1 voor het water, 1 voor de ei en de ander voor de doppenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:38 schreef Desunoto het volgende:
Hoezo heb ik een driedelige pannenset nodig om eitjes te koken?
En Socios heeft vast al pannenquote:
Kom maar onder mijn bureau.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit al 2 maanden thuis, minimaal. Laaat me werken.
Hoeveel RAM?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Asus 15.6” HD Notebook met 1GB dedicated video memory , HDMI en Windows 7
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
¤ 649,95
iBOOD PrijsNu! ¤ 519,95 + (5,95)
4 gig, en 1 gig op de grafische kaart. Gewoon dedicated, dus niet dat shared geneuzel van de RAMquote:
Ik heb toch niets nodigquote:
Die stoppen ze ook echt 10x in iedere hunt, net als zo'n andere oerlelijke MP3-speler waar ze maar niet vanaf komenquote:
inderdaadquote:
Ze is gek. Sfeerverpestend in huis, arrogant, spreekt zichzelf tegen, wist alles beter. Toen had ze maanden gelogen en alles voorbereid dus en opeens was ze er niet meer. Ze vond het leuker om bij een of andere nieuwe vriend in een pauperappartement te wonen en WC's schoon te maken dan te leven bij ons.quote:
Deze is hartstikke modieus voor de lang harige metal luisterende hippie met bijpassende kisten!quote:
Ik zou niet weten wat ik nog nodig heb op het moment. Materialistisch dan.quote:
ikke een nieuw scheerapparaat (voor man) en mediaplayerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik nog nodig heb op het moment. Materialistisch dan.
Die is echt geniaalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar ToyStory 3D nu! Met mn neefje!![]()
Veel plezier nog met de iBoodHunt
Veel plezier! Die film wil ik ook nog wel zien!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar ToyStory 3D nu! Met mn neefje!![]()
Veel plezier nog met de iBoodHunt
Oeh, ik weet wel TALlers waarmee ik in zo'n tas wilquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n tas kun je een paar compacte TALers wel in kwijt.
Doe ik!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb om 2 uur examen(cursus van me werk
)
Allemaal duimen voor me
* iBenny gaat weer duimenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
)
Allemaal duimen voor me
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik weet wel TALlers waarmee ik in zo'n tas wil
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Hij is vast ook waterdicht, hoe prettig is dat.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny!!!!
Philips Wake-up Light met Halogeen Lamp en FM Radio
Er staat alweer een nieuwe tasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je die tas hebt, kun je mooi dat dekbed er inproppen! Nu baalt iedereen dat de tassen verkocht zijn.
Een Belkin N1 Vision Wireless N Router met interactieve statusdisplayquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Desunoto het volgende:
Belkin N1 Vision Wireless N Router met interactieve statusdisplay
wtf is dit
Gewoon proppen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zijn die niet een beetje te groot daarvoor?
Die moet eruit, niet erin.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zo kan je wel alvast oefenen voor dat kind in de toekomst.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
)
Allemaal duimen voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |