Jup.. Ik ben nog steeds alleen he.quote:
Kweenie.. Ik hoop het niet natuurlijk..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:46 schreef Joene het volgende:
Zou die KoM nog een beetje zere poten hebben denk je T ?
ik wil ook op mn nest liggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup.. Ik ben nog steeds alleen he.
Pas dag 2Ik zou willen dat die week voorbij zou zijn, dan kan ik eens op mijn nest blijven liggen
[..]
Kweenie.. Ik hoop het niet natuurlijk..
Heb ik OOK meteen gehaald!quote:
Bad bad bad!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gadgets-voor-hardlopers-Apple-iPhone-ontvangstproblemen-Apple-slecht.
Hallo J. Je hart wat doe je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo ik lig in het ziekenhuis. Vage klachten mbt pijn op de borst, van het weekend en vannacht weer, vanochtend huisarts, naar ziekenhuis gestuurd en nu aan de snoeren. Hartfilmpje was ok, bloed ook, vanmiddag nog een keer dat circus + fietstest. Wsl wel naar huis vandaag.
Een van de meer bizarre ochtenden zeg maar.
Wat denk jij dan ?quote:
Je hebt toch wel je adaptor gehaald !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
Goed idee van die Mbp. M'n iPhone gaat net de lunch halen natuurlijk.
Ja, zo midden in de nacht: "Eerm, lieverd, ik heb pijn in mijn borst, ik ga even naar het ziekenhuis, maar ik neem mijn iPhone-adaptor mee, hoor!"quote:
Whehe, daar zit wat in. Telefoons bouwen waar je niet mee kunt bellen, die binnen notime leeg zijn en waar je bovendien geen PI's op kunt gebruiken, wat kan Apple wél?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:05 schreef Joene het volgende:
Je hebt toch altijd je adaptor mee JK. Zeker met zo een phone die je elke dag 300x aan de ladert moet pleuren.
Hier op de kamer is geen plek meer J!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:15 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik vanavond ff lekker een rondje ga hardlopen
Jammer J als er een plekje vrij KoMt en jij ligt er ook nog moet je me ff zeggen dan doe ik ff een PR vanavond zie je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hier op de kamer is geen plek meer J!
Whehehehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb hem al meerdere keren gewaarschuwd J. Luisteren hó maar!
Vieze troep krijg je te eten he in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef KingOfMars het volgende:
Alhoewel men z'n best heeft gedaan dat te voorkomen middels de lunch...
Ben je misschien ook linksdragend ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ik lig wel links, zou dat er mee te maken hebben?
En ondertussen ligt-ie wel de grote meneer uit te hangen in het ziekenhuis met zijn aspergesoep. OPEN JE OGEN MENSE!!11quote:
Daar is T. niet voor in de stemming.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik verveel me. Kan T. niet even d'r jesters potse ofzo?
Ik voel me niet zo lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:41 schreef KingOfMars het volgende:
Geeft niet T, moet toch om m'n hart denken. Whehe..
Wazzup?
Nou die kan je beter in de prak rijden dan een Megane.quote:
Nee nu even niet!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou het, gezien zijn hartstatus, slim zijn om KOM te vertellen over de nieuwe iMacs?
volgens mevrouw KOM is ie net terug van fietsen maar of hij de eindstreep heeft gehaald wordt niet vermeld!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Is dit het topic waar KOM alwéér dood gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |