je huisarts kan hier over vertellen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:03 schreef ellevehC86 het volgende:
kan iemand me hier misschien meer over vertellen?
.
Je weet wat ze over onkruid zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:07 schreef Pikkebaas het volgende:
TS, Leef je nog steeds ?
Zo te lezen ben je goed op weg naar je eerste infarct.
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zou ik het nog niet beter een poosje kunnen aanzien voordat ik een arts raadpleeg ofzo?
Ik ben bangquote:
Niet die abmulance hé, die komen niet meer.quote:ik ga nu bellen
Pijn in de schouder past ook bij hyperventilatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:17 schreef RaymondK het volgende:
Sport je veel?
Wanneer je een grote longcapaciteit en hele lage hartslag hebt kun je een soort omgekeerde hyperventilatie krijgen.
Je ademt dan heel langzaam en diep, waardoor het zuurstofgehalte in je bloed te hoog wordt voor zo'n passieve actie als slapen.
Door dat hoge zuurstofgehalte kun je hartkloppingen krijgen.
Die schouder weet ik niet, misschien verkeerd gelegen?
Las net op internet dat dat simuleerbaar is, ik ga het nu even niet doen, maar wel iets om te testen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Pijn in de schouder past ook bij hyperventilatie.
wat je tussen je oren denkt kan je lichaam echt voelen ja, dus als je een flinke bom stress hebt kan dat idd zo zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Las net op internet dat dat simuleerbaar is, ik ga het nu even niet doen, maar wel iets om te testen.
Ja bij hyperventilatie door te snel ademen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Pijn in de schouder past ook bij hyperventilatie.
qua sporten kom ikzelf net tot gemiddeld of net iets onder dat niveau, ik verwacht dus niet dat dat de impact kan maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja bij hyperventilatie door te snel ademen.
Die ik beschreef is heel anders.
Maar daar word je toch niet midden in de nacht wakker van??, zal dus ook wel niet van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef ellevehC86 het volgende:
Stress zou misschien wel een meespelende factor kunnen zijn, ik heb het laatste half jaar niet anders.
\quote:
nee lekker slim om hier advies te vragenquote:
En dit inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:17 schreef RaymondK het volgende:
Sport je veel?
Wanneer je een grote longcapaciteit en hele lage hartslag hebt kun je een soort omgekeerde hyperventilatie krijgen.
Je ademt dan heel langzaam en diep, waardoor het zuurstofgehalte in je bloed te hoog wordt voor zo'n passieve actie als slapen.
Te laat maar beter dat je het nu alsnog doet dan dat je het helemaal niet doet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nou.......... vooruit dan maar, ik ga nu bellen
Dit zijn geen hartklachten wanneer dit 1x voorkomt. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Te laat maar beter dat je het nu alsnog doet dan dat je het helemaal niet doet.
Bij hartklachten bel je een dokter/cardioloog en ga je niet 10.000 idioten op een forum vragen wat er mis zou kunnen zijnAl is het maar omdat die 10.000 idioten je hartslag, bloeddruk, ademhaling, enzovoorts niet kunnen meten.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:56 schreef Diabox het volgende:
Ga nou gewoon langs je dokter, het kan meerdere oorzaken hebben, je dokter zal waarschijnlijk de meest waarschijnlijke oorzaak kunnen aanwijzen aangezien deze jouw gehele medische geschiedenis kent, en hij misschien wat meer details uit je kan krijgen. Het is zo gepiept hoor zo'n afspraak bij de dokter...
Hoogstwaarschijnlijk is het iets onschuldigs, maar ga dus gewoon even langs de dokter.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:33 schreef ellevehC86 het volgende:
We zullen zien, om half 3 kan ik terecht
Gokje: de huisarts schrok zich een hoedje en heeft onmiddellijk een ambulance gebeld die hem naar het ziekenhuis gebracht heeft waar hij een paar dagen mag blijven.quote:
Vermoedelijk Hyperventilatie verkregen door stress, dokter verwees me meteen na mijn verhaal gehoord te hebben en een ademhalingtest en een bloeddruktest door naar het ziekenhuis, CRG, bloed afgenomen, wederom bloeddruk en ademhalingstests, en nu is het even wachten op resultaat, en ondertussen rustig houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gokje: de huisarts schrok zich een hoedje en heeft onmiddellijk een ambulance gebeld die hem naar het ziekenhuis gebracht heeft waar hij een paar dagen mag blijven.
Bovenstaande heb ik geheel uit mijn duim gezogen en ik hoop dat er niets van waar blijkt te zijn.
dude, ik woon op mezelf, ben al 10 jaar geleden gestopt met expirimenteren van die zooiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:39 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ja, als jenu geblowd hebt kunnen ze dat zien aan het verhoogde THC gehalte, dat blijft nog een paar maanden zo. Bijna alle andere drugs zijn ook zichtbaar, goed de lul als je ouders dat lezen.
Ik ook, dan is hetnet of je heel ff samentrekt aan de linkerkant van je lichaam, of dat het lijkt dat jeborstkas een halve seconde uit elkaar barst. Dan moet je diep inademen (tenminste dan gaat het bij mij weg, maar wat het is geen idee)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:43 schreef JohnDDD het volgende:
Interessant de reacties hier.
Ik heb vaak in periodes waarin ik veel sport last van hartkloppingen, dwz een hartslag die zo gaat: boem---boem--------boemboemboem----boem---boem
Dit heb ik soms na het sporten of in bed, maar ook tijdens het sporten wel eens. Wat is hier aan de hand?
Dat had ik dus al gepost op pagina 1:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:43 schreef JohnDDD het volgende:
Interessant de reacties hier.
Ik heb vaak in periodes waarin ik veel sport last van hartkloppingen, dwz een hartslag die zo gaat: boem---boem--------boemboemboem----boem---boem
Dit heb ik soms na het sporten of in bed, maar ook tijdens het sporten wel eens. Wat is hier aan de hand?
quote:Sport je veel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |