quote:Meid ik ga met je trouwen! Echt waar! Heldin die je bent! Geef even je rekening nummer want ik wil er dan wel 1. Het zou namelijk nog altijd goedkoper zijn dan België.
Kijk dat zocht ik, tot nu toe iedere keer een usb muis aan moeten sluiten om de magic (en ook voorheen mighty) mouse aan de gang te krijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net tijdje liggen kutten om m'n Magic Mouse @ iMac weer aan de praat te krijgen toen de batterijen leeg waren. Werd niet meer herkend door iMac nadat ik er nieuwe batterijen in had gestopt
Handige tip om dat te voorkomen: Bluetooth apparaten markeren als favoriet - http://tinyurl.com/34z9zvv
In elk geval even bellen vantevoren...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:32 schreef -Menn0- het volgende:
Tja dat is dus een kleine afweging. Maja dat risico wil ze niet lopen dus ze zal sowieso aangeven. Een telefoon met simlock is kut. Dan inderdaad maar naar België, maja wat is de kans dat ik daar aan kom en dat ze uitverkocht zijn
Dat is een feit. Einde van het jaar stekker eruit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, het ziet er naar uit dat Google Wave afgeserveerd wordt..
Jij was één van die twee gebruikers?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik lijk altijd net op de verkeerde Hypes mee te liften..
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij was één van die twee gebruikers?
Je hebt hem al voor maar 1700 euro.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De 27 inch Imac zag ik vandaag in de Macstore staan. Echt gigantisch voor een pc scherm. Alleen de prijs is minder. 2000 euro
Razerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Logitech heeft de beste muizen imo
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Logitech heeft de beste muizen imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |