Nou het maatje ziet er heerlijk uit voor haarquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ze is nu uit zichzelf in haar mandje gaan liggen (nou zeg maar mand, we hebben eigenlijk een maatje te groot gekocht)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Overigens zijn het wel kanjers die mensen van Dutchy adoptions.
Iedere maand belangeloos naar Polen rijden, 56 uur per week met de hobby bezig zijn en daarnaast ook nog werken.
We werden zeer hartelijk ontvangen, en ze namen ook echt alle tijd. En dat terwijl hij er toch een pittige reis op had zitten. Je ziet gewoon dat ze het met hart en ziel doen. En de omschrijvingen op hun site kloppen ook precies. Ik heb een paar hondjes ontmoet daar en het klopt gewoon precies met wat er op de site staat.
Als er weer een asielactie komt wil ik toch wel graag een lans breken voor deze mensen ook
Op die eerste foto ziet het eruit alsof ze echt breeduit lachtquote:
quote:
Het was net een nacht met een pasgeboren kind.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze kan lekker languit liggen, is het goed gegaan?
Hihihihi das weer eens wat anders een hond die het baasje opzoekt vanwege de poezen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was net een nacht met een pasgeboren kind.
Uitlaten snapt ze gewoon helemaal niet, dus ik heb haar van narigheid om 5 uur in de achtertuin gezet. Ze moest toch plassen
En zijn de kids een broodje aan het eten en daar heeft ze het echt extreem druk mee
Vannacht om 3 uur sprong ze nog in mijn armen omdat een van onze goddeloze poezen het lef had om aan haar te snuffelen
ze ging om 5 uur voor de serredeur staan piepen, dus heb ik haar in de achtertuin gelaten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihi das weer eens wat anders een hond die het baasje opzoekt vanwege de poezen.
Dat uitlaten moet dus nog geoefend, maar doet ze niets binnen?
Oh daar komt vanzelf meer regelmaat inquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze ging om 5 uur voor de serredeur staan piepen, dus heb ik haar in de achtertuin gelaten.
Ze geeft het prima aan
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was net een nacht met een pasgeboren kind.
Uitlaten snapt ze gewoon helemaal niet, dus ik heb haar van narigheid om 5 uur in de achtertuin gezet. Ze moest toch plassen
En zijn de kids een broodje aan het eten en daar heeft ze het echt extreem druk mee
Vannacht om 3 uur sprong ze nog in mijn armen omdat een van onze goddeloze poezen het lef had om aan haar te snuffelen
je merkt dat ze gewend is om in een tuinachtige omgeving haar behoefte te doen. We gaan gewoon een paar keer per dag met haar lopen en kijken of we iedere keer een stukje verder kunnen komen. Naar haar bak brokjes keek ze niet om, maar het hapje vlees ging erin als ketelapperquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar komt vanzelf meer regelmaat in
Ze had gister natuurlijk een enorm drukke dag en een nieuwe omgeving.
Straks als ze helemaal gewend is (zélfs aan de brutale poezen) dan laat je haar nog een keer uit voordat jullie gaan slapen en dan tukt ze vast gewoon door tot de volgende ochtend!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Nou we zijn definitief haar baasje hoor:Y
Als er iemand even weg is geweest en die komt weer binnen wordt diegene begroet alsof je uuuuuren weg bent geweest. Helemaal enthousiast. Springen doet ze gelukkig niet, maar haar staartje maakt zware overuren.
Het bietsen hebben we haar al afgeleerd door haar te negeren. Als we nu gaan eten gaat ze in haar mandje liggen uit zichzelf.
Negeren is in het Pools blijkbaar hetzelfde
Zitten doet ze al op commando, poot geven ook.
Ik denk dat ik er wieltjes onder ga monteren. Buiten aan de riem verzet ze geen stap, het is echt geeen gezichtMorgen wordt ze lekker onder handen genomen door de trimster, dan hebben we weer een heerlijk fris hondje met korte vacht, korte nagels en schone oortjes.
Haar brokjes eet ze niet uit haar bak, wel uit mijn hand. Spoiled Brad
Het is echt een asielluchtje wat ze heeft. Maar dara zijn we morgen van verlost. Ik wilde haar niet gelijk onder de douche zetten, ze heeft de afgelopen dagen al genoeg voor haar kiezen gehad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
oh is dat spoiled
RUikt ze zo door de regen of?
Snelle leerling en dat niet wandelen wil ik zien
Hihi nou ik zal het doorgeven aan de dame hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt een asielluchtje wat ze heeft. Maar dara zijn we morgen van verlost. Ik wilde haar niet gelijk onder de douche zetten, ze heeft de afgelopen dagen al genoeg voor haar kiezen gehad.
Spoiled Brad = Verwend nest.
Ze wilde haar voer niet eten, dus hadden we er een paar stukjes worst doorheen gedaan. Die werden er feilloos tussenuit gevist, zonder een korreltje ander voer mee te nemen
als er in de keuken wat te halen valt loopt ze hard genoegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Zou dat aan de riem niet willen lopen misschien niet komen doordat haar ene pootje nog pijn doet? Of heeft ze er met in huis lopen geen last van?
En wat geweldig dat het zo goed gaat en ze er al helemaal bij hoort
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |