abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:41:25 #251
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_84541913
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mag je niet om een keizersnee vragen?
Vragen mag altijd, of je hem ook daadwerkelijk krijgt is een tweede O-)
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_84541914
En dat je man dan een paar weken later zo heel voorzichtig een gesprek begint

'Zeg schat, heb jij met die Smart van je weleens in de Beneluxtunnel gereden en dat er verder niemand reed? Ja groot is dat hé, dan valt zo'n klein auto'tje echt in het niet in zo'n flinke tunnel... Nou ehh als je nou die tunnel even als synoniem neemt voor.... en die auto voor.... dan snap je waarom ik het nu met Svetlana, mijn secretaresse, doe.'
pi_84541940
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:

'Zeg schat, heb jij met die Smart van je weleens in de Beneluxtunnel gereden en dat er verder niemand reed? Ja groot is dat hé, dan valt zo'n klein auto'tje echt in het niet in zo'n flinke tunnel... Nou ehh als je nou die tunnel even als synoniem neemt voor.... en die auto voor.... dan snap je waarom ik het nu met Svetlana, mijn secretaresse, doe.'
:')
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:42:44 #254
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_84541969
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

DOE MAAR NIET! :o
te laat -O-

Hoe krijg ik mijn ontbijt nou tussen de toetsjes van mijn toetsenbord vandaan? ;(
With the stars as her umbrella
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:43:07 #255
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_84541985
quote:

Mijn lief stond met een stalen gezicht aan de verloskundige te vragen of er misschien een extra hechting bij inkon }:|
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  Moderator dinsdag 27 juli 2010 @ 11:43:25 #256
18653 crew  D.
pi_84541996
Smakelijk eten allemaal :')
pi_84542012
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

te laat -O-

Hoe krijg ik mijn ontbijt nou tussen de toetsjes van mijn toetsenbord vandaan? ;(
op zijn kop houden en ff schudden. En tegen je buro tikken ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_84542021
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:43 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Mijn lief stond met een stalen gezicht aan de verloskundige te vragen of er misschien een extra hechting bij inkon }:|
:D

Terwijl het hele 'uitgerekt zijn' toch een fabeltje is / schijnt te zijn?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:44:09 #259
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_84542022
quote:

_O-

tsss je hebt oko van die Grow-Your-Penis pillen :{w Altijd maar het probleem bij een ander neerleggen die kerels!
pi_84542030
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:43 schreef D. het volgende:
Smakelijk eten allemaal :')
eejjjjjjjjjjj 8-)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:44:42 #261
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_84542044
quote:

[..]

Hahaha :D
pi_84542045
quote:

OMG
quote:

[..]

_O- _O- _O- :X
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_84542051
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mag je niet om een keizersnee vragen?
weet je dat dat 1000 keer erger is dan een normale bevalling?

Ik schreeuwde dat vroeger ook altijd ;) Maar ben er op terug gekomen ;)

De risico's bij keizersnedenbevalling
Bevallen via een keizersnee is niet zomaar een bevalling. Het is een zware buikoperatie. In totaal duurt een bevalling met een keizersnee ongeveer drie kwartier.
Het brengt voor de moeder ook dezelfde risico’s met zich mee als bij een ‘gewone’ operatie. Er is dus een zeker gezondheidsrisico.

Herstelperiode na een keizersnedenbevalling
Ondanks dat de buikoperatie in totaal gemiddeld drie kwartier in beslag neemt, is de herstelperiode van de bevalling met een keizersnee velen malen langer.

Vlak na de operatie voel je je ziek en zwak. De dagen daarna heb je hard nodig om weer een beetje op krachten te komen. Tot op heden was het heel gebruikelijk dat je vier tot zeven dagen na de bevalling nog in het ziekenhuis verbleef om enigszins bij te komen. Daar komt langzaam verandering in. Het Flevoziekenhuis in Almere heeft het project 'vervroegd ontslag na keizersnede' op gang gebracht. Hetgeen nu door steeds meer ziekenhuizen wordt nagevolgd. Door dit project is het inmiddels mogelijk om 48 uur na de keizersnede te kiezen voor vervroegd ontslag. Hierbij wordt je thuis opgevangen door veelal kraamverzorgenden die zijn bijgeschoold in het begeleiden van vrouwen die een bevalling met een keizersnee hebben ondergaan.

De eerste dagen na de operatie heb je last van de hechtingen en van jouw buik. Na de operatie zal je nog weinig mogen eten. Jouw darmen zullen geleidelijk aan het werk gezet moeten worden. De eerste weken na de operatie voel je je snel moe en kan je thuis extra hulp gebruiken.

Terwijl je met een normale bevalling, na een week al op de been staat... misschien wel eerder ;)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:45:32 #264
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_84542071
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Terwijl het hele 'uitgerekt zijn' toch een fabeltje is / schijnt te zijn?
:Y

Het komt allemaal weer goed :s)
pi_84542091
quote:

[..]

_O_

En?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2010 11:46:26 ]
pi_84542126
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

_O_

En?
Hij kreeg een hechting in zn lippen gok ik :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:46:51 #267
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_84542127
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

De risico's bij keizersnedenbevalling
Bevallen via een keizersnee is niet zomaar een bevalling. Het is een zware buikoperatie. In totaal duurt een bevalling met een keizersnee ongeveer drie kwartier.
Het brengt voor de moeder ook dezelfde risico’s met zich mee als bij een ‘gewone’ operatie. Er is dus een zeker gezondheidsrisico.

Herstelperiode na een keizersnedenbevalling
Ondanks dat de buikoperatie in totaal gemiddeld drie kwartier in beslag neemt, is de herstelperiode van de bevalling met een keizersnee velen malen langer.

Vlak na de operatie voel je je ziek en zwak. De dagen daarna heb je hard nodig om weer een beetje op krachten te komen. Tot op heden was het heel gebruikelijk dat je vier tot zeven dagen na de bevalling nog in het ziekenhuis verbleef om enigszins bij te komen. Daar komt langzaam verandering in. Het Flevoziekenhuis in Almere heeft het project 'vervroegd ontslag na keizersnede' op gang gebracht. Hetgeen nu door steeds meer ziekenhuizen wordt nagevolgd. Door dit project is het inmiddels mogelijk om 48 uur na de keizersnede te kiezen voor vervroegd ontslag. Hierbij wordt je thuis opgevangen door veelal kraamverzorgenden die zijn bijgeschoold in het begeleiden van vrouwen die een bevalling met een keizersnee hebben ondergaan.

De eerste dagen na de operatie heb je last van de hechtingen en van jouw buik. Na de operatie zal je nog weinig mogen eten. Jouw darmen zullen geleidelijk aan het werk gezet moeten worden. De eerste weken na de operatie voel je je snel moe en kan je thuis extra hulp gebruiken.

Terwijl je met een normale bevalling, na een week al op de been staat... misschien wel eerder ;)
Een collega van mij heeft er zeker 2 maanden last van gehad. De wond genas niet goed en dan had ze ook nog eens bekkeninstabiliteit. Wat een hel...
pi_84542135
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-
pi_84542153
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Een collega van mij heeft er zeker 2 maanden last van gehad. De wond genas niet goed en dan had ze ook nog eens bekkeninstabiliteit. Wat een hel...
Daarom ;)

Dan maar een normale bevalling :)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:47:45 #270
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_84542158
quote:

[..]

pi_84542177
quote:

Waarom neemt 'ie een Smart als voorbeeld en niet een grotere auto? O-)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:48:53 #272
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_84542213
quote:

[..]

_O-
pi_84542287
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

<knip>
En buiten dat blijf je dat litteken toch wel zien? Dus bikini of topje kan je ook wel vergeten :Y
pi_84542292
zoooo,

niveau daalt hier op de werkvloer per seconde haha
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_84542307
Dat litteken kan me dan weer niets schelen. :') Maar het herstel klinkt wel eng. Dan maar geen kind. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')