We hebben volgens mij seizoenen gehad met 24 deelnemers aan de cup ofzo ;')quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
de teauteau... ik weet niet van de rest van de meedoeners, maar ik vulde maar wat in, ik nam geen moeite om de wedstrijden te 'onderzoeken'. En toch nog vierde geworden terwijl ik de 1e 2 wedstrijden nog niet mee deed
Maar dat is echt een klote-organiseer- en bijhoudtklus. Denk niet dat iemand dat weer snel wil doen.
de FOK!cup is alleen leuk als we minimaal 6 teams hebben die mee willen doen lijkt me?
In which case ik die wel wil organiseren. Er is vast nog wel ergens een topicje te vinden wat de regels waren, die kunnen wsch 99% c/p. Het maken van het speelschema en de standen bijhouden wil ik best wel doen.
die laatste 2(3) mag iemand anders doen
ja ok, maar als ik zie hoeveel verschillende mensen hier posten, zijn dat er neit zo veel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben volgens mij seizoenen gehad met 24 deelnemers aan de cup ofzo ;')
Er zijn er een aantal verdwenen naar een ander forum, er zijn er een aantal nog wel actief in andere topics, maar helaas niet meer hier, er zijn er een aantal hun interesse in het spelletje wat kwijtgeraakt .... op zich logisch, maar wel zonde.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar als ik zie hoeveel verschillende mensen hier posten, zijn dat er neit zo veel.
en if so wel, alleen maar gezellig enzo
je vergeet de bbq meetquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:52 schreef Flappekz het volgende:
Volgend seizoen:
- Hebben we geen Fok!Cup meer
- Hebben we geen Teauteau meer
- Hebben we voor de tweede keer op rij geen Gouden Schoen meer
- Hebben we voor de tweede keer op rij geen VJ/GL meer
Wat gaan we eraan doen?
wat aardigquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Hoe heb je het gehad?
Dan heb je dat vanaf nu deels zelf weer in de handquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat aardigik had alleen liever dat het zo snel gaat wanneer ik ook aanwezig ben
verder wel een prima vakantie gehad, alleen een beetje matig weer.. maar goed dat kan gebeuren..
ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je dat vanaf nu deels zelf weer in de hand
nah...quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooizo! Dan kan ik nu met een gerust hart mn laptop uitzetten
En hoe heet je team nu?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Drassss het volgende:
Zo teamnaam gewijzigd. Die laffe fans die even weg zijn komen volgend seizoen gillen terug wanneer ik in de V balNu nog een logo fixen bij een federatie.
De gekleurde Prentquote:
Lekker jong dus die kan voorlopig wel mee, drie mooie stats voor op de vleugel.quote:24 jaar en 3 dagen, TSI = 4 010
zwak in vorm, conditie uitstekend
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Keepen: rampzalig
Verdedigen: rampzalig
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: uitstekend
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: waardeloos
Ik wil wel meehelpen aan de VJ/GLquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:08 schreef Drassss het volgende:
• Cup
• Awards
• Vinnie Jones / Gary Lineker
• Gouden Schoen
• TeauTeau
Ik zou zeggen fix deze 5? Kunnen we niet de bovenste 4 in een soort programmatje fixen? Iedereen kan erin om het in te vullen, zodat je een mooi overzicht hebt na elke zondag? Bestaat zoiets?
Misschien wil ik ook wel 1 van de onderdelen op mij nemen. Ik heb geen verstand van programma's etc dus daar moet ik wel hulp voor krijgen. Of het moet gewoon in het forum zelf kunnenquote:
ja dat idd. Even afwachten hoe de verkoop gaat. Ik heb nog een trainee van 23 achter de hand om te verkopen maar die is geblesseerd (+1). maar ik hoop stiekem dat deze bij aanvang van het seizoen weer beter is, en met het nieuwe trainigssysteem nog een stat stijgt. Hij is mooi allround, dus zou dan lekker veel op kunnen leveren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:18 schreef Drassss het volgende:
Mooie leeftijd.
Het is natuurlijk even de vraag hoe je deze vleugelspeler opstelt. Aanvallend/naar het midden/verdedigend?
Wanneer je hem vaak aanvallend zet zou ik straks ( want deze speler is niet het belangrijkste van je team ) een speler zoeken met meer vleugelspel. Positiespel is ook nodig, maar vleugelspel is in die zin belangrijker!
Hoe gaat het verder met je aankopen? Trainees zijn binnen toch? Oude mids staan op de tl heb ik vernomen dus nu wachten op wat cash en je mids verjongen?
Dat allrounden is prima als je er ook op traint natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat idd. Even afwachten hoe de verkoop gaat. Ik heb nog een trainee van 23 achter de hand om te verkopen maar die is geblesseerd (+1). maar ik hoop stiekem dat deze bij aanvang van het seizoen weer beter is, en met het nieuwe trainigssysteem nog een stat stijgt. Hij is mooi allround, dus zou dan lekker veel op kunnen leveren.
En ik heb juist door die nieuwe trainingmethode gekozen voor een winger die wat allrounder is. In geval van nood/blessures kan ik hem ook als spits zetten of gewoon op het middenveld, en de nieuwe methode helpt juist dit soort allrounders als ik het allemaal goed begrijp.
2 FC James's (360592)quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Drassss het volgende:
Wanneer er nog opmerkingen zijn etc hoor ik dat natuurlijk graag.
Gewoon even aanmelden in dit topic lijkt me?
1. De Gekleurde Prent
ja ik had op de vorige pagina al aanggeven dat ik de cup wel wilde doen, maar je bent zo lekker voortvarend bezigquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef Drassss het volgende:
Goed idee. Ik werk het wel snel in excel uit wanneer er 8 teams zijn. Dan moet alles wel goedkomen qua organisatie.
Ik las dat Scud de VJ/GJ wil doen, top!
Misschien gewoon ieder 1 dingetje oppakken. Maakt niet uit als we met een aantal managers zijn. Maakt het ook wat gezelliger denk ik en je gaat elkaar niet door elkaar halen
Je mag me assistent zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ik had op de vorige pagina al aanggeven dat ik de cup wel wilde doen, maar je bent zo lekker voortvarend bezig![]()
Met alle plezierquote:
Beterschap, Houdoe!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Met alle plezier
Ik ga mijn mandje weer opzoeken, zit langzaamaan weer wat te shaken en hoest alweer mijn longen uit mijn lijf
tot morgen!
Je overschat wel beetje de kosten, je hebt immers ook altijd thuiswedstrijden die aan het eind zeker wat opleveren. Daarnaast hoef je de eerste twee weken nog niet echt aan de bak, en kan je je spelervoorraad langzaam opbouwen. Maar goed, het is geen zekerheidje nee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
14 weken met 1 miljoen salaris (ongeveer), heb je nog 31 miljoen over om sterke spelers te kopen. Aangezien het nu niet meer echt rendabel is om mono Goddelijke spelers aan te schaffen, denk ik dat je geld te weinig hebt.
Vanwege mijn vlaggetjes jacht zal ik niet meedoen aan een Fok!Cup, maar aan de andere evenementen wil ik best meedoen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:52 schreef Flappekz het volgende:
Volgend seizoen:
- Hebben we geen Fok!Cup meer
- Hebben we geen Teauteau meer
- Hebben we voor de tweede keer op rij geen Gouden Schoen meer
- Hebben we voor de tweede keer op rij geen VJ/GL meer
Wat gaan we eraan doen?
De totale sterren hebben ook met de vorm te maken. Conditie heeft meer met de zwarte sterren te maken. Ik zou het dus gewoon niet veranderen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik merk aan de sterren dat mijn team inzakt aan het eind, ik neem aan dat dit met conditie heeft te maken. Wat kan ik nu het beste doen? Heb conditietraining van 10% naar 14% veranderd, maar gaan ze hier daadwerkelijk door omhoog of houdt het alleen de conditie op peil?
Ja dat bedoel ik, ik heb nogal veel zwarte sterren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De totale sterren hebben ook met de vorm te maken. Conditie heeft meer met de zwarte sterren te maken. Ik zou het dus gewoon niet veranderen.
Bekijk de volgende 2 topic's even. Zo werd het nl altijd gedaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:34 schreef Drassss het volgende:
HT CUP:
8 plekken beschikbaar ( wanneer meer inschrijvingen zijn kunnen we dat altijd verhogen )
2 poules van 4. Iedereen balt 1x tegen elkaar. Loting bepaald thuis/uit en de beste 2 gaan door naar de halve finale. Doen we ook nog een losersfinale?
Week 5 1ste poule wedstrijd
week 6 2de
week 7 de
week 8 Halve finale 1
Week 9 Halve finale 2
Week 10 Finale + Finale 3/4 plek
Zoiets? Ik doe maar een voorstel
Dan kan je idd je conditie % wat verhogen ja. Check deze tool. Als je dan bij leeftijd je gemiddelde leeftijd invult van je team kan je bijna niet fout gaan. Ik zou zelf all1 niet hoger gaan dan 15%. Moet dat wel dan is je team te oud.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik heb nogal veel zwarte sterren.
Mijn team (met mijn coach buiten beschouwing gelaten) is gemiddeld 23, waarbij ik uit zou komen op 12.29%. Heb hem nu op 14% staan. Misschien komt het omdat ik aan het opstarten ben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je idd je conditie % wat verhogen ja. Check deze tool. Als je dan bij leeftijd je gemiddelde leeftijd invult van je team kan je bijna niet fout gaan. Ik zou zelf all1 niet hoger gaan dan 15%. Moet dat wel dan is je team te oud.
Ik denk eerder dat het komt omdat je m eerst op 10 had staan. Let ook goed op als je een speler koopt dat zn conditie niet bagger is voor je m koopt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn team (met mijn coach buiten beschouwing gelaten) is gemiddeld 23, waarbij ik uit zou komen op 12.29%. Heb hem nu op 14% staan. Misschien komt het omdat ik aan het opstarten ben.
Heette je team niet de gekleurde prent?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Drassss het volgende:
Een logofederatie heeft een nieuw logo voor mij ontworpen. Prachtig resultaat al zeg ik het zelf!
[ afbeelding ]
Oh mijn grote.... alsof ik keihard gezopen hebquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heette je team niet de gekleurde prent?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh mijn grote.... alsof ik keihard gezopen heb
Proostquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh mijn grote.... alsof ik keihard gezopen heb
quote:
Ben je bekend met de Koei-award?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
![]()
Schandalig dat ik het gewoon niet gezien heb..even laten veranderen.
Ik ben blij BrandX dat je straks mijn assistent bent
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heette je team niet de gekleurde prent?
ik weet nu wel zeker dat dat wel gaat gebeurenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dit jaar niet uitgereikt word
Kun je daar zomaar voor nix een nieuw logo krijgen dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Logo federatie is echt werelds ja. Ik kan hem nu al aanraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |