Ik ben genaaid door kabeltje.com EN mijn schoonzusje
Op hun website pretendeert kabeltje.com dat zij, indien mogelijk, de kabeltjes in een enveloppe versturen. Ik heb dus 2 HDMI kabeltjes besteld en als opmerking bij de bestelling gemeld dat ze in een enveloppe moeten, desnoods zonder verpakking. Dit gaat naar mijn eigen adres.
Vandaag kreeg ik van kabeltje.com een email met daarin de melding dat zij een track&trace code hebben voor mij... Dus pakketpost dus iets wat niet door de brievenbus kan...
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM 2 KABELTJES IN 1 ZO EEN GROTE BUBBELTJES ENVELOPPE TE STOPPEN!!!
Mijn nieuwe TV wordt op dezelfde dag bezorgt bij mijn schoonouders omdat daar iemand thuis zou zijn morgen. Tot ik doodleuk het bericht kreeg dat mijn schoonzusje toch maar met haar vriendje weg gaat als het mooi weer is. Ik heb dus hemel en aarde moeten bewegen om in ieder geval mijn TV op te kunnen wachten.
Terwijl ik wel altijd voor haar klaar stond als ze me nodig had

Ik voel me zo gebruikt........
Klacht 1: Genaaid door webshop
Klacht 2: schoonzusje is onbetrouwbaar
Bonusklacht: voorgaande topic gesloten wegens aanstootgevende TT