Ben jij nou zo dom of zit je nou te trollen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1. Je moet het inpakken, kost geld
2. Verzenden kost geld, of misschien wel gratis (antwoordnummer)
3. Track&trace code willen zij een kopie van, kost geld
Het gaat mij niet om die paar euro's, maar dat ik de fout van hen moet recht zetten. En het mij ook nog eens onnodig tijd kost.
Arme jij, wil je een lolly?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om die paar euro's, maar dat ik de fout van hen moet recht zetten. En het mij ook nog eens onnodig tijd kost.
Reageer je op alles wat fout gaat zo kinderachtig?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als een monteur van Ziggo langs komt, om alles te installeren, ik hem vraag of hij de router wilt meenemen en hij dit weigert, sja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Reageer je op alles wat fout gaat zo kinderachtig?
tot over twee wekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tief uit mijn topic of reageer ontopic.
Wil jij een sociaal leven, moderator?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Gooi maar een slotje op. TS is te dom om te poepen is eigenwijs, wijst alle adviezen af, inclusief die van Ziggo.
en dat geeft jou het recht je zo te gedragen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als een monteur van Ziggo langs komt, om alles te installeren, ik hem vraag of hij de router wilt meenemen en hij dit weigert, sja.
Hoe te gedragen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en dat geeft jou het recht je zo te gedragen?
Ik reageer ontopic, namelijk net zo kinderachtig als jijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tief uit mijn topic of reageer ontopic.
Wil jij een sociaal leven, moderator?
Aardig wat supermarkten/tabakszaken die tegenwoordig een postagentschap zijn. Het openen van en posten in dit topic heeft je al meer tijd gekost dan het terugsturen van die router...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens booschappen, maar wel na 19:00. Wanneer de postkantoren niet meer geopend zijn.
wauw, goed idee manquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:17 schreef JohnDDD het volgende:
Direct Ziggo aanklagen wegens diefstal van 100 euro. Storneren, abonnement stopzetten en advocaat in de arm nemen.
Je andere topic's waren ook erg succesvol jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:17 schreef JohnDDD het volgende:
Direct Ziggo aanklagen wegens diefstal van 100 euro. Storneren, abonnement stopzetten en advocaat in de arm nemen.
En logisch dat die monteur het niet meeneemt, dan is het zijn pakkie-an, en het is iets tussen jou en de klantenservice van Ziggo. Alsof hij over het leveren en retourneren van dat spul gaat. Vaak zijn dat ook gewoon ingehuurde luiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1. Je moet het inpakken, kost geld --> oude kranten; gratis
2. Verzenden kost geld, of misschien wel gratis (antwoordnummer) --> antwoordnummer; gratis
3. Track&trace code willen zij een kopie van, kost geld --> 10 cent bij de gemiddelde supermarkt
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap TS wel. Op zich zou je zeggen, doe niet zo moeilijk, maar dat moet in zijn algemeenheid wel van twee kanten komen en zo'n bedrijf is Ziggo niet. Daarnaast is het onderdeel van hun manier van geld verdienen om fouten ten koste te laten gaan van de klant, die moet dan de moeite doen en eventueel nog betalen ook.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
......
Ik zou zeggen storneren, en als je even een mailtje stuurt dat ze hem op mogen komen halen op een bepaalde tijd heb je al meer gedaan dan moet. Wel even de AV checken, aangezien je wel een contractuele relatie met ze hebt.
Ja, maar dat is zoals Ziggo het organiseert, goedkoper voor hen, en de last van hun fout komt bij de klant, niet bij Ziggo. Je kunt het ook zo regelen dat een monteur zo'n ding inneemt en daar een bonnetje voor uitschrijft, maar dan moet je hem een bonnenboekje meegeven. Als we er al vanuit gaan dat het een authentieke fout van Ziggo is, dan nog zal het meer voorkomen. Alleen het voorkomen van fouten kost geld, en het maken van dit soort fouten levert geld op, want de klant moet de moeite doen, storneren of eindeloos brieven schrijven, en een deel laat het erbij zitten. Ziggy richt zijn bedrijfsproces dus zo in dat dit soort fouten voorkomen, dat ze niet eenvoudig worden opgelost en dat ze aan die fouten verdienen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En logisch dat die monteur het niet meeneemt, dan is het zijn pakkie-an, en het is iets tussen jou en de klantenservice van Ziggo. Alsof hij over het leveren en retourneren van dat spul gaat. Vaak zijn dat ook gewoon ingehuurde lui
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |