abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84519752
hallo

ik ben een jongen van 17 jaar en heb sinds 3 maanden een super leuke vriendin.
In nederland gaat alles zen gang en komt alles van twee kanten in onze relatie.
zij was vroeger echt een sletje simpel gezegt, zij heeft geen problemen om met iemand aan de praat te raken, en heeft meer jongens vrienden dan meisjes vrienden .

Zij is twee weken op vakantie en ik ben dit weekend even langsgekomen, dat wou zij graag en ik wou dat ok heel graag
Toen ik aankwam was ze niet echt enthousiast, ze kwam wel naar me toe maar verder ook niks, eerste dag was leuk,vooral voor het eerst met zijn 2en slapen :k

Maar de dag daarna had ik het gevoel of ze niet naar me omkeek, we zijn naar een stadt geweest en heb daar 0% aandacht van haar gekregen niet eens even handjes vast houden of wat dan ook.
Die avond ik de kroeg op de camping smste ze steeds met haar oude camping vriendje (volgens haar een goede vriend, meer niet) I

Ik kreeg dus het gevoel van, ben ik hier wel welkom en vooral omdat ze eerst wat een sletje was dacht ik: wil ze nu vreemdgaan?
Verder zijn de nachten en de dagen daarna echt vervelend geweest, ik kreeg geen aandacht van haar echt helemaal niks, als ze wou batmantonnen zij ze wie wil batmantonnen en niet meteen aan mij vragen en als ik moest afwassen dan ging zij van tevoren naar de kantine, ze kon gewoon niet wachten op mij

ik heb niet het gevoel of ze vreemdgaat, ik heb haar ook al gevraagt of ze me nog wel leuk vind, ze zij ja natuurlijk.
wat moet ik nou doen, ligt het aan mij dat ik te jaloers was of is zij wat afstandelijk gebleven omdat zij nog een week op die camping moet zitten en wel vrienden wil houden!?

ik word helemaal gek, er gaat te veel in me om en ik weet niet meer wat ik er mee aan moet

ik ben smoorverlieft op haar en als we thuis zijn zij blijkbaar ook op mij als we in vertrouwde ongeving zijn.

kan iemand me vertellen hoe zij misschien denkt of dat ik misschien fout zit!? ik snapte er helemaal niks meer van ... vrouwen....

[ Bericht 50% gewijzigd door Re op 26-07-2010 23:02:48 (OP terug dus op request) ]
  Moderator maandag 26 juli 2010 @ 20:46:27 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_84519855
Leuk, batmantonnen!

OT: ze houdt je aan het lijntje...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 26 juli 2010 @ 20:48:37 #3
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_84519963
Doe zelf ook eens wat afstandelijker en loop niet als een hondje achter haar aan.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_84519967
Is ze een slet omdat ze een vlotte babbel heeft en met meer jongens bevriend is dan met meiden? :')
Ten tweede: leer leestekens te gebruiken en doe alsjeblieft wat aan je grammatica.

Ten derde: eens met Karina.
Ninja-edit: ook met IceBeach.
  maandag 26 juli 2010 @ 20:48:43 #5
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_84519970
gewoon dumpen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_84520026
Je eigen vriendin een "sletje" noemen... :')

What the fuck verwacht je nou helemaal man? Wonderadviezen? Ja: je ze gaat vreemd. En ja: dat gaat ze ook blijven doen. Want je denkt een relatie te hebben met een slet. Overduidelijk dat zij hier anders over denkt.

Een dame kan een hoer worden, maar een hoer nooit een dame.
pi_84520150
ze was een sletje omdat je niet raar op moest kijken als ze met meerdere op een avond ging elke week, en dan ook nog met jongens die elkaar kende.

en reken er maar niet op dat ik als een hondje achter haar aan liep hoor, ik merkte het aleen toen we samen waren op vakantie dus. normaal is het heel gewoon hoe we met elkaar omgaan en ik heb zeker een mening.

ik wil weten hoe denkte zij nou, heb ik mij aangesteld omdat ik gewoon meer aandacht verwachte (even veel, misschien meer) dan thuis?
Of dat zij gewoon mensen te vriend wil houden op de camping (vooral jongens want ze kan niet goed met meisjes opschieten)

alvast bedankt voor de snelle reacties.
pi_84520185
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef bwopbwop het volgende:
wat moet ik nou doen, ligt het aan mij dat ik te jaloers was of is zij wat afstandelijk gebleven omdat zij nog een week op die camping moet zitten en wel vrienden wil houden!?
Ze is wat afstandelijk omdat ze de rest van de camping ook nog wil palen.
pi_84520208
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:49 schreef TimMer1981 het volgende:

Dat dus, ga lekker badmintonnen met je zusje ofzo, maar dump deze "slet"
Huh?
  maandag 26 juli 2010 @ 20:53:41 #10
148588 rulerofdeath
pi_84520230
welke camping zit ze trouwens?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_84520252
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:49 schreef TimMer1981 het volgende:
Je eigen vriendin een "sletje" noemen... :')

What the fuck verwacht je nou helemaal man? Wonderadviezen? Ja: je ze gaat vreemd. En ja: dat gaat ze ook blijven doen. Want je denkt een relatie te hebben met een slet. Overduidelijk dat zij hier anders over denkt.

ze is nu absoluut geet sletje meer ! ik weet dat ze ook om mij geeft als we aleen zijn, maar in het openbaar blijkt ze gewoon (bijna) geen aandacht meer voor me te hebben

en het woord sletje heb ik misschien overdreven, dat was voor mijn tijd. en ik ken haar al langer als 3 maanden dus ik weet hoe ze veranderd is.
  maandag 26 juli 2010 @ 20:56:25 #12
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_84520393
Onleesbaar
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_84520404
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
welke camping zit ze trouwens?
ergens in zeeland, ik ben weer thuis maar was gewoon even de weg kwijt omdat ik er niks meer van snapte,

ik wil gewoon weten of ik goed zit met mijn gevoel: ik te jaloers of zij te vrij (wel rekening houden met dat zij nog langer op de camping moest blijven)
  maandag 26 juli 2010 @ 21:00:57 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_84520630
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef Donders het volgende:

[..]

Dat dus, ga lekker badmintonnen met je zusje ofzo, maar dump deze "slet"
Batmantonnen.
Ik ga naar huis.
  maandag 26 juli 2010 @ 21:01:50 #15
148588 rulerofdeath
pi_84520695
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef bwopbwop het volgende:

[..]

ergens in zeeland, ik ben weer thuis maar was gewoon even de weg kwijt omdat ik er niks meer van snapte,

ik wil gewoon weten of ik goed zit met mijn gevoel: ik te jaloers of zij te vrij (wel rekening houden met dat zij nog langer op de camping moest blijven)
renesse?

morgen eens langsgaan
pi_84520739
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef bwopbwop het volgende:

[..]
ik ken haar al langer als 3 maanden dus ik weet hoe ze veranderd is.
gelukkig.
pi_84520943
wow over gek worden gesproken,

ik krijg een smsje waarom ze zegt dat ze spijt heeft dat ze me weinig aandacht heeft gegeven en dat ze de nachten waarom ze shagerijnig heeeeel vrolijk en opgewonden in wil halen

ik denk dat ik maar naar de kroeg ga, later mannen

bedankt voor de adviezen (dumpen, door de camping laten palen, e.d.) haha, liever niet.!
  maandag 26 juli 2010 @ 21:07:16 #18
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_84520999
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef bwopbwop het volgende:
ik heb niet het gevoel of ze vreemdgaat, ik heb haar ook al gevraagt of ze me nog wel leuk vind, ze zij ja natuurlijk.
Je had haar moeten vragen waarom ze zo afstandelijk doet. Een vraag van het kaliber 'vind je mij nog wel lief :@ :? ' komt nogal AFC over. :P

Als je dan niet meer hoogte van haar krijgt dan zoekt ze het maar lekker zelf uit.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_84521160
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Je had haar moeten vragen waarom ze zo afstandelijk doet. Een vraag van het kaliber 'vind je mij nog wel lief :@ :? ' komt nogal AFC over. :P

Als je dan niet meer hoogte van haar krijgt dan zoekt ze het maar lekker zelf uit.
ik zij ook een keer direct to the point, vind je mij nog leuk! ze zij ja natuurlijk
daarna had haar broer zonder dat ik het weet tegen haar gezegt dat ze zo raar tegen mij deed, toen moest ze huilen.

maar ik heb wel het gevoel dat het goed gaat komen.

bedankt voor de reacties, ik werd even gek
pi_84521206
Wat is genaakt ???
pi_84521252
Je vriendin sletje noemen :') Echt he.
  maandag 26 juli 2010 @ 21:13:00 #22
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_84521322
Batmantonnen :')

quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is genaakt ???
En dat.
*Think outside the box*
pi_84521463
ik hebt ook wel het idee dat helemaal goed komt. Tip aan TS kapotjes ;(
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_84522688
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Leuk, batmantonnen!
[ afbeelding ]

OT: ze houdt je aan het lijntje...
Oh ja dat is de nieuwste rage dat wil ik ook graag batmantonnen!!!!
pi_84523793
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh ja dat is de nieuwste rage dat wil ik ook graag batmantonnen!!!!
het gaat me echt niet om het batmantonnen haha , ik heb er zelf ook een hekel aan maar het gaat om het idee snap je?..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')