Heb ik er om gevraagd ofzo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef Meneer_Agent het volgende:
Jij verwacht dat ze de router bij je thuis op komen halen ofzo?
optie 1)quote:
Waarom kort door de bocht?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Vind het trouwens ook wel kort door de bocht dat jij hun instructies niet opvolgt, vervolgens ga jij hier vragen om een andere manier?
Samen dus 32 euro, voor iets waar je niet om gevraagd hebt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
nou nou; terugsturen kost je een alles bij elkaar nog geen uur en nog geen 7 euro
beide incasso's storneren en klaar is henk, kees, pietjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Samen dus 32 euro, voor iets waar je niet om gevraagd hebt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom kort door de bocht?
Ik ontvang iets waar ik niet om heb gevraagd. Vervolgens moet ik het zelf inpakken (kost geld en tijd) en opsturen (kost ook geld en tijd).
Verzenden is dus gratis. Router zit neem ik aan in een doos? Even wat inpakpapier (of desnoods een oude krant) eromheen, adres erop schrijven, klaar. Of wil je gecompenseerd worden voor een paar minuten tijd, het gebruik van de inkt uit je pen/printer, je plakband en je inpakpapier? Overdrijven is ook een vak...quote:Antwoordnummer 10045
Eerst dus naar het postkantoor toe, in de rij staan (immers: Verzendbevestiging), ding afgeven, terugfietsen. Ik zit daar ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon een antwoordnummer en ik neem aan dat er een doos om dat ding is. Dus het enige wat je moet doen is even dat adres uit de fipo er op plakken, naar het postkantoor, je dumpt dat ding op de balie, zegt 'plak er even een streepjescode (track & trace) op aub', en je hebt een bewijsje dat het op de post is.
Klaar is kees.
Kost geen geld...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom kort door de bocht?
Ik ontvang iets waar ik niet om heb gevraagd. Vervolgens moet ik het zelf inpakken (kost geld en tijd) en opsturen (kost ook geld en tijd).
nee, stel je voor dat je even naar buiten toe moetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eerst dus naar het postkantoor toe, in de rij staan (immers: Verzendbevestiging), ding afgeven, terugfietsen. Ik zit daar ook niet op te wachten.
Een normaal mens doet weleens boodschappen, of gaat werken. Dan kom je allicht langs een postkantoor en/of servicepunt. Desnoods ga je dit jankverhaal bij de Ziggo houden en dan crediteren ze vast een tientje extra voor de 'emotionele en fysieke schade' die het oplevert om even naar het postkantoor te moetenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eerst dus naar het postkantoor toe, in de rij staan (immers: Verzendbevestiging), ding afgeven, terugfietsen. Ik zit daar ook niet op te wachten.
Mooi dat ik het weet. Dan drop ik morgen een pakket bij jou af, wat je 100 euro kost. Dan laat ik dat gelijk even incasseren. Mocht je het niet willen, dan moet je het maar even naar mij terug sturen en dan stort ik misschien het geld wel terug.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een normaal mens doet weleens boodschappen, of gaat werken. Dan kom je allicht langs een postkantoor en/of servicepunt. Desnoods ga je dit jankverhaal bij de Ziggo houden en dan crediteren ze vast een tientje extra voor de 'emotionele en fysieke schade' die het oplevert om even naar het postkantoor te moeten
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mooi dat ik het weet. Dan drop ik morgen een pakket bij jou af, wat je 100 euro kost. Dan laat ik dat gelijk even incasseren. Mocht je het niet willen, dan moet je het maar even naar mij terug sturen en dan stort ik misschien het geld wel terug.
Of je storneert het, en mijn administratieve afdeling kan dat niet aan waardoor je in een administratieve molen terecht komt en het een jaar duurt voor je je gelijk krijgt (mijn ervaring met dergelijke bedrijven).
dat was toch upc? En zodra je tekende voor ontvangst bij de postbode zat je eraan vastquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het was toch ook ziggo die een paar jaar terug mensen ongewenst decoders toestuurde?
Ik doe ook wel eens booschappen, maar wel na 19:00. Wanneer de postkantoren niet meer geopend zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een normaal mens doet weleens boodschappen, of gaat werken. Dan kom je allicht langs een postkantoor en/of servicepunt. Desnoods ga je dit jankverhaal bij de Ziggo houden en dan crediteren ze vast een tientje extra voor de 'emotionele en fysieke schade' die het oplevert om even naar het postkantoor te moeten
Monteur welke langs is gekomen wilde hem ook niet meenemen. Zij willen geen moeite doen en ik moet dat wel doen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Ziggo wil het in orde maken en zal heus wel iets van compensatie geven als TS gaat sputteren. Maar wat moeten ze dan doen? Meteen een koerier inhuren die het pakketje binnen het uur bij de TS komt ophalen?
Simpel te bewijzen dmv bevestiging mail.quote:En wie zegt sowieso niet dat TS gewoon per ongeluk bij bestellen een vinkje teveel heeft gezet?
1. Je moet het inpakken, kost geldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |