quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef justmattie het volgende:
En regel 1 is, Matthijs heeft altijd gelijk
En zodra regel 1 niet zo is, treedt regel 2 in werking. Matthijs heeft altijd gelijk.quote:
Wat jij graag wilt geloven lieverdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
En zodra regel 1 niet zo is, treedt regel 2 in werking. Matthijs heeft altijd gelijk.![]()
Jullie zijn eindelijk een koppeltje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat Lush was, totdat ik met Ilse in Amsterdam liep en ze mij die winkel aanwees![]()
Eindelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jullie zijn eindelijk een koppeltje?![]()
Geen zin het vorige topic te lezenIs er afgezien van de grote brand en stavoren nog iets gebeurd de afgelopen week?
Ik sta nog maar net op pagina 2 hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:49 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
goffer ff paar uur niet kijken en jullie lullen een topic vol en hier ook nog eens 3 pagina's thee tantes
Ik heb geen vriend, ik heb een D.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef justmattie het volgende:
Jullie hebben beide een echte vriend voor de sex
Fotoooooosquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn tiet is blauw trouwens. Nooit geweten dat ik zichtbare blauwe plekken kreeg op andere plekken dan mijn schenen.
Wat voor schoenen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef justmattie het volgende:
Weer terug. Met nieuwe schoenen!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb net met mn bureaustoel over mn tiet heen gereden
en hij is niet eens lek
dan kun je met een gerust hart je tieten op de grond laten vallenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn bureaustoel heeft geen luchtbanden/wieltjes
Ik laat mijn tietjes niet zomaar vallenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
dan kun je met een gerust hart je tieten op de grond laten vallen
mja, ik heb die van mij bijna de hele dag in mn handen, maar bij het typen moet ie toch ff aan de kant...quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat mijn tietjes niet zomaar vallen
Kijk op hyves dan in mn wwwquote:
Mag ik daar dit weekend een foto van maken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik heb die van mij bijna de hele dag in mn handen, maar bij het typen moet ie toch ff aan de kant...
hyvesquote:
moet ik niet mn tiet thuis laten liggen... en je hond moet er van af blijven!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mag ik daar dit weekend een foto van maken?
Bastet is ook niet echt bang meer voor mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Bastet is bang voor mijn tiet btw, hoe verrassendBastet is bang voor alles, behalve Ilse
ze was niet vrolijk dinsdag andersquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bastet is ook niet echt bang meer voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |