quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Idee: kan je iets leuks maken met een "Felix kat"?
Jeweetwel, zo'n zwart witte kater die op de doosjes van Felix kattenvoer staat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Wauw tof dat je toch weer verder gaat IanIk zat net het topic te lezen waarin stond dat je ging stoppen dus ik zat al te balen dat je niet meer aan de mijne was toegekomen want ze zijn zooooo leuk
Moet ik hem hier weer opnieuw aanvragen? Bij deze dan voor de mijne! sexy chick met lang rood haar please
als ik nog ergens op de wachtlijst sta wacht ik gewoon mijn plekje af hoor
quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ian, tof dat je je maar heel even op de kast hebt laten jagen
wil je er ook nog een voor mij maken?
inspiratie in mn fobo
Oh, GvsE! Hij's cool!quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef Day het volgende:
Even een remindertje. Voor een kleine aanpassing aan mijn IU. Geen haast!
thanks Ianquote:
Shmoopy!quote:
Ben jij nou een artiest?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Rustig mensen!Met "doe maar iets leuks, ik weet niets" kan ik weinig
Hij vraagt een paar posts hierboven wat je wil.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:48 schreef A-noniem het volgende:
ik herhaal me nog maar eens een keer in het geval dat je mijn posts niet hebt gelezen, maar je bent mij vergeten Ian...
Ik denk eerder dat je mijn posts niet leestquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:48 schreef A-noniem het volgende:
ik herhaal me nog maar eens een keer in het geval dat je mijn posts niet hebt gelezen, maar je bent mij vergeten Ian...
in der tatquote:
Dat was een retorische vraag ... je hebt al meer dan 200 user-icons en mensen blij gemaakt. Petje afquote:
Ik zal er even goed over nadenkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:51 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat was een retorische vraag ... je hebt al meer dan 200 user-icons en mensen blij gemaakt. Petje af
ow, wat stom van mequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je mijn posts niet leest![]()
Voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef NBT het volgende:
Jeetje, ik ben al je topic doorgegaan om alle nieuwe UI's te bekijken, complimenten ze zijn echt vet!
Als je wachtrij voorbij is kan/wil je er ook een voor mij maken?
iemand die als "xD" kijkt zeg maar, blanke vrouw met bruin lang haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |