quote:
Dank jullie wel!!quote:
Op 1 van die foto´s is het inderdaad ook nauwelijks te zien, maar die andere is redelijk hysterisch geworden. En dat hysterische zie je dus IRL ookquote:
ik klikte....... Er zitten wel mooie tussen, maar ik kom niet aan tien pond!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
http://www.naildelights.com/
Voor nagelversierdingetjes.. free shipping boven de 10 pond
hysterisch is tofquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel!!![]()
Ben er zelf niet zo weg van, volgede keer polar ice maar achterwege laten
[..]
Op 1 van die foto´s is het inderdaad ook nauwelijks te zien, maar die andere is redelijk hysterisch geworden. En dat hysterische zie je dus IRL ook
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
ik klikte....... Er zitten wel mooie tussen, maar ik kom niet aan tien pond!
Heb je die gratisch gehad dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefjesKaleidoscope Him Out is dubbel als er iemand interesse heeft pm me even
Nee die bestelde ik voor mezelf en voor een klant alleen vergeten dat ik die voor mijn klant al gekocht had op Ebay. Deze zijn van veelsieraden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je die gratisch gehad dan?Of per ongeluk dubbel besteld?
Ik ook!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Hmm weet je misschien ook welke?
Ik heb nu al enkele jaren Celebirty Bash, maar rimmel gaat bij mij altijd zo snel chippen (moet m er naar een dag alweer vanaf halen
Idd jammer van dat imago, ik vind rood altijd nog de meest ultieme kleur voor op nagels.<3
Wat een leuke cupcake! Wat een werk!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
Deze lieve cupcake heb ik met een potlood gedaan.En ja ik heb gele nagels, gelukkig zijn mijn nagels nooit naakt.
[ afbeelding ]
Oh, ja, die heb ik ook nog staan, maar vind ´m zo verrot lakken...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:02 schreef Momo... het volgende:
Het is GOSH gasoline met wat goudachtige glitters uit een naamloos flesje(in Frankrijk gekocht).
Ik heb momenteel Herome London 95 op, echt een hele mooie rood. niet te fel, mooie subtiele metallic glans erin en hij lakt ontzettend fijnquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Hmm weet je misschien ook welke?
Ik heb nu al enkele jaren Celebirty Bash, maar rimmel gaat bij mij altijd zo snel chippen (moet m er naar een dag alweer vanaf halen
Idd jammer van dat imago, ik vind rood altijd nog de meest ultieme kleur voor op nagels.<3
Ben benieuwd!quote:
Niet gaan bowlen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:23 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Wat een leuke cupcake! Wat een werk!
Ik heb een vraag, namelijk hoe gaan jullie bowlen? Tot nu toe vijl ik mijn nagels steeds maar kort als we gaan bowlen maar eigenlijk vind ik het wel erg jammer. Hoe doen jullie dat?
Google-check, ziet er mooi uit!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:02 schreef Momo... het volgende:
Het is GOSH gasoline met wat goudachtige glitters uit een naamloos flesje(in Frankrijk gekocht).
Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
http://www.naildelights.com/
Voor nagelversierdingetjes.. free shipping boven de 10 pond
Decalssss yesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet,
September, kan niet wachten!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:55 schreef Ooi86 het volgende:
Ladies, wanneer kwam die prachtige Orly Cosmix collectie ook alweer uit?? Ik zit er echt op te wachten!!!
Kaleidoscope skittles!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Kon heel kinderachtig niet kiezen welke nieuwe lak ik op wilde dan maar allemaal![]()
@Ooi september als het goed is.
Fikse faalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:39 schreef keepwalking het volgende:
Hmms volgens mij heb ik zowaar voor elkaar dat er reacties geplaatst kunnen worden op mijn blog, werkt blijkbaar alleen als de reacties via een pop-up venster geplaatst worden en niet via zo'n handig formulier direct onder de blogpost. Achja.![]()
Heidemarkt faal.
[ afbeelding ]
Die hele heidemarkt zelf was trouwens een grote faal, niet zoveel aan. Zoals altijd eigenlijk.![]()
Die killer heels komen niet van die markt af trouwens.![]()
Oh en nog wat online faal:
China Glaze:
L8R G8R
BFF
2NITE
GR8
TTYL
TMI
It's My Turn
Rated Holographic
Spin Me Round
How About A Tumble
Let's Do It In 3D
Sexagon
Visit Me In Prism
Tickle My Triangle
Hi-Tek
Robotica
Yellow Polka Dot Bikini
Something Sweet
Re-fresh Mint
OPI:
Rumple's Wiggin' (had alleen nog maar een mini)
Zucht, ik blijf maar bezig.
Ik ga eens zoeken naar jouw uitspraken over holo's van pakweg 4 maanden geledenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:50 schreef RenRen- het volgende:
CCL Revvolution is epic. En OPI DS ook. Zó holo. Zo mooi
lolwhut?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
I know! FYI was lelijk op mijn huid en andere dingen die ik probeerde zagen er grofweg kut uitEn toen dacht ik. Eh, nog een keer proberen
Met FYI ging het beter.
Bij de hennez in de piazza hadden ze 'm laatst nog, ik kan morgen ff voor je kijken in m'n pauze?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die wil ik al heel lang! Maar ik kan hem steeds niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |