Jup.. Ik ben nog steeds alleen he.quote:
Kweenie.. Ik hoop het niet natuurlijk..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:46 schreef Joene het volgende:
Zou die KoM nog een beetje zere poten hebben denk je T ?
ik wil ook op mn nest liggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup.. Ik ben nog steeds alleen he.
Pas dag 2Ik zou willen dat die week voorbij zou zijn, dan kan ik eens op mijn nest blijven liggen
[..]
Kweenie.. Ik hoop het niet natuurlijk..
Heb ik OOK meteen gehaald!quote:
Bad bad bad!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gadgets-voor-hardlopers-Apple-iPhone-ontvangstproblemen-Apple-slecht.
Hallo J. Je hart wat doe je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo ik lig in het ziekenhuis. Vage klachten mbt pijn op de borst, van het weekend en vannacht weer, vanochtend huisarts, naar ziekenhuis gestuurd en nu aan de snoeren. Hartfilmpje was ok, bloed ook, vanmiddag nog een keer dat circus + fietstest. Wsl wel naar huis vandaag.
Een van de meer bizarre ochtenden zeg maar.
Wat denk jij dan ?quote:
Je hebt toch wel je adaptor gehaald !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
Goed idee van die Mbp. M'n iPhone gaat net de lunch halen natuurlijk.
Ja, zo midden in de nacht: "Eerm, lieverd, ik heb pijn in mijn borst, ik ga even naar het ziekenhuis, maar ik neem mijn iPhone-adaptor mee, hoor!"quote:
Whehe, daar zit wat in. Telefoons bouwen waar je niet mee kunt bellen, die binnen notime leeg zijn en waar je bovendien geen PI's op kunt gebruiken, wat kan Apple wél?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:05 schreef Joene het volgende:
Je hebt toch altijd je adaptor mee JK. Zeker met zo een phone die je elke dag 300x aan de ladert moet pleuren.
Hier op de kamer is geen plek meer J!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:15 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik vanavond ff lekker een rondje ga hardlopen
Jammer J als er een plekje vrij KoMt en jij ligt er ook nog moet je me ff zeggen dan doe ik ff een PR vanavond zie je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hier op de kamer is geen plek meer J!
Whehehehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb hem al meerdere keren gewaarschuwd J. Luisteren hó maar!
Vieze troep krijg je te eten he in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef KingOfMars het volgende:
Alhoewel men z'n best heeft gedaan dat te voorkomen middels de lunch...
Ben je misschien ook linksdragend ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ik lig wel links, zou dat er mee te maken hebben?
En ondertussen ligt-ie wel de grote meneer uit te hangen in het ziekenhuis met zijn aspergesoep. OPEN JE OGEN MENSE!!11quote:
Daar is T. niet voor in de stemming.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik verveel me. Kan T. niet even d'r jesters potse ofzo?
Ik voel me niet zo lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:41 schreef KingOfMars het volgende:
Geeft niet T, moet toch om m'n hart denken. Whehe..
Wazzup?
Nou die kan je beter in de prak rijden dan een Megane.quote:
Nee nu even niet!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou het, gezien zijn hartstatus, slim zijn om KOM te vertellen over de nieuwe iMacs?
volgens mevrouw KOM is ie net terug van fietsen maar of hij de eindstreep heeft gehaald wordt niet vermeld!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Is dit het topic waar KOM alwéér dood gaat?
Doe es een Updates!quote:
Misschien heeft hij net zijn laatste adem uitgeblazen jaquote:
Ik houd niet van bloemenquote:
Mot ik al een topic openen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
KoM is dood, zet je msn op zwart uit retpstec
Nopequote:
Nee maar hopelijk duurt dat niet al te lang. Denk dat ik er vandaag ook een eind aan brei om 15:00.quote:
We zaten alleen je inboedel te verdelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo aasgieren, ik leef nog hoor!
En hoeveel kilo gehakt gaat er in 1 kilo enzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:02 schreef KingOfMars het volgende:
En hoe maak je nou een echt mooi stevige lasagne!
Ik heb afgelopen maandag ook een brief mee gekregen voor het ziekenhuis waar ik in behandeling benquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe.
Zo dus ff naar de huisarts, heb een brief meegekregen die ik aan 'n moest geven (kennelijk heeft ons ziekenhuis de wonderen der TNT Post nog niet ontdekt!) en er gaat vast weer van alles opgemeten worden enzo. En heb nog wel wat vraagjes eigenlijk.
en... wat staat er in de brief?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe.
Zo dus ff naar de huisarts, heb een brief meegekregen die ik aan 'n moest geven (kennelijk heeft ons ziekenhuis de wonderen der TNT Post nog niet ontdekt!) en er gaat vast weer van alles opgemeten worden enzo. En heb nog wel wat vraagjes eigenlijk.
Nee het lijkt (whehehehe) mij ook niksquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij wil je mij sowieso niet dood bovenop je hebben
Uhm.. Wel als je nog leeft?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij wil je mij sowieso niet dood bovenop je hebben
Ja dan kan ik nog een beetje op mijn handen steunen om de partner de broodnodige zuurstof te laten toekomen enzoquote:
Owh gelukkig maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dan kan ik nog een beetje op mijn handen steunen om de partner de broodnodige zuurstof te laten toekomen enzo
Ja alstie die km's gefietst heeft kan je niet verwachten dat hij nog op zijn handen kan steunen he!quote:
Ja ik heb 6 weken lang elke vrijdagmiddag moeten terug komen om te meten omdat hij zo hoog wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
Bloeddruk was weer lekker hoog trouwens.
Mijn rechterboven arm is dan ook onwijs gespierdquote:
Dat je lekker op je luie aars thuis zit.quote:
Armpje drukken met rechts en ik versla iedereen!quote:
Ja ik ga een rendement van -18% maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:22 schreef Joene het volgende:
Nog ff dan ben je van dat woonschuurtje verlost joh ! Als je ff 15k minder vraagt ofzo.
Niet echt een positief vooruitzicht maar verwacht je er winst uit te trekken dan met de huidige economische situatie ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik ga een rendement van -18% maken.
Nee ik hoop op 0 rendement uit te komen. Gelet op de vraagprijzen van andere hutten hier in de buurt is dat geen gekke veronderstelling.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet echt een positief vooruitzicht maar verwacht je er winst uit te trekken dan met de huidige economische situatie ?
ben je toch lekker een paar jaar voor alleen stageld op verkansie geweest men.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik hoop op 0 rendement uit te komen. Gelet op de vraagprijzen van andere hutten hier in de buurt is dat geen gekke veronderstelling.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Schelpen schijnen ook te helpen, Swets. Dus, hup, met je emmertje en schepje naar het dichtstbijzijnde fietspad.
Nou, die hut kost me sowieso ongeveer 250 euro per maand aan stageld, energie, belastingen, hypotheekje. Als ik 70K accepteer heeft het me in 4 jaar 27K gekost.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ben je toch lekker een paar jaar voor alleen stageld op verkansie geweest men.
Dure Shit Swetsquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik ga eerst de beheerder hier wel verantwoordelijk houden voor een goede waterafvoer bij de weg, zodat er niet bij elk buitje liters water onder mijn hut stroomt.
[..]
Nou, die hut kost me sowieso ongeveer 250 euro per maand aan stageld, energie, belastingen, hypotheekje. Als ik 70K accepteer heeft het me in 4 jaar 27K gekost.
Voor 6750 per jaar had ik wel andere vakanties kunnen verzinnen J
Neuh, die kosten per maand accepteer ik gewoon als vakantiekosten. Maar ik moet toch wel 85K vangen, anders heb ik wel extreem veel verlies.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Dure Shit Swetsdus inprincipe moet je 97,5 vangen ofzo om kiet te spelen
Hmmm jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh, die kosten per maand accepteer ik gewoon als vakantiekosten. Maar ik moet toch wel 85K vangen, anders heb ik wel extreem veel verlies.
Zijn ze een keer aan het werk (en flink ook!), is het weer niet goed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:52 schreef Joene het volgende:
Afschieten moet je ze ik zeg het je :
De Marokkaanse gemeenschap in Edam en Volendam, die zo'n vierhonderd moslims omvat, zet alles op alles om haar nieuwe moskee op tijd af te krijgen.
Woensdag 11 augustus start de ramadan. De moslims willen dan voor het eerst gebruikmaken van het gebouw in Edam. Van zeven uur 's morgens tot elf uur 's avonds werken vrijwilligers aan het gebedshuis achter cultureel centrum De Singel.
Ik voel me ziekquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:08 schreef just me het volgende:
Tally is niet blij?
goedemorgen overigens!
Hoe komt hetquote:
Idd alleen dezequote:
Omdat ik nog 2,5 week vakantie heb, ik leker kan luieren, ik dadelijk in de tuin ga werken, op de markt plantjes ga kopen, daarom dus!quote:
Eindelijk gewoon voer ipv pizza , shoarma , en andere vettighedenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:21 schreef just me het volgende:
Goed want die heeft gisterenavond weer bij moeders' gegeten!
ochtendmisselijkheid is het wel erg vroeg voor hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voel me ziek
Echt ziek
Ik ga nu proberen om voor de 2de keer vandaag mijn ontbijt binnen te houden
Ik denk ook dat het gewoon bijwerkingen zijn van die "pillen".quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
ochtendmisselijkheid is het wel erg vroeg voor hoor!
Kutpillen? Progestan??quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gewoon bijwerkingen zijn van die "pillen".
Want ik heb het ook smiddags en savonds
Ik kauw ze nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
Kutpillen? Progestan??
Niet de aanwijzingen voor andere klachten opvolgen he.. "Goed kauwen"
In de bijsluiter staat wel goed kauwen jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:49 schreef E.T. het volgende:
ik heb dus wel ooit zo'n doosje gezien met een sticker erop "goed kauwen"![]()
Toen hadden wij zoiets van .. hoe kauw ik met m'n doos????Toen maar weer gewoon zonder voorkauwen d'r in gepropt
zoniet kan je altijd nog zo een expert erbij roepen voor een paar k swets.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow, ik lijk het lek (whehehe) met mijn vochtprobleempje onder mijn 'onderhoudsarme vol canexel recreatiewoning' boven te hebben.
Als dat ecth zo is, weet ik tenminste hoe het redelijk eenvoudig op te lossen.
Nou? Wat is't?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow, ik lijk het lek (whehehe) met mijn vochtprobleempje onder mijn 'onderhoudsarme vol canexel recreatiewoning' boven te hebben.
Als dat ecth zo is, weet ik tenminste hoe het redelijk eenvoudig op te lossen.
No Shit, Sjoelock.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
Jesus wat is dat fok via mobiel een drama btw.
ik doe dat nu voor het eerst en ook voor het laatst i guessquote:
Ja hoe leg ik dat uit. Er zit in de zijkant een opening in de grond zodat je onder het chalet kan komen. En dat gat ligt echt net iets lager dan het pad. Er zijn geen putten op het pad, dus al het water stroom zo door die opening onder mijn chalet.quote:
als je op de pc zit, in bagger in je opties instellen dat je op je mobiel ook bagger wilt zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe dat nu voor het eerst en ook voor het laatst i guess
Is het alweer zolaat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gefeliciteerd met sysadminday trouwens!
Technisch gesproken heb ik er dit jaar niks aan he?quote:
Gefeliciteerd. Je kan ook als KoM doen. Beetje druk op je borst veinzen na een rondje rennen en hop... je mag een maand uitrusten met een kastje om.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:43 schreef Joene het volgende:
Thanx Swets !
Morgen nog en dan even bijkomen 1,5 week.
Zou die ook lang haar hebben die KoM ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je kan ook als KoM doen. Beetje druk op je borst veinzen na een rondje rennen en hop... je mag een maand uitrusten met een kastje om.
Links werkschuw tuig.
Vast wel. De GBL gaat er wel vanaf de zijlijn mee afrekenen J.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou die ook lang haar hebben die KoM ?
Ik ben niet zo'n pottenkijksterquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Links op de foto zie je de rand van een andere pot..
Uiteraard. Ik moet een poetser, geen koffieleut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |