Nou dan kan je je wel bij Duitsland voegen want dan heeft de rest van NL ook meteen het niveau van een derde wereld landquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik zie net dat als de lekdijk doorbreekt (kans van 1:2000) de hele Randstad overstroomt.
Ik zat meer te denken aan hoeveel familieleden en vrienden dan opeens op bezoek komen in Emmenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan kan je je wel bij Duitsland voegen want dan heeft de rest van NL ook meteen het niveau van een derde wereld land
nee dan stijgt ons niveau, nu worden we door de randstad laag gehoudenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan kan je je wel bij Duitsland voegen want dan heeft de rest van NL ook meteen het niveau van een derde wereld land
quote:
IK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan hoeveel familieleden en vrienden dan opeens op bezoek komen in Emmen
Over 20 jaar ligt NL toch sowieso onder waterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee dan stijgt ons niveau, nu worden we door de randstad laag gehouden
Morge tombo
Precies, want alle kennis, technologische welvaart, en het gros van het BNP komt inderdaad van buiten de Randstadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee dan stijgt ons niveau, nu worden we door de randstad laag gehouden
Morge tombo
Nieuwe mensen, andere indrukken, niet het oude vertrouwdequote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:06 schreef Bos81 het volgende:
Waarom vind ik het eng om naar een andere supermarkt te gaan dan mijn gebruikelijke?![]()
Omdat ik 10 minuten moet fietsen ipv 2 minuten lopen...
WIst ik het maar zucht.
sorry
Maar ik ben er al een paar keer eerder geweest, toen ik er toch langs kwam...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe mensen, andere indrukken, niet het oude vertrouwde
Gezellig.quote:
brabant blijft droogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:00 schreef crv het volgende:
[..]
Over 20 jaar ligt NL toch sowieso onder water
Woon ik ineens weer dicht bij de kust op me ouwe dag
Denk vooral automatisme is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik ben er al een paar keer eerder geweest, toen ik er toch langs kwam...
Okeequote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk vooral automatisme is.
Ik rijd ook altijd naar mn vaste benzinepomp, of vaste fietsenwinkel, vaste wasstraat.
Denk niks met angst ofzo te maken heeft maar gewoon met gewoonte
Ik dnek dat je te veel piekert. Daar moet je uit zien te komen. Daar ben je mee bezig, dat weet ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:06 schreef Bos81 het volgende:
Waarom vind ik het eng om naar een andere supermarkt te gaan dan mijn gebruikelijke?![]()
Omdat ik 10 minuten moet fietsen ipv 2 minuten lopen...
WIst ik het maar zucht.
sorry
had je maar zekerheidquote:
jah tot waalwijk ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |