quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:04 schreef juxtaposition het volgende:
wat is dat met die mounted shotgun.
die is beter dan de normale shotguns
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt niet hé, die mounted shotguns hebben echt zero range.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets met wouter of wauter, ofzoiets..
Ik zo meteen na mn tandarts afspraakquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal hem vanavond ook weer eens aangooien
Afgeslacht worden met Domination, campers en vervelend volk op Derail en Highrisequote:
riot shield op derail gebruikenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Afgeslacht worden met Domination, campers en vervelend volk op Derail en Highrise![]()
Hoax, er is geen steen die dat bevatten kan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
riot shield op derail gebruiken![]()
![]()
en ja ik zit nog steeds in amerika, in hollywood om precies te zijn, maar m'n zusje heeft laptop met internet mee
en nee, geen pics van mijn zusjeen ja, ik sta op de foto met de hollywood ster van chuck norris
Ah dude, geen pics?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
riot shield op derail gebruiken![]()
![]()
en ja ik zit nog steeds in amerika, in hollywood om precies te zijn, maar m'n zusje heeft laptop met internet mee
en nee, geen pics van mijn zusjeen ja, ik sta op de foto met de hollywood ster van chuck norris
De shotgun attachment voor assault rifles. Unlocked na 20 tube killsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:41 schreef leeroy het volgende:
nieuw topic yeah!
Wtf is een mounted shotgun?
Dat is echt iets wat ik nog nooit heb gebruikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:43 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
De shotgun attachment voor assault rifles. Unlocked na 20 tube kills
Tweedehands, ik heb hem paar weekjes geleden voor iets minder als 20 euro op de kop getikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:29 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme mijn xbox pakt de mw2 disc gewoon niet meer! Aaargh ik wordt er gek van!
Tips anyone? Ik weiger om nog eens 60 bucks neer te leggen
bij gamemania kan je em laten ontkrassenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:29 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme mijn xbox pakt de mw2 disc gewoon niet meer! Aaargh ik wordt er gek van!
Als je de disc erin hebt zitten, zie je dan MW2 op je interface?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:29 schreef Michhas het volgende:
Nah hij pakt zowiezo moeilijk discs, moet altijd op de xbox rammen voordat hij überhaupt een disc leest, maar hij kan mw2 niet herkennen.. Ik krijg wel de melding play game (zonder mw2 plaatje zeg maar) maar daarna krijg ik de melding 'disc unreadable'.. terwijl hij alle andere dingen wel pakt en hij het gisteravond nog deedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je de disc erin hebt zitten, zie je dan MW2 op je interface?
Of zie je helemaal niks verschijnen.
Misschien kan je het zelfde als Kutkabouter doen.
Een disc lenen van een vriend, installeren op je HDD en je eigen disc gebruiken bij het spelen.
dan maakt ie niet zo'n kk herriequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als je xbox al moeite heeft om discs te lezen, dan weet ik niet of hij wel kan installeren en niet stopt op bijv. de helft.
Ik weet niet of je xbox de disc moet herkennen als je m hebt geinstalleerd, maar je moet wel sowieso je disc erin hebben. Laden doet hij via je HDD dan.
32, toch? Of is dat met Scavenger Pro? Weet Fsmxi wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:24 schreef RijstNatie het volgende:
Als jullie AA12 met extended mags gebruiken, hoe groot is dan jullie magazijn?
die van mij namelijk maar 12 kogels ofso, beetje weinig
Dat heeft ook wel flink wat gescheld gekostquote:Op woensdag 28 juli 2010 03:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fuck yeah!
Eindelijk MP5K gemasterd! (attachments)
De laatste FMJ kill was heerlijk.
2 gasten rennen naast elkaar, knal ze.
Double kill = MP5K Mastery.
In een AA-12 extended mags zit dacht ik 16 kogels; wat je normaal over "2 magazijnen verdeeld" hebt krijg je nu in een magazijn gepropt. Oftewel, zonder scavenger (pro) kun je niet herladenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:24 schreef RijstNatie het volgende:
Als jullie AA12 met extended mags gebruiken, hoe groot is dan jullie magazijn?
die van mij namelijk maar 12 kogels ofso, beetje weinig
Hij knalt wel lekker, maar voor de rest vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat ik nog nooit heb gebruikt.
Ga lekker buiten spelen ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:58 schreef Michhas het volgende:
Ik vind dat dit topic gesloten moet worden tot ik weer mw2 kan spelen![]()
anders wordt ik zo jaloers op al jullie mooie verhalen
Het regent niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas houdt niet van buiten spelen, vooral niet als het regent
Hier vanmorgen wel... Slecht weer of goed weer, ik wil niet buiten spelenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren zat ik in een volle party met vrienden te spelen tegen een groep belgen die alleen maar speelden met marathon,lightweight, commando. Nadat we ze voor de 4de keer achter elkaar hadden afgemaakt kreeg ik een bericht dat een van die gasten mij wel eens even zou opzoeken
Had laast Arab als clan tag, en dan zo'n arabische vlag als titel samen met een vriend van me, en uitgerekend dan komen we bij een stel racisten in een lobbyquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:26 schreef xSoDx het volgende:
[..]
kindjes die je af en toe tegen komt eh...
ik heb AFCA als clantag.. mn berichtenvenster staat vol met doods bedreigingen en volledige boeken aan scheldwoorden..
antwoord meestal met : Wat leuk, ik heb een 12 jarige fan erbij!
en dan worden ze boos
Mijn gamer tag is StefAFCA whehequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:26 schreef xSoDx het volgende:
[..]
kindjes die je af en toe tegen komt eh...
ik heb AFCA als clantag.. mn berichtenvenster staat vol met doods bedreigingen en volledige boeken aan scheldwoorden..
antwoord meestal met : Wat leuk, ik heb een 12 jarige fan erbij!
en dan worden ze boos
GaGa in je naam is ook leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Had laast Arab als clan tag, en dan zo'n arabische vlag als titel samen met een vriend van me, en uitgerekend dan komen we bij een stel racisten in een lobbyOh jongens ik heb me kapot gelachen, ze werden zo lijp om niks
en vervolgens zwaar ownen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |