quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef justmattie het volgende:
En regel 1 is, Matthijs heeft altijd gelijk
En zodra regel 1 niet zo is, treedt regel 2 in werking. Matthijs heeft altijd gelijk.quote:
Wat jij graag wilt geloven lieverdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
En zodra regel 1 niet zo is, treedt regel 2 in werking. Matthijs heeft altijd gelijk.![]()
Jullie zijn eindelijk een koppeltje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat Lush was, totdat ik met Ilse in Amsterdam liep en ze mij die winkel aanwees![]()
Eindelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jullie zijn eindelijk een koppeltje?![]()
Geen zin het vorige topic te lezenIs er afgezien van de grote brand en stavoren nog iets gebeurd de afgelopen week?
Ik sta nog maar net op pagina 2 hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:49 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
goffer ff paar uur niet kijken en jullie lullen een topic vol en hier ook nog eens 3 pagina's thee tantes
Ik heb geen vriend, ik heb een D.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef justmattie het volgende:
Jullie hebben beide een echte vriend voor de sex
Fotoooooosquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn tiet is blauw trouwens. Nooit geweten dat ik zichtbare blauwe plekken kreeg op andere plekken dan mijn schenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |