Ik sta elke keer weer te kokhalzen bij het doucheputjequote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef DutchErrorist het volgende:
en haar in putjes dat vind ik wel zo ranzig(i
Ik denk niet dat ik na een bevalling blij ben met een kind.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
jezelf dan;)
(Nee dat is waarschijnlijk niet bewust...)
Dit. Maar dan buiten naast de pispalen voor mannen. En dan boos kijken als je naar d'r kijktquote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En lelijk wijf die op een festival midden in de zaal ging pissen.
Daar zijn de spoiler-tags voor en wel zo netjes met een waarschuwing.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TS had het over eigen ervaringen. Ik kan mij zo voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten op half rotten.com, daarnaast is dat ietwat ontopic. Tenzij iemand heeft meegemaakt dat een verstekeling door een vliegtuig tot filet american is verwerkt.
Zwaar verminkt, geplet, half gemalen, door midden, enz. en dán nog bij kennis zijn... dat zuigt als je zo je laatste momenten beleeft. Het meest bizarre filmpje van zoiets staat o.a. op liveleak.com (zoeken op: policeman cut in half by truck), voor mensen met een sterke maag uiteraard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef Vengerr het volgende:
Ik las een tijdje terug een post op fok over/door een ambulancebroeder die vertelde dat trein springers soms zwaar gemangeld maar nog levend (stervende) aangetroffen worden.
Denk aan afgerukte ledematen of alles onder de buik weg.
Natuurlijk valt er niets meer te redden maar denken dat een pijnloze dood gegarandeerd is tenzij de trein je goed raakt is niet wijs.
[..]
Bah.
Lijkt me vreselijk als je iemand die nog bij kennis is ziet leeglopen en je kan niets doen.![]()
Stuff of nightmares.
Très bizarre, ligt ie daar aan z'n darmen te pulkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar zijn de spoiler-tags voor en wel zo netjes met een waarschuwing.
[..]
Zwaar verminkt, geplet, half gemalen, door midden, enz. en dán nog bij kennis zijn... dat zuigt als je zo je laatste momenten beleeft. Het meest bizarre filmpje van zoiets staat o.a. op liveleak.com (zoeken op: policeman cut in half by truck), voor mensen met een sterke maag uiteraard.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Ohja, een collega vond onlangs een zak wortelen in een (uitgeschakelde) koelkast van een ex-collega. Die man werkt hier zeker 2 jaar niet meer
Gast iedereen gaat er ook gewoon rustig langs met z'n scootertje.. wtfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef DemonRage het volgende:
Zwaar verminkt, geplet, half gemalen, door midden, enz. en dán nog bij kennis zijn... dat zuigt als je zo je laatste momenten beleeft. Het meest bizarre filmpje van zoiets staat o.a. op liveleak.com (zoeken op: policeman cut in half by truck), voor mensen met een sterke maag uiteraard.
Had ik het nou maar niet opgezochtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef DemonRage het volgende:
Maak er een gif vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Had ik het nou maar niet opgezochtIk moest niet kotsen, maar dit gaat nog lang in mijn gedachten spoken.
NEUJ!quote:
Hoeft ook niet, hoe langer ik er aan denk, hoe misselijker ik word.quote:
Het is maar een lichaam.. maar dan in 2 stukken waarvan 1 levendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Had ik het nou maar niet opgezochtIk moest niet kotsen, maar dit gaat nog lang in mijn gedachten spoken.
Ik heb het gekeken...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Het is maar een lichaam.. maar dan in 2 stukken waarvan 1 levend! Misschien moet je het filmpje wat ik hierboven noemde ook even opzoeken.. kan je lachen
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
die gasten moeten ze elke dag een vinger/teen afknippen, oogjes eruit oortje eraf et cetera..
Zijn dat van die gasten die zo'n zwerver in mekaar timmeren met een hammerquote:
Wat een topicquote:
200 meter van een aanrijding een bos haar zien liggen. zal wel de pruik geweest zijn. vrouw heeft het niet overleefd (in bebouwde kom).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Wat een topic..
@Muffin; ja en die de ogen eruit steken enzo.. Was geen zwerver trouwens maar gewoon een of andere dude met gezinnetje enzo.. Niet dat het dan ineens veel erger is..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ander voertuig maar ook bestwel "uit elkaar":Zie je nou op het eind een oog uit het hoofd schieten?SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Dit vond ik een paar dagen geleden in een afvoerputje van een wasbakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik sta elke keer weer te kokhalzen bij het doucheputje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |