..Hahahahaha!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef bwopbwop het volgende:
[..]
het gaat me echt niet om het batmantonnen haha , ik heb er zelf ook een hekel aan maar het gaat om het idee snap je?..
Deze deed echt pijn in mijn hoofd...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:52 schreef bwopbwop het volgende:
ze was een sletje omdat je niet raar op moest kijken als ze met meerdere op een avond ging elke week, en dan ook nog met jongens die elkaar kende.
en reken er maar niet op dat ik als een hondje achter haar aan liep hoor, ik merkte het aleen toen we samen waren op vakantie dus. normaal is het heel gewoon hoe we met elkaar omgaan en ik heb zeker een mening.
ik wil weten hoe denkte zij nou, heb ik mij aangesteld omdat ik gewoon meer aandacht verwachte (even veel, misschien meer) dan thuis?
Of dat zij gewoon mensen te vriend wil houden op de camping (vooral jongens want ze kan niet goed met meisjes opschieten)
alvast bedankt voor de snelle reacties.
Bij hem waarschijnlijk ook, nieuwigheid!quote:
O enn ek hebt dislekie, dus gaat nie seur dat ik ut evve door een speling tjekker heen haal. Ies tog kansloes.quote:
Het opmerkelijke is dat dyslexie wel altijd correct wordt geschreven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef Aneurism het volgende:
O enn ek hebt dislekie, dus gaat nie seur dat ik ut evve door een speling tjekker heen haal. Ies tog kansloes.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:41 schreef L3viathan het volgende:
Ik blijf dit topic nog even volgen vanwege het hilarische taalgebruik van TS dat om te janken is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |