Ik las het net ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je heb speciale oefeningen voor het trainen van je polsen
Volgens mij ook jah.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij kan je je polsen niet echt breed trainen hoor.Dat is gewoon bot, daar komt ook geen vet ofzo.
Het baren lijkt me minder erg dan het eerste jaar met zo'n baby. Maar ik kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Net als dat eeuwige gedoe alsof kinderen baren nou zo'n pijnlijke bezigheid is.
Ze blijven er ook gerust >12 uur liggen om die claim een beetje kracht bij te zetten
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen dat overdrijven gewoon omdat mannen het toch nooit zullen weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ze blijven er ook gerust >12 uur liggen om die claim een beetje kracht bij te zetten
Dan is het helemaal kansloos en moet je gewoon polsbandjes dragen om het breder te laten lijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die laatste reactie is grappig want die zegt "tennissen" maar dat doe ik dus.
Nou eeh de daaropvolgende jaren lijken me ook niet erg eenvoudigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het baren lijkt me minder erg dan het eerste jaar met zo'n baby. Maar ik kan er gewoon niet mee omgaan.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
nou dat lijkt me best pijnlijk, zeker als je van voor naar achter bent uitgescheurdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar na 1 jaar hebben ze mijn kind al afgepakt ofzo. Ik ga keihard falen als moeder.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou eeh de daaropvolgende jaren lijken me ook niet erg eenvoudig![]()
Ik val mijn moeder nog steeds lastig
Je bent nog ontzettend jong dus ik zou me niet al te veel zorgen makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar na 1 jaar hebben ze mijn kind al afgepakt ofzo. Ik ga keihard falen als moeder.
Van vóór naar achter?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dat lijkt me best pijnlijk, zeker als je van voor naar achter bent uitgescheurdEn inwendige hechtingen heb
Dus het lijkt me best eng
Precies, gewoon een beetje chillen daar. iedereen rent voor je en behandelt je als een prinses. Als ik zou moeten baren zou ik daar ook gewoon anderhalve dag blijven liggen en zo af en toe ff een beetje de spiertjes aanspannen zodat dat kind nog even binnen blijft.quote:
Google eens op totaalruptuurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Van vóór naar achter?van links naar rechts?
Betekent dat, dat, dat het één gapende ruimte is geworden? Zonder hekje ertussen?
Sommige vrouwen hebben datquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Van vóór naar achter?van links naar rechts?
Betekent dat, dat, dat het één gapende ruimte is geworden? Zonder hekje ertussen?
DOE MAAR NIET!quote:
Ik ga het doen! Nu!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, gewoon een beetje chillen daar. iedereen rent voor je en behandelt je als een prinses. Als ik zou moeten baren zou ik daar ook gewoon anderhalve dag blijven liggen en zo af en toe ff een beetje de spiertjes aanspannen zodat dat kind nog even binnen blijft.
Auuwwwwww houd opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon geduld, dan komt er vanzelf een flinke snee, alleen paar centimeter lager
Mag je niet om een keizersnee vragen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je heb niks te kiezen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |