He jammer, ik ben nog geen 25quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:03 schreef TwisterNederland het volgende:
Take me out?
dat is toch het programma voor 25 jarige maagden?
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:31 schreef Crutch het volgende:
Take me Out
Ik heb daar nog nooit een lekker wijf tussen zien staan.
Nee dat ook niet meerquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Jij bent vast ook heul geen maagd meer
Niet al te ver Cornjum ingaan, voor je bij Aleksksks op de stoep staat!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:14 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Ook voor de tip bij Cornjum. Keertje kijken daar.
En hij kwam me nog bekend voor ookquote:
Link?quote:
In hun auto?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef neen het volgende:
Nou zeg, de jongens van Cambuur waren hard aan het trainen net hoor
oh, gister toevallig net wat foto's gemaakt rond het spoor hier inderdaad, vrijwel het hele stuk tussen de vliegbasis en het oude eindpunt in Stiens ligt er nog hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:14 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Ook voor de tip bij Cornjum. Keertje kijken daar.
Zou je die eens willen posten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, gister toevallig net wat foto's gemaakt rond het spoor hier inderdaad, vrijwel het hele stuk tussen de vliegbasis en het oude eindpunt in Stiens ligt er nog hoor
Ik heb daar geen foto's gemaakt dit keer bedenk ik me.. op 1 van pr na...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zou je die eens willen posten?
Is wel vette shit!
Sure bro!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb daar geen foto's gemaakt dit keer bedenk ik me.. op 1 van pr na...Ik zal purplerose vragen of ze ze ook in dit topic wil posten, ok?
ik heb pr geroepenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef NoBody122 het volgende:
Oh ja, dat lijkt idd wel aardig op het spoor, zoals dat er in de jaren 60/70 bij lag.
Grappig kenteken trouwens
nu post ik een foto die ik vanaf de oude spoorbrug heb gemaakt vlak bij mijn huis... en wachten...quote:
GENOT !!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn huisnummer zodra ik verhuisd ben is 058
Nou enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Denk niet dat mijn hospita dat erg leuk gaat vinden.
alleen rijd hij nu in de minst opvallende auto ooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:15 schreef neen het volgende:
Er woont een fokker met een opvallende bolide () aan het spoor richting stiens.
"Bij ons is de history niet bekend en dient u zelf voor apk te zorgen. Vandaar de extreem lage prijs. "quote:
Ik had hem op vrijdag door de APK, op zaterdag ging hij kapotquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:20 schreef neen het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een kapotte Lada ook niet door de APK komt![]()
Gelukkig is die Niva wel een fatsoenlijke wagen
Zoeen jaquote:
Iets wat al twintig jaar in de randstad rijdt, heeft eindelijk Leeuwarden bereiktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Ensaf het volgende:
Socios, ik heb je hulp nodig.
[ afbeelding ]
Een dubbeldekker in Leeuwarden? Hoe zit dat? Wordt dat permanent?
Gebeurt wel vaker hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je mij meenemen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
gewonnen!
[WIN] Win weekendkaarten voor Castlefest
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
gewonnen!
[WIN] Win weekendkaarten voor Castlefest
quote:
Hey, dat is wel vaker. Een aantal treinen wordt zelfs planmatig met een dubbeldekker (V-IRM) gereden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt geen verstand van auto's. Punt. .quote:
De nieuwe Mini is mooier en beter dan de oude.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef neen het volgende:
Oke wat is de kwestie, ik heb verstand van auto's en dan zeg ik even hoe het zit.
Juistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Ensaf het volgende:
En Mr. Bean was leuker in:
[ afbeelding ]
Ligt er nou een tweetyknuffel in?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Ensaf het volgende:
En Mr. Bean was leuker in:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |