NIET!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Tombo was er pas bij de tweede. Toen heeft ze gelijk naam gemaakt door eerst anderhalf uur met Barbaaf 'in de file' te staan.
Awwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen was ik 10. Zat ik in groep 6.
Ik 22quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was 25 toen ik op FOK! kwam dus.
Schattig![]()
Dat weet ik ook nog goed ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
Ik weet die eerste Big Brother nog zo goedToen was ik 25 dus en al op FOK!
Sabine en Bart, die stiekem gingen sexen in dat BB huis onder de dekens terwijl wij allemaal mee konden kijken
Kutkip!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog goed ja!
Maar toen was ik nog niet online
Ja inderdaad. Denk na die 2e keer DTHquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
![]()
Nee maar zo kwam dat toch? 'Laten we eens vaker afspreken' en toen zochten we een kroeg/afspreekplek ergens tussen Rdam, Bleiswijk en GB d'r woonplaats in
Ja! Govvedomme, KUTKIP!quote:
Ouwehoer niet, je was er één nachtjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Greys nog maar één keer gezien. Wel meteen een weekend lang. (En wát voor weekend
!)
Ik heb 'r zaterdag en zondag gezien, in mijn ogen is dat weekend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ouwehoer niet, je was er één nachtje
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'r zaterdag en zondag gezien, in mijn ogen is dat weekend.
Dat zijn ook de 2 dagen die we weekend noemen jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'r zaterdag en zondag gezien, in mijn ogen is dat weekend.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Greys nog maar één keer gezien. Wel meteen een weekend lang. (En wát voor weekend
!)
Een lang weekend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn ook de 2 dagen die we weekend noemen ja![]()
Maar hoe lang heb ik er dan met hun gezeten als ik er van vrijdagmiddag tot maandagmorgen zat
RARAH AHAHAH RAMMARAMMAAHHHHHquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lang weekend.
Zo simpel is het nou.
GAGA OEHLAHLAH!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:38 schreef tombolafan het volgende:
Greys! Een op afstand bestuurbare VW kever op iBood! Voor heer G zn verjaardag!
GREYS! IBOOD!quote:
Nou het is een hunt, dus het is nu sowieso iedere 10 / 15 minuten een ander artikel. Dus als je hem wil (of je denkt dat hij het wil) dan zou ik hem nu direct bestellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe dat iBood werkt
En volgens mij moet ik hem er gewoon maar niet op wijzen. Ik struikel al over de kevers in huis.
Besteld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het is een hunt, dus het is nu sowieso iedere 10 / 15 minuten een ander artikel. Dus als je hem wil (of je denkt dat hij het wil) dan zou ik hem nu direct bestellen
Lig je 's avonds in je geile stoeipakje panklaar te wachten, hoor je ineens 'vroem vroem brrrrrrrrrrrr' en zie je een VW Kever door je slaapkamer scheuren en ligt Heer G als een kind over de vloer te dweilen de beesten ermee aan te rijden enzoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lig je 's avonds in je geile stoeipakje panklaar te wachten, hoor je ineens 'vroem vroem brrrrrrrrrrrr' en zie je een VW Kever door je slaapkamer scheuren en ligt Heer G als een kind over de vloer te dweilen de beesten ermee aan te rijden enzo
Nee hoor, kijk straks maar op iBood, normaal gelden die aanbiedingen 24 uur, maar nu is het een hunt en verandert het dus om de 10 / 15 minuten, of sneller als veel mensen bestellen en het op is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Maar eh... hoezo moest ik hem dan NU *snel* bestellen als het tot morgen geldt?
http://www.dagelijksekoop(...)951-schaal-1-10.html
Maar deze staat er nog steeds, dus ik gok dat jij de enige bent die hem gekocht heeftquote:# Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
En heer G vanaf zn werkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar deze staat er nog steeds, dus ik gok dat jij de enige bent die hem gekocht heeft
Neeheeee dat staat toch niet op iBood zelf. Gewoon zo'n site die de aanbieding van iBood linkt, en normaal klopt dat dus ook, maar nu is het een Hunt, dus dan niet. Zie boven menschquote:
Ja, alleen deze gaat gewoon niet opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeheeee dat staat toch niet op iBood zelf. Gewoon zo'n site die de aanbieding van iBood linkt, en normaal klopt dat dus ook, maar nu is het een Hunt, dus dan niet. Zie boven mensch
Eerst mij aansmeren he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, opzouten met die kut-Kever, ik wil leuke gadgets
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaa hij is weg
Nu een futuristisch apparaat om je ovulatie en inwendige temperatuur mee te meten / voorspellen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |