oh nee nog nooit van gehoord, normaal doet een zetpil de truuk wel eigenlijk maar vandaag even niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
wat zijn dekchairs??![]()
Arme Amélie en Ko... en papa's en mama's. Huup heb je al eens nurofen voor kinderen geprobeerd. Dat is vloeibaar en kun je met een spuitje geven. Ik vind het zelf beter werken bij Lennon dan een zetpil.
Ja nerveuzig en ik kan me er ook nog niks bij voorstellen.. Een leidster van t kdv zei dat er 20 kindjes in zijn groep zitten, blijken het er maar 16 te zijn dus had ik wel de Dikkie Dik uitdeelboekjes kunnen doen om te trakterenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef huuphuup het volgende:
Chan![]()
ben je al nerveuzig voor Timo's verjaardag?
En t gaat hier vast wel weer straks, nog een flesje proberen, even in bad en dan weer op bed. Maar voorlopig heeft ze nog enorm de hik
Oh Oeks die dekchairs dat zou inderdaad geniaal in je tuintje zijn!!!
Buuf foto van jouw tuin mét chairs? of heb je ze nog niet?
Hč gets, da's echt een baaldag dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef oeke het volgende:
Ach gut, kijk dat arme meisje nou.![]()
Hopelijk valt ze straks lekker in slaap en dat ze dan even goed doorslaapt. Doet het morgen vast geen pijn meer.
Bluh, ik wilde nog even naar mijn atelier fietsen, en nog een eindje naaien, maar ik zit al de hele avond met een wakkere baby op mijn schoot. Nu zit hij een boterham te eten bij P. op schoot. Misschien dat hij met een volle buik wel wil slapen...
Spannend Chan, de eerste verjaardag.![]()
Klinkt goed Buuf! P. wil niet naar de Ikea. Nooit meer.Dat vind ik ook al stom.
Ik heb een slechte avond.
Okay, daar kan ik me wel een voorstelling bij maken...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
dekchairs, om met Bram te spreken: lange benen tuinstoel![]()
De jongens hebben er één inelkaar gezetmorgen de andere. dan zal ik wel een foto maken. Ze hadden bij mijn Ikea geen kussens meer. Maar alle tuinbrut in de uitverkoop
![]()
![]()
Oh Chan, is het bíjna zover? ik kan me alle eerste verjaardagen nog herinneren.zo bijzonder. Echt een afsluiting van een periode.
Hehe nee ik eet niet uit die slootquote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef oeke het volgende:
Oh getsie! Poepsokken.![]()
En eten jullie morgen visjes?
Ko schijnt te slapen. Dus dat is fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |