Zo groot is een border nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Ik zou zelf trouwens nooit twee grote honden willen hoor, maar met dat formaat wat ik heb kun je wel leuke roedeltjes bouwen.
Ik heb nu nog geen 22 kilo huis in hond
Dappere dodo is hetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Belana het volgende:
[..]
ja en dan in een hoekje gaan staan kijken: WTF?
Nee ik vind een border geen grote hond hoor , meer een middelmaatjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo groot is een border nu ook weer niet hoor.
En ja, we denken er serieus over na.
Oh, het duurt nog wel een half jaar voor er iets bij komt hier hoor, minstensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik vind een border geen grote hond hoor , meer een middelmaatje![]()
Is Magick al volwassen qua gedrag?
Dat is voor mij wel altijd een minimumeis hoor, dat er geen pup/puberhondje meer in de roedel is als er iets nieuws bij komt.
Ik vind 1 pup in huis al erg zat
Nee dat was toch helemaal niet afgesprokenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou verdikkeme Non, nog een bult, dat was echt echt niet de bedoeling zeg!
Potver Nonnekequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Nonneke het volgende:
Maar wel weer gelijk een biopt genomen van een andere bult die ik gisteravond vond op dr borstDaar hopen we maandag de uitslag van te hebben, dus wéér afwachten
Psies, dat was heul de deal nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee dat was toch helemaal niet afgesproken
Nee zulke belachelijke deals zou ik nooit makenquote:
Wanneer weet je meer???quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee zulke belachelijke deals zou ik nooit maken![]()
Stiekem had ik gehoopt dat het een vetbult was net alsop dr bil, maar we wachten gewoon de uitslag af.
Dank Pisces
Ze hoopt maandag de uitslag te hebben (biopt word opgestuurd), vorige keer was het ook best snelquote:
Oh dat is idd wel lekker snel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze hoopt maandag de uitslag te hebben (biopt word opgestuurd), vorige keer was het ook best snel
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is idd wel lekker snel.
Laat je t gelijk ff weten?
"Huh?"quote:
Neeeeeee daar kan nog wel wat bij hoorquote:
Heb je nog meer foto's?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:56 schreef bularax het volgende:
Mijn hond: Kane![]()
[ link | afbeelding ]
De snoetjes van de teckelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke filmpjes Oh-Oh!
Lara weer even cute als altijd![]()
Dekentjes waren in de was dus tja dan kruipen we maar onder het grote kussen.
[ afbeelding ]
En Gijs snapt maar niet dat Sylvester zijn balletje niet gooit,hij legt em toch telkens netjes bij em neer..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |