quote:ma 26 jul 2010, 19:03
Wordt Wyclef Jean president van Haïti?
van onze redactie
AMSTERDAM - Muzikant Wyclef Jean overweegt een politieke carrière. "Ik kan niet eeuwig blijven zingen."
Dit schrijft CNN. De in Haïti geboren zanger kan niet bevestigen of hij zich kandidaat stelt als president tijdens de volgende verkiezingen. "Ik denk er nog over na."
Wel heeft Jean voor de zekerheid al het nodige papierwerk geregeld. De zanger was een van de eerste beroemdheden die zijn hulp verleende nadat Haïti werd getroffen door een aardbeving.
Daar hebben ze Wyclef Jean niet voor nodig.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:23 schreef Verburg_K het volgende:
Als hij president wordt dan ga ik er heen, zal me een swingend volkje worden daar
Amen to thatquote:#
brassflower
1 week geleden
Wyclef is a REAL artist and a decent human being.
Ha jawel joh! Hij ken het toch proberen.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:04 schreef Zienswijze het volgende:
Menen jullie dit serieus? Haiti zal er echt niet beter op worden hoor.
Niet dusquote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ha jawel joh! Hij ken het toch proberen.
Is gestudeerd?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk, ik vind Wycleff geweldig en alles, maar hoe de fuck kan hij nou een goede president worden? Is gestudeerd? Heeft hij ervaring in de politiek?
Ik vind Arnold Schwarzenegger ook een goede acteur, maar hem zou je toch ook niet in de politiek willen hebben, toch? Oh nee, wacht...
Ach, misschien dat juist iemand die onbevangen is iets goeds kan betekenen. Denk dat er voorbeelden te over zijn van mensen die wel politiek ervaren zijn maar er ook geen moer van bakken. Misschien dat hij werkelijk iets goeds met het land voor heeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk, ik vind Wycleff geweldig en alles, maar hoe de fuck kan hij nou een goede president worden? Is gestudeerd? Heeft hij ervaring in de politiek?
Alsof dat corrupte schorem wat er nu zit het wel goed doet. Dan liever iemand die er geen verstand van heeft maar zich wel met verstandige mensen omringt en niet alleen maar dollartekens ziet.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind Arnold Schwarzenegger ook een goede acteur, maar hem zou je toch ook niet in de politiek willen hebben, toch? Oh nee, wacht...
Ja oke, dat wel. Maar toch, straks krijgt hij een ingewikkelde economische plan van aanpak met allerlei termen en opvattingen die hij nog nooit van heeft gehoord, hij moet dan wel kunnen begrijpen wat het allemaal precies inhoudt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof dat corrupte schorem wat er nu zit het wel goed doet. Dan liever iemand die er geen verstand van heeft maar zich wel met verstandige mensen omringt en niet alleen maar dollartekens ziet.
Ja... maar zijn er voorbeelden van zangers/artiesten die wel weten hoe ze een hele volk moeten redden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ach, misschien dat juist iemand die onbevangen is iets goeds kan betekenen. Denk dat er voorbeelden te over zijn van mensen die wel politiek ervaren zijn maar er ook geen moer van bakken. Misschien dat hij werkelijk iets goeds met het land voor heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |