quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:Wij zijn vandaag met Lara naar de DA geweest.
Haar achillepees van haar achterpoot is definitief verwoest. We konden kiezen (2 weken geleden al) voor amputatie of een operatie van 1200 euro met een slagingspercentage van 60% en een jaar revalideren.
De DA was pissig dat we voor amputatie hebben gekozen. Hij wilde het testen en heeft het slechte pootje opgebonden, om te testen of de hond aan 3 poten kan wennen.
We kregen lara met geen 10 paarden de straat op, ze ging op haar rug liggen. Nu is haar poot opgebonden, en je raadt het al: ze loopt nu heerlijk mee over straat, dus ik weet nu zeker dat we de juiste beslissing hebben genomen.
En ze was al blij en lief, maar nu lijkt ze wel opgelucht. Het pootjes zit gewoon in de weg
Goede keus, beetje een rare reactie van de da ook.
Ik ken een paar honden die al heel lang aanmodderen met gebroken pootjes, meerdere operaties, maanden benchrust, en dan ziet het er nog naar uit dat ze nooit meer 100 % alles zullen kunnen met die poot. Ik zou ook voor amputatie kiezen in zo een geval, met 3 poten kunnen honden eigenlijk gewoon alles.
Wanneer gaat ze onder het mes?
Mss is het handig om dat te doen voor de nieuwe hond komt?