Dan moet je even wachten met zoekenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef Parvus het volgende:
Ook altijd leuk dat als ik weer eens ragequit en een nieuwe pot zoek, 2 keer opnieuw bij dezelfde game uitkom hehe
Samen huilen?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Heb tegenwoordig heel erg vaak maar 3 streepjes verbinding, waar dat vroeger altijd dik oke was
Komt goed!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:15 schreef dreamzk het volgende:
En ik ben weer terug, na 4 maanden met een kapotte xbox te hebben gezeten uiteindelijk besloten om de nieuwe 360 slim elite to kopen, erg mooi dingetje. Maar belangrijker is dadt ik nu weer kan gaan MW2 spelen
Dus voeg me maar toe: pot4toe
Ik gebruik de ACOG echt alleen voor die 20 kills om te masteren, daarna snel terug naar reddot, holographic of gewoon iron sight.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan ACOG op een assaultwapenMet het eerste schot wel fatsoenlijk kunnen mikken, maar na drie kogels kijk je naar de hemel
vandaar dat je al 150 dagen weg was ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 16:15 schreef dreamzk het volgende:
En ik ben weer terug, na 4 maanden met een kapotte xbox te hebben gezeten uiteindelijk besloten om de nieuwe 360 slim elite to kopen, erg mooi dingetje. Maar belangrijker is dadt ik nu weer kan gaan MW2 spelen
Dus voeg me maar toe: pot4toe
Hoor jij niet in Amerika te zitten nu?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vandaar dat je al 150 dagen weg was ofzo
Zal niet meer gebeurenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vandaar dat je al 150 dagen weg was ofzo
Ik zal je vanavond even toevoegenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:11 schreef strakkeman het volgende:
hee mensen wie heeft zin om te spelen voeg me toe op ps3
mevludinho zonder hoofdletters
Ik heb me zeker goed geamuseerdquote:
hoezo wat is jouw gtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een troll was, maar je bestaat dus echt![]()
Echt niet hé, die mounted shotguns hebben echt zero range.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:04 schreef juxtaposition het volgende:
wat is dat met die mounted shotgun.
die is beter dan de normale shotguns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |