....
ok hij hangt nu schuin in mijn aquarium maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om zowel horizontaal als verticaal te plaatsen.quote:
Rechtop is van wegen de warmte verdeling.. Schuin of plat is niet erg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:57 schreef Balsam het volgende:
[..]
ok hij hangt nu schuin in mijn aquarium maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om zowel horizontaal als verticaal te plaatsen.
in de handleiding is namelijk vermeld dat ik hem loodrecht zou moeten plaatsen terwijl hij wel geheel dompelbaar is.
ook gaat het lampje steeds uit van de verwarming
discus + veel voeren = veel water verversenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:07 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf ververs jij elke week 50% water? Leuke waterrekening zal je hebben, en buiten dat zwaar overdreven. Ik ververs amper 1x per maand 1/3 van me bak. Nou moet het bij discussen wel wat vaker, maar elke week de halve bak... je moet er maar zin in hebben
maar hij schakelt zichzelf niet vanzelf weer in waardoor mijn water temperatuur alsnog op kamer temperatuur blijft hangen wat weer te koud is voor mijn aquariumquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:16 schreef kres het volgende:
[..]
Rechtop is van wegen de warmte verdeling.. Schuin of plat is niet erg.
Dat dat lampje steeds uitgaat klopt.. Want dan schakelt hij zich uit als de door jou ingestelde temperatuur is bereikt..
eerder ruilen aangezien die thermosstaat net nieuw is ^^quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:42 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dan is de thermostaat wrs kapot..
Toch een neue kaufen vrees ik
Damn...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
JortK, die vuurgarnalen gaan hem toch even niet worden via mijKheb een aanval gehad afgelopen nacht in mijn vuurgarnalenbak en alles is letterlijk doodgegaan in 1 nachtje en hier het resultaat van ongeveer de helft van mijn vuurtjes
[ afbeelding ]
Wat de oorzaak is heb ik niet kunnen achterhalen
Dat zijn nog jonkiesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:28 schreef Balsam het volgende:
ik moet zeggen dat die vuurgarnalen op de foto een stuk groter eruit zien dan die ik in mijn aquarium heb gespot @_@
moet haast een loep erbij nemen om ze te kunnen zien af en toe.
Nope , en de vis was kern gezond heb hem smiddags nog gezien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef Samzz het volgende:
Heb je garnalen of wat?
Kan het niet zijn dat de vis dood is gegaan en de garnalen hem hebben opgegeten?
ik weet niet hoe je bak eruit ziet, maar ik wordt nog regelmatig verrast door vissen welke ik dan al weken niet gezien heb en dan weer ineens opduiken (vooral mijn corydoras sterbai, rode fantoomzalmen en otocinclussen, en apistogramma's hebben daar een handje vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Nope , en de vis was kern gezond heb hem smiddags nog gezien.
Nou mn bak is een hoek , alle achterwanden zijn goed gekit even als het omhulsel voor het filter.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je bak eruit ziet, maar ik wordt nog regelmatig verrast door vissen welke ik dan al weken niet gezien heb en dan weer ineens opduiken (vooral mijn corydoras sterbai, rode fantoomzalmen en otocinclussen, en apistogramma's hebben daar een handje van)
ze kunnen zich soms heel goed verstoppen
en als ze dood zijn kunnen ze ook in een paar uurtjes volledig opgevroten worden door slakken/garnalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |