Oppassen met vlees in Turkije? Ha! Ik ga juist alleen voor het vlees naar Turkije.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:22 schreef Reddead het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met het eten van vlees.Vooral kippenvlees kan iemand behoorlijk ziek maken in Turkije.
![]()
HD Iskender is een goede eetplek, vooral als je van iskender kebab houdt.
Oh thanks! Maar lahmacun is niet iets waarvoor ik naar een restaurant ga. Dat is veel te makkelijk om zelf te maken. Ik moet goed gegrild, mals vlees hebben. Dat is wat ik echt zoek. Dingen die je thuis niet zo een twee drie thuis fixt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In No Reservations gaat Anthony Bourdain naar twee locaties waar ik graag zou willen eten: Sur Ocakbaşı en Dürümzade heten ze. Kijk er maar eens naar op YouTube. En hij eet lahmacun bij Tatbak.
Leuk die verschillenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh thanks! Maar lahmacun is niet iets waarvoor ik naar een restaurant ga. Dat is veel te makkelijk om zelf te maken. Ik moet goed gegrild, mals vlees hebben. Dat is wat ik echt zoek. Dingen die je thuis niet zo een twee drie thuis fixt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh thanks! Maar lahmacun is niet iets waarvoor ik naar een restaurant ga. Dat is veel te makkelijk om zelf te maken. Ik moet goed gegrild, mals vlees hebben. Dat is wat ik echt zoek. Dingen die je thuis niet zo een twee drie thuis fixt.
Ja ik zal wss ook wel in dat soort tentjes eten - ik ga 7 dagen x 3 maaltijden, dus genoeg keus.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuk die verschillenW
Ik ben juist dol op van die tentjes waar zo'n moeke staat te koken en je ahw in de keuken moet komen aanwijzen wat je wilt eten
Eten
Damn heb echt honger gekregen. Zat zelf ook allemaal filmpjes te kijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dürümzade vanaf 15:00
Sur Ocakbaşı vanaf 34:25
Verder zou ik wat filmpjes checken van Vedat Milor en Mehmet Yaşin. Die twee gaan meestal naar de beste plekken.
Zubeyir Ocakbasi @ zijstraat van Istiklal. Iets duurder. Wij waren 180 TL voor 2 kwijt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:18 schreef Landysh het volgende:
Oh en het belangrijkste van allemaal: waar moet ik echt eten? Ik ben vooral fan van goed gegrild vlees.
Staat genoteerd. Ik ben best bereid om een keer iets meer uit te geven maar dan moet ik wel weten dat het eten daar goed is en dat ik met een volle maag naar huis ga. Dus niet zoiets:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zubeyir Ocakbasi @ zijstraat van Istiklal. Iets duurder. Wij waren 180 TL voor 2 kwijt.
Ja dat is het verschilquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik zal wss ook wel in dat soort tentjes eten - ik ga 7 dagen x 3 maaltijden, dus genoeg keus.Maar ik wil niet te veel van mijn tijd 'verspillen' aan eten wat ik thuis zo in elkaar heb gefixt zeg maar.
Ultra super zacht en lekker vlees, vers van de grill: dikke ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ik ben best bereid om een keer iets meer uit te geven maar dan moet ik wel weten dat het eten daar goed is en dat ik met een volle maag naar huis ga. Dus niet zoiets:
Wel hele goede recensies en ziet er goed uit. Wel stervensdruk zo te zien ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:54 schreef xaban06 het volgende:
Oh en wel reserverenanders sta je samen met 10 andere buiten wachtend op een vrije tafel
Dat zou gewoon epic zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:32 schreef yvonne het volgende:
Als we nou eens en FOK!meet doen in Istanbul?
Ik ook hoor. Ik kan never nooit een keuze maken. Alhoewel het misschien iets makkelijker is voor mij dan voor jou.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat is het verschilAls ik in TR kom word ik meteen wild, eten, eten, eten, lekkerrrrrrrr
Zo vaak eten we hier geen Turks helaas.
Ik ben best bereid om 250 tl uit te geven als dat onze magen vult. Omgerekend valt het allemaal wel mee en we doen het niet elke dag natuurlijk. En ik ga in NL alvast reserveren zodat ik de eerste avond daar kan eten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ultra super zacht en lekker vlees, vers van de grill: dikke ja.
Volle maag? Mwah, valt mee. Net (niet) genoeg.
Nusret heb je ook nog. Een van of misschien wel de beste van Istanbul. Betaal je alleen wel de hoofdprijs. Ongeveer het 2-3 dubbele van Zubeyir.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:00 schreef Landysh het volgende:
180 tl valt reuze mee eigenlijk? 68 euro voor twee personen?Is prima te doen voor een van de beste kebab restaurants in Istanbul. Oh en het zit ook nog eens dicht bij ons hotel. jeej.
Mwah als Zubeyir goed is waarom 3 keer het dubbele betalen? Zubeyir heeft nu vooral mijn interesse getrokken omdat het dichtbij ons hotel is en de prijs wel oke (omgerekend dan).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nusret heb je ook nog. Een van of misschien wel de beste van Istanbul. Betaal je alleen wel de hoofdprijs. Ongeveer het 2-3 dubbele van Zubeyir.
Jij bent gekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
O, en als je van vis houdt, niet vergeten een broodje vis te eten bij zo'n bootje in Eminönü. Simpel, maar lekker.
Bij Nusret kom je bekende Turken tegenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah als Zubeyir goed is waarom 3 keer het dubbele betalen? Zubeyir heeft nu vooral mijn interesse getrokken omdat het dichtbij ons hotel is en de prijs wel oke (omgerekend dan).
/careee. Heb niks met de Turkse showbiz en loop wss 90% van de Turkse beroemdheden zo voorbij.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bij Nusret kom je bekende Turken tegen
Als je van manti houd moet je naar Bodrum manticisi gaan, krokante manti, aanrader.
Arnavutkoy, vlak naast Bebek. Of @ bagdat caddesi.
Sultanahmet koftecisi niet vergeten! Kwaliteit kofte met unieke saus. Maar behalve soep en kofte hebben ze niks anders, je moet er wel van houdenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
/careee. Heb niks met de Turkse showbiz en loop wss 90% van de Turkse beroemdheden zo voorbij.
Manti is weer ev yemegi.Ja, beetje stom maar ik denk dat ik zo ongeveer wel 70% van de tijd kebab ga eten daaro. Ik blijf Adanali he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |