Eerste 3 vond ik het maar vaag en kut, maar hij wordt na elke listen beter en beter. Kan nu zelfs dat rapstukje erg waarderen. UP AND DOWN, UP AND DOWN.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sexy Love?
Roly poly in copacabana vind ik wel de beste versiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Snowbells het volgende:
T-arroly poly, yayaya, sexy love, I go crazy because of you, why are you being like this
Vergeet Day by Day niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Snowbells het volgende:
T-arroly poly, yayaya, sexy love, I go crazy because of you, why are you being like this
Die vind ik helemaal niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Roly poly in copacabana vind ik wel de beste versie
Heb eigenlijk nog nooit echt aandacht aan ze besteed, maar Nillili Mambo is nice zegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Luistert hier niemand naar block b?
ikr! Block B is echt leuk hoor, ze zijn anders dan de meeste jongensgroepenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit echt aandacht aan ze besteed, maar Nillili Mambo is nice zegEcht een verslavend nummer.
Woow inderdaad, die outfitsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
Heb een gruwelijke hekel aan boy bands maar zelfs ik vind het wel een aardig nummertje. Zegt genoeg dus.
Overigens nieuwe Miss A voor het eerst live. Begint al een grower te worden. Verder zijn Suzy en Fei echt ziek heet in dit optreden:
Day by Day van SNSD is ook leukquote:
Mweh same here, laten we hopen dat ze ook nog dichterbij komen. Mother of Kpop hear our prayers!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[BIGBANG ALIVE GALAXY TOUR 2012]
BIG NEWS!!! “WEMBLEY IS NOW OPEN!!” for BIGBANG ALIVE GALAXY TOUR 2012 in London, UK!
▶ Date: December 15, 2012 (SAT) @ 7:30PM
▶ Venue: Wembley Arena
▶ Ticket Open: October 26, 2012 (FRI)
▶ Ticket Link: www.ticketmaster.co.uk or www.livenation.co.uk
Ik wil gaan. Maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, want heb m'n geld eigenlijk hard nodig voor andere dingen
Girl's Day - Hug me Oncequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
Vraagje voor de kenners:
Ik vind uptempo catchy Kpop het leukste maar ben bang dat ik zowat alles wel ervan gehad heb. Dus misschien dat jullie nog suggesties hebben. Het liefste T-ara of Kara want die maken de fijnste muziek vind ik. Mijn favoriete nummers als vergelijkingsmateriaal:
T-ara - Sexy Love
T-ara - Why Are you Being Like This
T-ara - Roly Poly
Kara - Step
Kara - Mister
Kara - Pandora
Secret - Madonna
After School - Bang
Brown Eyed Girls - Abracadabra
SNSD - Gee
SNSD - Hoot
Iemand nog wat vergelijkbaars? Alvast bedankt.
Ik werd fan van PSY in 2010 toen zijn nummer RIGHT NOW een hit was in Korea.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:09 schreef Eenskijken het volgende:
sue me maar ondanks dat gangnam style zo populair is vind ik het nog steeds een van de leukste kpop nummers. Had er een paar maanden geleden pas van gehoord toen ik het in een game hoorde
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |