Dit onderwerp is waardeloos zonder fotografische afbeeldingen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef Dartanion het volgende:
Ik ben genaaid door kabeltje.com EN mijn schoonzusje
Dit is dan ook het enigste wat dit topic kan redden, mits ze lekker is.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dit onderwerp is waardeloos zonder fotografische afbeeldingen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef NJ het volgende:
Flashwin, Flashwin, penisbaard, Googlebait, 48 uur.
Ja sorry het lukt niet altijd zo vaak.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:48 schreef friekin_ het volgende:
Ik ook. Soms zelfs wel meerLigt eraan hoe vaak hij kan
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:49 schreef ukga het volgende:
JAmmer dat penisbaard gebanned is, dan had ie wel een leuke fipo gemacht
Wat wil je nu?quote:
schoonzusje volgens googlequote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat ga ik misschien ook nog wel doenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:48 schreef kvdv het volgende:
Koop dan ook gewoon zo'n kabeltje in een winkel
Tuurlijk niet droplul, kan toch ook het zusje van zijn vriendin/vrouw/ vriend/man zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef error_404 het volgende:
[..]
Kunnen we aannemen dat dat dan jouw broer is? Anders wordt het een beetje een vaag verhaal...
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het is het zusje van mijn vriendinquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef error_404 het volgende:
[..]
Kunnen we aannemen dat dat dan jouw broer is? Anders wordt het een beetje een vaag verhaal...
Zodra mijn TV er is fiets ik naar de action. Owee als er geen HDMI kabel is van minstens 1 meter voor 3 euro!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:54 schreef FreezePop het volgende:
Ga naar de action, 3 euro voor een HDMI kabel. Net zo goed als zo een dure 120 euro vergulde kabel.
Goed punt. Maar zij heeft gister toegezegd thuis te zullen zijn morgen. Waardoor het behoorlijk lullig is dat ze er nu op terug komt.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef W1ZZ het volgende:
"omdat daar iemand thuis zou zijn" klinkt nou niet echt als een belofte van je schoonzusje aan jou om thuis te blijven waar ze zich aan hoort te houden.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef Problematic het volgende:
Ik klikte geïnteresseerd op het topic, maar ik ben teleurgesteld
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef wazoomie het volgende:
Kabeltje.com heeft mij ook genaaid. Ik heb na lang zoeken op Google naar HDMI-kabels, twee orders geplaatst bij Kabeltje.com. Beide orders zijn de volgende dag nog aangekomen en alles werkte. Alleen alle Google-ads die ik zie gaan nu over Kabeltje.com. Google denkt nog steeds dat ik op zoek ben naar een HDMI-kabel.
Sjeefquote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
schoonzusje volgens google
[ afbeelding ]
Jij had gelijk. Ik heb er blijkbaar overheen gelezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:59 schreef Maypole het volgende:
Kabeltje.com stuurt altijd een mail met track&trace, ook al wordt het door de brievenbus bezorgd;
http://www.kabeltje.com/page.html?chapter=0&id=6#track
Kan best verwarrend zijn, maar het wordt wel degelijk aangegeven bij de orderbevestiging en op de FAQ en contactgegevens pagina van de site![]()
Laat maar even horen als de bestelling zo direct door de brievenbus valt
Die zullen vast wel ergens op internet staanquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef Amazingpro het volgende:
Maar waar zijn de pics van je schoonzusje ?
Was het niet leuker als het andersom was:quote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef Dartanion het volgende:
Klacht 1: Genaaid door webshop
Klacht 2: schoonzusje is onbetrouwbaar
Bonusklacht: voorgaande topic gesloten wegens aanstootgevende TT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |