je huisarts kan hier over vertellen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:03 schreef ellevehC86 het volgende:
kan iemand me hier misschien meer over vertellen?
.
Je weet wat ze over onkruid zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:07 schreef Pikkebaas het volgende:
TS, Leef je nog steeds ?
Zo te lezen ben je goed op weg naar je eerste infarct.
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zou ik het nog niet beter een poosje kunnen aanzien voordat ik een arts raadpleeg ofzo?
Ik ben bangquote:
Niet die abmulance hé, die komen niet meer.quote:ik ga nu bellen
Pijn in de schouder past ook bij hyperventilatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:17 schreef RaymondK het volgende:
Sport je veel?
Wanneer je een grote longcapaciteit en hele lage hartslag hebt kun je een soort omgekeerde hyperventilatie krijgen.
Je ademt dan heel langzaam en diep, waardoor het zuurstofgehalte in je bloed te hoog wordt voor zo'n passieve actie als slapen.
Door dat hoge zuurstofgehalte kun je hartkloppingen krijgen.
Die schouder weet ik niet, misschien verkeerd gelegen?
Las net op internet dat dat simuleerbaar is, ik ga het nu even niet doen, maar wel iets om te testen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Pijn in de schouder past ook bij hyperventilatie.
wat je tussen je oren denkt kan je lichaam echt voelen ja, dus als je een flinke bom stress hebt kan dat idd zo zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Las net op internet dat dat simuleerbaar is, ik ga het nu even niet doen, maar wel iets om te testen.
Ja bij hyperventilatie door te snel ademen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Pijn in de schouder past ook bij hyperventilatie.
qua sporten kom ikzelf net tot gemiddeld of net iets onder dat niveau, ik verwacht dus niet dat dat de impact kan maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja bij hyperventilatie door te snel ademen.
Die ik beschreef is heel anders.
Maar daar word je toch niet midden in de nacht wakker van??, zal dus ook wel niet van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef ellevehC86 het volgende:
Stress zou misschien wel een meespelende factor kunnen zijn, ik heb het laatste half jaar niet anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |