O enn ek hebt dislekie, dus gaat nie seur dat ik ut evve door een speling tjekker heen haal. Ies tog kansloes.quote:
Het opmerkelijke is dat dyslexie wel altijd correct wordt geschreven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef Aneurism het volgende:
O enn ek hebt dislekie, dus gaat nie seur dat ik ut evve door een speling tjekker heen haal. Ies tog kansloes.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:41 schreef L3viathan het volgende:
Ik blijf dit topic nog even volgen vanwege het hilarische taalgebruik van TS dat om te janken is
Duidelijk verhaal: die wil al haar mogelijkheden (en waarschijnlijk ook gaten) openhouden voor andere jongetjes. Succes met die afgelikte boterham; denk dat er nog een hoop verschillende soorten worst tussengaan de komende jaren...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef bwopbwop het volgende:
[..]
ze is nu absoluut geet sletje meer ! ik weet dat ze ook om mij geeft als we aleen zijn, maar in het openbaar blijkt ze gewoon (bijna) geen aandacht meer voor me te hebben
ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:53 schreef Kandijfijn het volgende:
moet ik daarom nu anders tegen haar aankijken?
Ben het daar wel met je eens, laat je niet naaien door deze vrouw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:42 schreef nullicedo het volgende:
TS dit komt me zo bekend voor dit type meisje helaas. Echt dit is een waarschuwing laat haar maar los voordat ze je stuk maakt..................
Lekker batmantonsletje!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef bwopbwop het volgende:
het gaat me echt niet om het batmantonnen haha , ik heb er zelf ook een hekel aan maar het gaat om het idee snap je?..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |