kloptquote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef trovey het volgende:
met een stompstaart
of zie ik dat verkeerd?
die schattige pluisjes wil iedereen, en juist dit soort honden zitten te smachten naar een baasje. En je betaalt wel iets meer als voor een asielhond, maar als je ziet wat die mensen er allemaal voor moeten doen, en er ook voor doen, en bovendien krijg je de hond volledig ingeent, gechipt, ontwormd en gesteriliseerd.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:37 schreef error_404 het volgende:
Wow, wat een schatje! Ik kan het me helemaal voorstellen.
Tof ook dat jullie een asielhond adopteren, in plaats van "zo'n-lief-klein-pluizebolletje-uit-een-nestje".
Zodra het weer kan, loopt er bij ons ook weer een hond door huis.
quote:hi iedereen
O MY GOD WE KRIJGEN EEN HONDJEEEEEEE! ze ziet er schattig uit en ik zal er veel knuffelen en uitlaten wat eeen poepieeeeeeee,schattig,leuke naam,liefff,kwij kwijl wat voor ras is het?( sinds waneeer had je het idee om een hond te nemen!) echt zooo cool was net een fimlpie aan het kijken ik dacht dat een echt kind was maarnee het is een hond ;-) (kan ze trouwens wel met de katten omgaan denk t wel!) en wat een vet leuke naam!
Och wat sneu zo vlak voor ze eindelijk weg magquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Symphonic het volgende:
We kregen gisteren telefoon dat Lala was gebeten door een andere hond en doordoor waarschijnlijk blijvend mank zal blijven aan een poot. We konden nog afzien van adoptie.
Ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat daar geen sprake van is. We zijn voor haar gevallen en ze zit al in ons hart, dus ze gaat gewoon komen
We hebben al een manke kat (limpy) dus een manke hond past daar prima bij
Ah gut, is dat dus net nog gebeurd? Of al eerder en hadden ze dat nog niet gemeld?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Symphonic het volgende:
We kregen gisteren telefoon dat Lala was gebeten door een andere hond en doordoor waarschijnlijk blijvend mank zal blijven aan een poot. We konden nog afzien van adoptie.
Ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat daar geen sprake van is. We zijn voor haar gevallen en ze zit al in ons hart, dus ze gaat gewoon komen
We hebben al een manke kat (limpy) dus een manke hond past daar prima bij
het is vorige week gebeurd. Er is een pees of zenuw beschadigd waardoor ze nu plat op haar voetje loopt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah gut, is dat dus net nog gebeurd? Of al eerder en hadden ze dat nog niet gemeld?
En weten ze dat nu al dan, dat ze er waarschijnlijk mank van blijft? Wat is er precies kapot gegaan dan?
En ze hebben daar natuurlijk ook lang niet de middelen die ze hier zouden hebben om dat eventueel te repareren. Ging het wel goed met haar verder? Veel pijn of valt het mee? Zeiden ze daar nog iets over?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is vorige week gebeurd. Er is een pees of zenuw beschadigd waardoor ze nu plat op haar voetje loopt.
Spannend!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef Symphonic het volgende:
We hebben er ook ontzettend veel zin in.
Volgende week komt ze
mandke staat klaar, speeltjes liggen klaar, de riem hangt klaar en we hebben voor 3 maanden voer in huis
heel spannendquote:
het is een rasassemér (dat is rijswijks voor een vuilnisbakkie)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:29 schreef Bellatrix het volgende:
Super SymEcht mooi dat je dit doet. Wat voor ras is het eigenlijk?
waarschijnlijk niet, maar ze schijnt er geen pijn meer aan te hebben, en als dat zo is, dan laat ik het liever zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:38 schreef trovey het volgende:
Zou er trouwens nog wat te repareren zijn aan dat pootje? Kan me voorstellen dat ze daar er niet aan beginnen maar hier is het wellicht een uitvoerbare operatie (ook al zal die niet goedkoop zijn).
Als ze er inderdaad geen last van heeft en ze kan er gewoon alles mee lekker zo laten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, maar ze schijnt er geen pijn meer aan te hebben, en als dat zo is, dan laat ik het liever zo.
Ze heeft al genoeg voor haar kiezen gehad de afgelopen jaren...
honden kunnen heel goed op 3 poten lopen, dus als er eentje iets minder meedoet is dat geen ramp.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ze er inderdaad geen last van heeft en ze kan er gewoon alles mee lekker zo laten.
tnxquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
Wat gaaf! En ook wat goed dat het via zo'n project loopt!
En inderdaad, die eerste foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |