Hij is cool, en zelfs een beetje evilquote:
Sorry Ian, een meisje met donker haar en een brilletje op en een knal rose t-Shirt voor mij aubquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Rustig mensen!Met "doe maar iets leuks, ik weet niets" kan ik weinig
Ik zou het niet doen. Daar ben je veel te liev voor..quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Daar ben je veel te liev voor..
Die van Graseter heb ik wel gemaaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Htje het volgende:
Naar eerder verzoek: de bozerikjes die niet van Ian zijn bij elkaar, met de namen van de makers erbij. Oftewel "GeIanspireerd":
[ link | afbeelding ]
Compleet?
En nog een stelletje (vr)olijkerds:
[ link | afbeelding ]
Ian, als je die boze panda met rode achtergrond hier voor mij neer zou willen zetten (die had ik nog niet opgeslagen, of kleeft daar een trauma aan?), dan kan ik proberen of wit, rood of groen het mooist is bij die mozaiek.
Verkeerde conclusie getrokken omdat die er niet bijstond in Mera's collage, zal het corrigeren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van Graseter heb ik wel gemaakt
Verdraaid, heb ik er 1 gemist? Dakannie hèquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef Htje het volgende:
[..]
Verkeerde conclusie getrokken omdat die er niet bijstond in Mera's collage, zal het corrigeren.
Jeej! Iemand die mij begrijpt!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij is cool, en zelfs een beetje evilDank je wel!
Oh trouwens, als die collage vol is, wil ik die voor op m'n wc deur
Hij staat volgens mij alleen in het Bedankt topic, pag. 2 ma. 19 juli 17.50 u.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verdraaid, heb ik er 1 gemist? Dakannie hè![]()
Heb je misschien een linkje bij de hand waar hij door Ian gepost is? Dan zet ik hem er ff tussen op de juiste plaats voor de volgende versieAnders zoek ik 'em zelf wel even op
Oh vergeet erbij te zeggen wat ik graag zou willenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:55 schreef DuchessX het volgende:
Oeh je doet het weer??
Wil je dan alsnog een voor mij maken? Please, please...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DuchessX op 28-07-2010 19:35:24 ]#geen
Okee, bedankt voor je oplettendheid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef Htje het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij alleen in het Bedankt topic, pag. 2 ma. 19 juli 17.50 u.
Dus ik denk dat hij na de grijze roodstaartpapegaai van Jambo hoort, en voor de clown van Stormqueen.
Zie aanvraagtopic # 4 pag. 4.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:04 schreef frensje het volgende:
ik wil er ook graag eentje
om het "makkelijker" te maken ik hoef geen kat/poes variantdoe maar een puppy ofzo
heb een shih tzu
Ian, bedankt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef KutVocht. het volgende:
Verhaal
Webicons kunnen toch sowieso al niet meer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ian, bedankt!
Ik kan me UniekeIan nog even niet uploaden, want tinypic is hier geblokkeerd
Vandeweek verschijnt ie trots naast m'n berichtjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |