ga naar KLB ofzo, of ONZquote:Op maandag 26 juli 2010 20:31 schreef xPlaya het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan die zogenaamde gangsters met nike airmax en zogenaamde dure kleding.
Wat vraag je nu eigenlijk in die laatste zin?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef Azn-Ryda het volgende:
eh maar eerlijk wat is r mis met air max?! ik heb ze zelf ook....![]()
, dan wat draagt topic starter?
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik heb een enorme grafschurft aan kneuzen die zichzelf een "playa" noemen...
kan je niet lezen ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wat vraag je nu eigenlijk in die laatste zin?
Godver, gaat het hier dalijk verderquote:
Sorry, kon het niet laten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Godver, gaat het hier dalijk verder
Bazen zijn grof!!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:31 schreef xPlaya het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan die zogenaamde gangsters met nike airmax en zogenaamde dure kleding.
wiettasjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef Maitje het volgende:
Meer met jongens die van die marrokaane tasjes om hun nek hebben...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wtf hater.
en wat draag jij wel niet dan
LEES!quote:
Je bent inderdaad een kneus als je jezelf een strand noemt ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik heb een enorme grafschurft aan kneuzen die zichzelf een "playa" noemen...
Huh, hij heet toch vincent?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:33 schreef xPlaya het volgende:
je bent een kneus als je jezelf "Roken" noemt
Ik erger me eraan als mensen hele lange zinnen typen zonder punten kommas enters en alineas jij ook?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:32 schreef dontnoaname het volgende:
waarom erger je je eraan laat elk mens lekker in zen waarde ben je zelf jaloers omdat je gedwongen op van haren schoenen moet lopen ( niet dat daar iets mis mee is hoor) leven en laten leven elk mens is uniek de wereld zou toch maar saai zijn als we er allemaal net als jou bij zouden lopen omdat jij je dan goed voelt en niet meer ergert aan de mensen om je heen als iemand zich goed voelt in jesus sandalen met sokken of vans ( vergelijk ze niet hoor vans liefhebbers ) uggs birkenstock of NIKE AIR laat mensen lekker en stop met ergeren word het leven een stuk leuker op !!
Sandalen met sokken kan eeeecht niet hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:32 schreef dontnoaname het volgende:
waarom erger je je eraan laat elk mens lekker in zen waarde ben je zelf jaloers omdat je gedwongen op van haren schoenen moet lopen ( niet dat daar iets mis mee is hoor) leven en laten leven elk mens is uniek de wereld zou toch maar saai zijn als we er allemaal net als jou bij zouden lopen omdat jij je dan goed voelt en niet meer ergert aan de mensen om je heen als iemand zich goed voelt in jesus sandalen met sokken of vans ( vergelijk ze niet hoor vans liefhebbers ) uggs birkenstock of NIKE AIR laat mensen lekker en stop met ergeren word het leven een stuk leuker op !!
Met Vans?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:58 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
vans kk lelijk, en dan cker jumpen op een rijdje![]()
haha ja maar t grappige is dat veel Marokkaanse jongeren air max schoenen dragenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:06 schreef mstr90 het volgende:
Ja.Maar ik heb een grotere hekel aan Marokkanen.
Ligt eraan of het classics of de 'nieuwe' maxxies zijn. En wat is dure kleding?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:31 schreef xPlaya het volgende:
daarom blijf ik maar lekker in limburgquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:10 schreef swaffelair het volgende:
hier in limburg betekenen duren kleren niks
Hoe durf je Slayer en Slipknot in 1 zin te noemen. D:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:53 schreef MelissaMurderr het volgende:
Liefde aan ALL STAR CONVERSE EN VANS.
SLAYERSLIPKNOT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |