Ha! Het idee voor de volgende Fok! foto contest is geboren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu nog een bjoetie kwien op de weblog die het IRL namaakt
ik heb geen make-upquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ha! Het idee voor de volgende Fok! foto contest is geboren.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:52 schreef Holy_Goat het volgende:
Even uit het vorige topique, maar je mag me onderaan de lijst zetten:
graag zou ik een icon hebben met betrekking op iets heiligs (paus?) of iets met een geit(of allebei)
aangezien ik natuurlijk Holy_Goat heet.
Mooi!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
En we hebben een nieuwe collage!Gemaakt door mijn liefste vriendinnetje
[ afbeelding ]
Jij wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:02 schreef Laysa het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar mag ik een lieve?
Da's wel de bedoeling, posterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Eigenlijk zou daar een poster of een canvas doek oid, van gemaakt moeten worden
ik om te fappenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's wel de bedoeling, posterModerator Liesje wil er graag één om naar te kijken tijdens het schijten, begreep ik in de slowchat
Mwa, met Photoshop kom je ook een heel eind.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb geen make-up. en nee die ga ik ook niet lenen van m'n moeder of zusjes (wat zullen ze wel niet denken)
Kwestie van even herhalen zoals je nu doet denk ik, het is een beetje een chaos gewordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef A-noniem het volgende:
even een vraagje. ik zie dat er mensen zijn die na mij waren met hun verzoek voor een avatar, voor wie er al een is gemaakt. sta ik überhaupt nog wel in de planning of toch niet? dan weet ik of ik er nog op moet wachten of niet?
* Maanvis voelt een nieuwe reeks opkomenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, met Photoshop kom je ook een heel eind.![]()
[ afbeelding ]
haha, nou bij deze danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kwestie van even herhalen zoals je nu doet denk ik, het is een beetje een chaos geworden
Iets a la mijn huidige ava... Denk regenboog, slagtanden en katachtigeoortjes. En chagrijnig bekkie natuurlijk ^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |