NIET!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Tombo was er pas bij de tweede. Toen heeft ze gelijk naam gemaakt door eerst anderhalf uur met Barbaaf 'in de file' te staan.
Awwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen was ik 10. Zat ik in groep 6.
Ik 22quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was 25 toen ik op FOK! kwam dus.
Schattig![]()
Dat weet ik ook nog goed ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
Ik weet die eerste Big Brother nog zo goedToen was ik 25 dus en al op FOK!
Sabine en Bart, die stiekem gingen sexen in dat BB huis onder de dekens terwijl wij allemaal mee konden kijken
Kutkip!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog goed ja!
Maar toen was ik nog niet online
Ja inderdaad. Denk na die 2e keer DTHquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
![]()
Nee maar zo kwam dat toch? 'Laten we eens vaker afspreken' en toen zochten we een kroeg/afspreekplek ergens tussen Rdam, Bleiswijk en GB d'r woonplaats in
Ja! Govvedomme, KUTKIP!quote:
Ouwehoer niet, je was er één nachtjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Greys nog maar één keer gezien. Wel meteen een weekend lang. (En wát voor weekend
!)
Ik heb 'r zaterdag en zondag gezien, in mijn ogen is dat weekend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ouwehoer niet, je was er één nachtje
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'r zaterdag en zondag gezien, in mijn ogen is dat weekend.
Dat zijn ook de 2 dagen die we weekend noemen jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'r zaterdag en zondag gezien, in mijn ogen is dat weekend.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Greys nog maar één keer gezien. Wel meteen een weekend lang. (En wát voor weekend
!)
Een lang weekend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn ook de 2 dagen die we weekend noemen ja![]()
Maar hoe lang heb ik er dan met hun gezeten als ik er van vrijdagmiddag tot maandagmorgen zat
RARAH AHAHAH RAMMARAMMAAHHHHHquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lang weekend.
Zo simpel is het nou.
GAGA OEHLAHLAH!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:38 schreef tombolafan het volgende:
Greys! Een op afstand bestuurbare VW kever op iBood! Voor heer G zn verjaardag!
GREYS! IBOOD!quote:
Nou het is een hunt, dus het is nu sowieso iedere 10 / 15 minuten een ander artikel. Dus als je hem wil (of je denkt dat hij het wil) dan zou ik hem nu direct bestellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe dat iBood werkt
En volgens mij moet ik hem er gewoon maar niet op wijzen. Ik struikel al over de kevers in huis.
Besteld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het is een hunt, dus het is nu sowieso iedere 10 / 15 minuten een ander artikel. Dus als je hem wil (of je denkt dat hij het wil) dan zou ik hem nu direct bestellen
Lig je 's avonds in je geile stoeipakje panklaar te wachten, hoor je ineens 'vroem vroem brrrrrrrrrrrr' en zie je een VW Kever door je slaapkamer scheuren en ligt Heer G als een kind over de vloer te dweilen de beesten ermee aan te rijden enzoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lig je 's avonds in je geile stoeipakje panklaar te wachten, hoor je ineens 'vroem vroem brrrrrrrrrrrr' en zie je een VW Kever door je slaapkamer scheuren en ligt Heer G als een kind over de vloer te dweilen de beesten ermee aan te rijden enzo
Nee hoor, kijk straks maar op iBood, normaal gelden die aanbiedingen 24 uur, maar nu is het een hunt en verandert het dus om de 10 / 15 minuten, of sneller als veel mensen bestellen en het op is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Maar eh... hoezo moest ik hem dan NU *snel* bestellen als het tot morgen geldt?
http://www.dagelijksekoop(...)951-schaal-1-10.html
Maar deze staat er nog steeds, dus ik gok dat jij de enige bent die hem gekocht heeftquote:# Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
En heer G vanaf zn werkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar deze staat er nog steeds, dus ik gok dat jij de enige bent die hem gekocht heeft
Neeheeee dat staat toch niet op iBood zelf. Gewoon zo'n site die de aanbieding van iBood linkt, en normaal klopt dat dus ook, maar nu is het een Hunt, dus dan niet. Zie boven menschquote:
Ja, alleen deze gaat gewoon niet opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeheeee dat staat toch niet op iBood zelf. Gewoon zo'n site die de aanbieding van iBood linkt, en normaal klopt dat dus ook, maar nu is het een Hunt, dus dan niet. Zie boven mensch
Eerst mij aansmeren he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, opzouten met die kut-Kever, ik wil leuke gadgets
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaa hij is weg
Nu een futuristisch apparaat om je ovulatie en inwendige temperatuur mee te meten / voorspellen ofzo
walgelijke bier, dat niet past in een glorieuzen stad als rotterdamquote:
Ja, anders ging ie nooit wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst mij aansmeren he?
Ik luister echt NOOIT meer naar jullie.
KIJK NU DAN. Hij is weg. Jij met je 24 uur. rare *piep* met je gekke *piep* dat je er *piep* bentquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst mij aansmeren he?
Ik luister echt NOOIT meer naar jullie.
Ja goffer Ll, kijk ik in de bevestigingsmail, is het een WEERS voorspeller ipv ovulatievoorspellerquote:
En dat het mij 45 euro kostte maakt niet uit he?quote:
Oh sorry, dan moet je het maar ouderwetst met natte vingerwerk doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja goffer Ll, kijk ik in de bevestigingsmail, is het een WEERS voorspeller ipv ovulatievoorspeller![]()
![]()
Heb jij weer een goeie beurt gemaaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat het mij 45 euro kostte maakt niet uit he?
Maarrrrrrrrrr...
Ik krijg net een mailtje met dit linkje, van Heer G.
Volgens mij is hij er blij mee
Zo, dat is snel bezorgd!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat het mij 45 euro kostte maakt niet uit he?
Maarrrrrrrrrr...
Ik krijg net een mailtje met dit linkje, van Heer G.
Volgens mij is hij er blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
trots op je hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi zag je dat, 2 toespelingen in 1 post
Ik weet in elk geval of het goed weer is om het buiten te doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh sorry, dan moet je het maar ouderwetst met natte vingerwerk doen.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dat is snel bezorgd!
Hij was afgelopen weekend jarig, dan moet ie wel heel lang wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, meteen gezegd, om te voorkomen dat hij hem ook ging kopen. Maar hij kende iBood niet.
Ik zit alleen te kijken of ik het afleveradres nog kan veranderen en dat kan niet meer geloof ik. Bummer.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dus hij is er blij mee? mooiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was afgelopen weekend jarig, dan moet ie wel heel lang wachten
En ja, meteen gezegd, om te voorkomen dat hij hem ook ging kopen. Maar hij kende iBood niet.
Ik zit alleen te kijken of ik het afleveradres nog kan veranderen en dat kan niet meer geloof ik. Bummer.
?? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Expertisebureau is net bij Waterworld geweest, valt heul niet tegen eigenlijk
Welk 'watergebeuren' ben ik nou het hele weeken zoet mee geweest en zou een expertisebureau wat te zoeken hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
?? Waar heb je het over?
Dat watergebeuren in Zoetermeer ofzo?
Oh ja, noem het dan niet Waterworldquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk 'watergebeuren' ben ik nou het hele weeken zoet mee geweest en zou een expertisebureau wat te zoeken hebben
Echt? Das Snowworld toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, noem het dan niet Waterworld
Want da's ook een bestaand iets in de buurt. Gek he, dat ik daar dan wel eens mee in de war kan zijn en niet elke seconde aan Die Van Jou denk
Dit noemt haast iedereen Waterworld: http://www.dutchwaterdreams.com/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt? Das Snowworld toch?![]()
Waterworld is de film![]()
Nou toch 3000 euro vergoed, zonder al teveel geneuzel over een paar euro voor dit, paar euro voor dat.
Oh ja weet ik veel, ik kende het gewoon als Dutch Water Dreamsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit noemt haast iedereen Waterworld: http://www.dutchwaterdreams.com/
Google er maar op![]()
En nette vergoeding zeg, dat was dus meer dan ze zelf verwacht had neem ik aan?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
Nou, gefeliciteerd met het samenwonen!
En bij mij deden ze ook helemaal niet moeilijk toen, toen ik dat akkefietje met het water door het plafond hadVerzekeringen hebben helemaal geen tijd en zin meer joh om op elke euro te gaan letten.
quote:
Maar wat is jullie plan dan, gaat ze echt zoals jij van de week zei nog weer naar een ander huis kijken? Of blijven jullie nu ook gewoon samenwonen en dan dus samen naar wat anders kijken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken
Ja dat blijkt. Nou wel relaxed, scheelt een hoop gestress en gedoe. Nu nog even die Shurgard regelen en wat kleine dingen en dan kan ze hopelijk nog een paar daagjes naar de Ardennen
Jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je dan ook weer een foto van de foto's aan de muur?
Ja, daarvoor is het plekje tegenover mijn bed beschikbaar, dan kan ik er recht naar kijken als ik in bed ligquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou je een plekkie vrij voor die met die appels?
Weet ik nog niet precies. Dat andere huis zal ze niet direct doen nu, dat was bv. als ze iets vervangends kreeg aangeboden van Vestia dat ze dan in overleg met hun iets anders / leukers uit kon zoeken. Want die vervangende woningen zijn niet veel soeps. Maar de opzichter van Vestia die vond het zodra de stroom er weer op zat wel weer bewoonbaar (als in; de muren staan nog en de vloeren e.d. is gewoon je eigen kluswerk, en je kan best 2 maanden leven met een halve keukenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je dan ook weer een foto van de foto's aan de muur?
[..]
Maar wat is jullie plan dan, gaat ze echt zoals jij van de week zei nog weer naar een ander huis kijken? Of blijven jullie nu ook gewoon samenwonen en dan dus samen naar wat anders kijken?
Ben benieuwdquote:
Jij maakt de laatste tijd opmerkingen waardoor ikzelf bijna zou kunnen geloven dat wij een relatie hebben!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daarvoor is het plekje tegenover mijn bed beschikbaar, dan kan ik er recht naar kijken als ik in bed lig.
Yikes!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij maakt de laatste tijd opmerkingen waardoor ikzelf bijna zou kunnen geloven dat wij een relatie hebben!
Oh shut itquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga het meteen doen Greys.
Your wish is my command
jeweettog
Heb jij die nog niet dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wens dat ie naaktfoto's maakt en ze op internet verspreidt greys!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij die nog niet dan?![]()
Ik dacht dat Tombo ze naar jou zo doorsturen na 'gebruik'
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij die nog niet dan?![]()
Ik dacht dat Tombo ze naar jou zou doorsturen na 'gebruik'
quote:
bronquote:Tomboy: 1. jongensachtig meisje; 2. vrouw die zich gedraagt volgens de mannelijke geslachtsrol; 3. vrije applicatie voor linux en unix
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Schiet dan eens op, ben jij nou een vent?!
Jij mag kiezen; wil je een meisje zijn of homo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap het niet meer. Tombo is ineens een vent en Erik is weer hetero ofzo.
I'M CONFUSED
Huh wat heb ik er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mag kiezen; wil je een meisje zijn of homo?
promises promisesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haahaha jij bent een linux applicatie.
Dan ga ik je installeren en gebruiken
Iedereen verandert, dus jij ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh wat heb ik er nou weer mee te maken
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Laten we er even een liedje van 3 mannen in gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ze hebben ze nu ook met vers fruitquote:
Ik eet wel eens een Swirl met vers fruit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hebben ze nu ook met vers fruittrouwens!
quote:
Ohquote:
Geen idee, met gadgets en dingen zijn ze vaak wel echt goedkoper. En ebay is natuurlijk vaak 2e hands, dit is gewoon allemaal nieuw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
Ll, heeft er al eens iemand uitgebreid gecheckt hoe het zit met die iBood en andere dagaanbieders? Zijn die prijzen/aanbiedingen ook écht goedkoper dan elders? Of kan je er via Ebay vaak net zo goedkoop aan komen?
Oh ebay staat ook heel veel nieuw spulquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, met gadgets en dingen zijn ze vaak wel echt goedkoper. En ebay is natuurlijk vaak 2e hands, dit is gewoon allemaal nieuw.
Voor electronica is het vaak zo te checken op de Tweakers pricewatch:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ebay staat ook heel veel nieuw spul
Ik zal zelf wel eens gaan vergelijken een keer, ben benieuwd!
Ja dat is met die hunt, maar normaal loopt een actie gewoon 24 uur.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Het lastige is dat bij die écht interessante dingen je veel te weinig tijd hebt om ff de specs te checken enzoMaar ik zag dat je ook nog kunt annuleren.
Maar je bent nu toch ook al heel de tijd aan het werk geweest vanmorgen en gewoon onlinequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Weggg, nog even wat nuttigs doen en dan dus tot 21u werken
Hij had het er in TAL over dat ze vanavond iets moeten doen waarbij de rest van de werknemers niet aan het werk moet zijn ofzo... Zal dus wel een klusje zijn waarbij ie niet makkelijk prive online kanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je bent nu toch ook al heel de tijd aan het werk geweest vanmorgen en gewoon online
Of hebben jullie straks mega lange vergaderingen ofzo? Succes in elk geval!
Potver, moet ik nou echt ook TAL gaan bijhouden om Ll te stalken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij had het er in TAL over dat ze vanavond iets moeten doen waarbij de rest van de werknemers niet aan het werk moet zijn ofzo... Zal dus wel een klusje zijn waarbij ie niet makkelijk prive online kan
En dieis dan natuurlijk omdat ie ons niet kan missen, het watje
Nee, je hebt mij tochquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Potver, moet ik nou echt ook TAL gaan bijhouden om Ll te stalken?
We gaan misschien een andere auto kopen, eentje met airco
Een heule toffe!
Ja maar dan doet ie de Lupo wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je hebt mij toch
En NOG een auto?
Je hebt vandaag al een kever gekocht
quote:
Hola chica!quote:
Bis spater!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik meld me weer even af, tot vanavond![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan doet ie de Lupo weg
Dus dan blijven we op 4 auto's qua aantal, anders kunnen we het ook niet meer kwijt
Kijk, deze lijkt ons wel wat!.
Heer G wil graag een grotere auto voor zijn drumstel(len) en ik wil graag airco.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hola chica!
Ben je er al uit welke van die twee jurkjes het gaat worden? Blauwe of zwart witte?
Of is dat feestje al geweest inmiddels?
Neeeeeeeeee, dat doe je echt nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nee eind augustus pas! Maar er komt nog meer bij, wat ik eventueel wel of niet aan wil trekken![]()
Zucht...ik ga gewoon in mijn trui en spijkerbroek
Jouw Mr als VW freak aan een japanner?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan doet ie de Lupo weg
Dus dan blijven we op 4 auto's qua aantal, anders kunnen we het ook niet meer kwijt
Kijk, deze lijkt ons wel wat!.
Heer G wil graag een grotere auto voor zijn drumstel(len) en ik wil graag airco.
Zo, internet loopt even vast zegquote:
Ja nee ho, er ligt een eh.... een eh....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw Mr als VW freak aan een japanner?
Wel een gave hoor.![]()
Nou, voor zover ik weet ligt er een door subaru zelf ontwikkeld boxer blok in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ho, er ligt een eh.... een eh....
**** blok in, dat ook in de **** zit. Ehm, kortom, het had gewoon weer een flinke link met VW
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
Oh nou JJH, ik heb het ff nagevraagd en er zit een boxer motor in?
En dat is hetzelfde type motor als in een kever, een VW bus en een porsche?
Ofzo?
Er zullen er vast meer staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb altijd een zwak gehad voor de Forester
En Heer G vindt het ook wel wat, maar die vond het wat saaie auto's.
Maar dit is dan een turbo ofzoiets en is wel aardig vlot geloof ik.
Mooie kleur ook![]()
We hebben vorig jaar ofzo al eens wat Foresters bekeken en proefritjes gemaakt, maar dat was met het oude(re) model. En dat beviel al erg goed eigenlijk. Maar Heer G vond die allemaal te saai.
Dit is er eindelijk eentje waar we het allebei over eens zijn. Dus die zal inmiddels wel al verkocht zijn ofzo
Ja maar die vind ik echt afschuwelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zullen er vast meer staan.En deze is best vlot ja.
En dezelfde motor ligt ook in deze auto's, maar dan met bijna 100pk meer.
[ afbeelding ]
En van zo'n blauwe met goude velgen ga ik kwijlen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik echt afschuwelijk
Voor ons tenminste. Ooit bij Maes in het gebouw in de garage stond er zo eentje, metallic knalblauw met goudkleurige velgen![]()
![]()
Ja er kwijlen er veel van, ik weet hetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En van zo'n blauwe met goude velgen ga ik kwijlen.![]()
En het ging me alleen maar om dat ze hetzelfde blok hebben.
Sowieso zijn Subaru's erg goed qua betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja er kwijlen er veel van, ik weet het
Heer G vond het ook wel wat stiekem geloof ik.
Die Foresters komen altijd uit de bus als echt een van de betrouwbaarste auto's ooit geloof ik
Wat heb je te melden over auto's?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:34 schreef pgrferrari het volgende:
Wordt er over auto's gepraat?![]()
Had dat ff eerder gezegd.
Geen eens meegedaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie de winnende inzending gezien van de FOK! WK-troost actie?
Hoe heb je de teleurstelling verwerkt van het verloren WK, was de vraag:
[Winnaar bekend!!] FOK! troost-WK-actie, win een 42" tv
Zwart is altijd mooi.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
Nu we er eindelijk eentje hebben gevonden waar we het over eens zijn, hoop ik ook gewoon dat ie vanavond nog ff belt ofzoNu ben ik ongeduldig! Ik wilde eigenlijk een zwarte, maar dat vond Heer G weer niets. Hij vond donkergroene mooie, maar die vond ik weer saai
Deze vinden we allebei mooi
Een grote oude Volvo.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie de winnende inzending gezien van de FOK! WK-troost actie?
Hoe heb je de teleurstelling verwerkt van het verloren WK, was de vraag:
[Winnaar bekend!!] FOK! troost-WK-actie, win een 42" tv
Een Volvoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwart is altijd mooi.
[..]
Een grote oude Volvo.
[..]
Die dingen die altijd heel blijven ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een Volvo
Die dingen die altijd heel blijven![]()
Als je tegen een b00m rijdt valt te boom om i.p.v. dat de auto in kreukels ligtquote:
Dat idee ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je tegen een b00m rijdt valt te boom om i.p.v. dat de auto in kreukels ligt
Maar Greys, ga je een nieuwe auto kopen?
Ik heb zelf een Smart en die blijftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je tegen een b00m rijdt valt te boom om i.p.v. dat de auto in kreukels ligt
Maar Greys, ga je een nieuwe auto kopen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom moet je op dat huis passen, dat gaat toch nergens naar toe?
Of is het een caravan?
Ooooohhh. Maar dan ben je dus in het huis van je oppaskatten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik pas op de katten, en die wonen in een huis
quote:
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:39 schreef JJH het volgende:
Is het hier nu zo rustig of ligt dat aan mij?
Ja iedereen is iets rustiger dan normaalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:39 schreef JJH het volgende:
Is het hier nu zo rustig of ligt dat aan mij?
Ssssssssstquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
Het is hier druk.
Ohnee, het is Pisces maar die lawaai schopt
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oeh, Cougar Town komt ook vanavond!
Nieuwe afleveringen of herhalingen? Ff checken...
Ook maar weer eens kijken dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oeh, Cougar Town komt ook vanavond!
Nieuwe afleveringen of herhalingen? Ff checken...
Ik zit wat foto's te bewerken, maar zowel de verbinding als laptop bokt een eind wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ligt iedereen onder tafel van mijn lachwekkende strip?
Hij deed me een beetje denken aan een Gummbah-plaatjequote:
Foto bewerkingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit wat foto's te bewerken, maar zowel de verbinding als laptop bokt een eind weg
Nee, al heb ik vroegah een jaartje Grafisch Lyceum gedaan.quote:
'Ze' hadden het net over, euhm, hoe heet het ook al weer. Op net 5 in elk geval.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, al heb ik vroegah een jaartje Grafisch Lyceum gedaan.
Nu gewoon wat kiekjes "recht trekken"Croppen, kadertje eromheen, scherpheid en kleur enzo...
Komt er verder nog wat leuks op tv eik, nee hè
Tot later JJHquote:
quote:
Heb je het nou tegen mij?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
En al zit ik online ben ik vaak nog wel nuttig![]()
Jij was vandaag ook vrij veel online en neem aan dat je ook niet de hele dag hebt zitten niksen, en van 15 - 21 dus gewoon echt druk bezig geweest net
Jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je bent nu toch ook al heel de tijd aan het werk geweest vanmorgen en gewoon online
Of hebben jullie straks mega lange vergaderingen ofzo? Succes in elk geval!
Oh ja ik las het verkeerd dan. Ik dacht meer dat het was van 'je zit toch al de hele dag online dus waarom is het dan zo erg dat je tot 21u moet'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Waar zeg ik dat je niet nuttig was dan?![]()
Ik bedoelde alleen (daar ga ik weer, uitleggen en verklaren) heel vriendelijk dat je normaal als je aan het werk bent gewoon wel eens online kunt en bent en vandaag heel wat uren niet en hoe dat dan kwam, of je soms iets speciaals ging doen. En ik wenste je succes enzo.
Dus vanwaar dat 'ja maar jij...'?
Eh...
Zo Greys ben je nu ook al via Ll's account online?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja ik las het verkeerd dan. Ik dacht meer dat het was van 'je zit toch al de hele dag online dus waarom is het dan zo erg dat je tot 21u moet'
Meer water drinken![]()
Nee johquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja ik las het verkeerd dan. Ik dacht meer dat het was van 'je zit toch al de hele dag online dus waarom is het dan zo erg dat je tot 21u moet'
Meer water drinken![]()
Whut whut?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo Greys ben je nu ook al via Ll's account online?
Het was exact iets wat jij geschreven zou kunnen hebben en ik las het zonder naar boven te scrollen dus zag het posticoon nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut whut?
Ik kan jullie allebei echt niet volgen vanavond, sorry.
Als ik met Ll's account online zou zitten dan had ik nu dus spraakverwarring met mezelf?
Nee ik snap 'm nu. We gingen wat onderhoud aan switches doen en er een paar blades bijplaatsen. En aangezien dan vrijwel het hele netwerk plat ligt op die locatie kan dat niet echt onder kantoortijd, en zit ik dan dus niet achter mn laptoppiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh
Ik vroeg me gewoon af wat je ging doen dan dat je:
a) zo lang moest werken tot 's avonds en
b) dat je tussendoor niet online kon
Niets over niet nuttig zijn of wat dan ook
Ah oke, ik snappumquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik snap 'm nu. We gingen wat onderhoud aan switches doen en er een paar blades bijplaatsen. En aangezien dan vrijwel het hele netwerk plat ligt op die locatie kan dat niet echt onder kantoortijd, en zit ik dan dus niet achter mn laptoppie
Nee ik las het gewoon ff verkeerd dus, my badquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, ik snappum
En niet meer zo aangevallen voelen voortaan hoor![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Kom ik weer net op tijd voor de ruzie?![]()
Nee dat kan nu niet meer, nu hij samenwoontquote:Of voor de goedmaakseks?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Net te laat!
[..]
Nee dat kan nu niet meer, nu hij samenwoont
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Net te laat!
[..]
Nee dat kan nu niet meer, nu hij samenwoont
Ik lees heul selectief als het om smilies gaatquote:
Ja Greys, hier zie ik dan weer geen smile!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ahjoh, ff in de McDrive of bij de Buddha Beer ofzo
Hihi morgen in de krant Ll's spullen vh balkonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja Greys, hier zie ik dan weer geen smile!
* in de war raakt *
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ahjoh, ff in de McDrive of bij de Buddha Beer ofzo
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja Greys, hier zie ik dan weer geen smile!
* in de war raakt *
Beetje friemelen kan toch wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, goedmaaksex lijkt me wat ongemakkelijk in de auto.
Een flurry is dan toch wel het hoogst haalbare, denk je niet?
Dat lijkt me een slechte zet, al is het alleen al omdat als ze mijn spullen overboord zet ze nu zelf ook helemaaaaaaal geen huis meer heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi morgen in de krant Ll's spullen vh balkon
Jeetje Greys, je kan toch wel IETS in de auto doen dat lekkerder is dan een Flurry...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, goedmaaksex lijkt me wat ongemakkelijk in de auto.
Een flurry is dan toch wel het hoogst haalbare, denk je niet?
* noteert *quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij moet je er juist weer goed op letten, op die smilies.
Bij Ll moet je ze er zelf bij denken
Nee, een Flurry wel dan?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Zoooo. M'n nieuwe DigID zat in de post dus ingeschreven voor studie![]()
Nu slapen![]()
Weer vroeg dag morgen, en er is hier al iemand een half uur aan het inpakken, want ja, al ga je maar 2 nachtjes nog op vakantie, dan moet je toch wel minstens 100 outfits mee zo lijkt het wel![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Zoooo. M'n nieuwe DigID zat in de post dus ingeschreven voor studie![]()
Nu slapen![]()
Weer vroeg dag morgen, en er is hier al iemand een half uur aan het inpakken, want ja, al ga je maar 2 nachtjes nog op vakantie, dan moet je toch wel minstens 100 outfits mee zo lijkt het wel![]()
ben ook weer weg auto in naar@werkquote:
Ik zat in de auto toen het zo hoosde gisteravond. Ging echt flink tekeerquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Goodmeurnings![]()
![]()
Wat een hoosbui vannacht, heerlijk
Het bleef maar plensen
Ik zat bij mn zusje film te kijken. En zij hebben sinds kort een afdak buiten en dan tikt die regen zo leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat in de auto toen het zo hoosde gisteravond. Ging echt flink tekeer
Bij watervallen moet ik altijd naar de WCquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat bij mn zusje film te kijken. En zij hebben sinds kort een afdak buiten en dan tikt die regen zo leuk
Ik niet gelukkigquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij watervallen moet ik altijd naar de WC
Hoe is het afgelopen met de overstroming bij jou LI?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel lekker, al krijg ik het thuis maar niet onder de 22 graden, maar dat is geen ramp. Niet echt last van de warmte meer, en is ook goeie temp om bij te slapen
Hier 26 op z'n koelst, maar dat is hemels in vergelijking met wekenlang 30. Heerlijk zoquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel lekker, al krijg ik het thuis maar niet onder de 22 graden, maar dat is geen ramp. Niet echt last van de warmte meer, en is ook goeie temp om bij te slapen
Was bij mijn vriendin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de overstroming bij jou LI?
Hier is het nou 21,6 gradenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier 26 op z'n koelst, maar dat is hemels in vergelijking met wekenlang 30. Heerlijk zo
Mooi, maar het blijft naar zoietsquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was bij mijn vriendin.
Maar gister expertisebureau geweest wat door verzekering is gestuurd, krijgen een prima vergoeding, verder duurt het te lang alles weer op te knappen (en te wachten op dingen zoals keuken die woningbouw moet doen), dus huur opgezegd en dit weekend even de meubels naar Shurgard brengen en de vloeren er uit trekken en afvoeren enzo
Ik ben er nog mee bezig, doordat de tijd veranderd isquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:40 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie nou binnenkort nog naar ZiZi eigenlijk?
Zo ja, wel even laten weten hoe het was he, dat brassen!
En goedemorgen Greys!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:40 schreef Greys het volgende:
Oh en laat je door mij niet opjutten hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er nog mee bezig, doordat de tijd veranderd is
Mogguhquote:
Dat vroeg ik me gister ook al af.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:40 schreef Greys het volgende:
De 8ste zo uit mijn hoofd. Anderhalve week.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het zou toch al volgend weekend zijn ofzo?
Anders doen we het wat later zodat Greys en Ll ook mee kunnen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er nog mee bezig, doordat de tijd veranderd is
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:
Ml
Ing!
En misschien is verschuiven dan wel beter... Dan kan Erik misschien ook mee, en Ml, en DML...
nieuwe meet plannen we dan wel als er weer wat terug zijn van vakantie
Hoe istie?quote:
Erik is volgens mij de 20e terug van vakantie? Of de 12e... En Cat de 6e... eind augustus ofzo maar eens beginnen met plannenquote:
Primaquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erik is volgens mij de 20e terug van vakantie? Of de 12e... En Cat de 6e... eind augustus ofzo maar eens beginnen met plannen
Hihi ja hé maar dat is wel veel beter want dat betekent dat ik het druk heb en daar ben ik dol opquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier is alles primaaaa...daar ook?
Je bent een stuk minder online sinds je nieuwe baan
Idd, dan vliegt de dag zo lekker snel voorbijquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ja hé maar dat is wel veel beter want dat betekent dat ik het druk heb en daar ben ik dol op
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, dan vliegt de dag zo lekker snel voorbij
Ik ben aan het kijken of ik ook geld krijg om te posten en als ik dan hier ben verdien ik zo meer als achter de kassaquote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld krijgen om te posten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:16 schreef Melan het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken of ik ook geld krijg om te posten en als ik dan hier ben verdien ik zo meer als achter de kassa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |