quote:
Ze is al 1026 keer voorbij gekomen op FOK!, kon me niet voorstellen dat je haar gemist kon hebben maar goedquote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Of die mensen hebben een leven naast Fok
quote:
Die horen hun vrouw te laten fappen. Maar dat ziet er dan weer zo vreemd uit, fokkend gefapt worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
30 jarige mannen die op haar geilen.
quote:
Wel toevallig, dat die 30 mannen tegelijk jarig zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten weten wie Voe is? Ik val niet op meisjes van 14, 15quote:Op maandag 26 juli 2010 19:58 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die nog niet weten wie Voe is.Voe is wel schattig maar een aandachtshoer die denkt dat ze alles kan. Ze zit nu ook al in de muziek.
Ik gok dat het over de 16-26 groep gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wel toevallig, dat die 30 mannen tegelijk jarig zijn
Ik kom haast niet in ONZ/KLB en dat soort puberistische subfora, misschien scheelt dat.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Ze is al 1026 keer voorbij gekomen op FOK!, kon me niet voorstellen dat je haar gemist kon hebben maar goed
Oja jij bent een lesbeau.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
[/ Erik van Tijn Stemmetje] ja sorry hoor maar ik kan het niet lezen wat die blonde bimbo snol alllemaal bij elkaar sloert [ Erik van Tijn stemmetje/]
[..]
Dat zegt niets, ik weet ook wie Robbie Williams isquote:
IN KLB en ONZ zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Ze is al 1026 keer voorbij gekomen op FOK!, kon me niet voorstellen dat je haar gemist kon hebben maar goed
Geloof me, die niet alleen.quote:
[..]
In KLB, ONZ of PUB zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Dat scheelt wel ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom haast niet in ONZ/KLB en dat soort puberistische subfora, misschien scheelt dat.
Hoi.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:57 schreef Desunoto het volgende:
Grappig ding
[ afbeelding ]
Ik ben baas want ik kan kauwgom kauwend muziek luisteren terwijl ik Zapdos vang op m'n gameboy en m'n valkparkieten behendigheidstraining geef d.m.v ze proberen te raken met een tennisbal als ze weer eens onnodig veel herrie maken.
Ja ik heb nog steeds een gameboyniet dat ik hem vaak gebruik maar het gaat om het idee
Het gaat ook meer om de foto'squote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
[/ Erik van Tijn Stemmetje] ja sorry hoor maar ik kan het niet lezen wat die blonde bimbo snol alllemaal bij elkaar sloert [ Erik van Tijn stemmetje/]
zal vast wel weer een jongen zijn met een vrouwen profiel en fotos van vrouwenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten weten wie Voe is? Ik val niet op meisjes van 14, 15
ok, die vergelijking is een beetje......quote:Op maandag 26 juli 2010 20:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat zegt niets, ik weet ook wie Robbie Williams is
Miley is leuker dan Voequote:Op maandag 26 juli 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja jij bent een lesbeau.Geil jij ook op Miley Cyrus?
[..]
Ik vind dat zo'n verschrikkelijk vent.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:03 schreef Laysa het volgende:
Omg Omg Omg Kal luister danTis dat ik al smoorverliefd ben..
![]()
Bitch, pleasequote:Op maandag 26 juli 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja jij bent een lesbeau.Geil jij ook op Miley Cyrus?
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Bitch, please
Nee dus, die look die ze die pubers tegenwoordig aanmeten in die clips...
Laters!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga weer geilen op op en neer gaande vrouwenboobs op de sportschool.
Cya
Veel plezierquote:Op maandag 26 juli 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
Cya
Dat was de intentiequote:Op maandag 26 juli 2010 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ok, die vergelijking is een beetje......
Heb jij altijd je cam aan dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die horen hun vrouw te laten fappen. Maar dat ziet er dan weer zo vreemd uit, fokkend gefapt worden.
Duh. tuurlijk!quote:
hahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
Cya
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kwam toevallig hier door actieve topics.
Welkom in de tofste SC van FOK!.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Fun, fun funquote:Op maandag 26 juli 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
Cya
Nou ik vind haar op het eerste gezicht wel een leuk meisje om te zien maar jammer dat ze er dan zo mee bezig is. Zeker als 14-jarigequote:Op maandag 26 juli 2010 20:05 schreef Laysa het volgende:
Vooe voe...de kleine blonde bimbo snol uit noorwegen...got to hate it!!!
Zelfs 100% mannen die een hekel aan talentenshows hebben komen hier, dus welkomquote:Op maandag 26 juli 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb dr al gevondenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze Zoe heet, verder geen idee
quote:
De auditierondes zijn wel leuk door de arrogante kandidaten die er dan niks van kunnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:08 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zelfs 100% mannen die een hekel aan talentenshows hebben komen hier, dus welkom
100% mannen of mannen die 100% een hekel hebben aan...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:08 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zelfs 100% mannen die een hekel aan talentenshows hebben komen hier, dus welkom
14?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik vind haar op het eerste gezicht wel een leuk meisje om te zien maar jammer dat ze er dan zo mee bezig is. Zeker als 14-jarige
Ze draagt inderdaad kleding en accessoires die eerder bij een 18 jarige horen. En veel make-up.quote:
Voe heeft nog eens geen foboquote:
Tijd voor een dutje, opaquote:
Allebeiquote:Op maandag 26 juli 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
100% mannen of mannen die 100% een hekel hebben aan...
ik weet het ook allemaal niet meerquote:
Cappellaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er nog wat goede muziektips voor straks in de sportschool? Beetje up-tempo
Ik heb zin in een knappe vent waar ik vanavond tegenaan kan vlijen.quote:
Doe ik graag, de Damschreeuwer was ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nou dan, dan moet je niet nog meer verwarring scheppen
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe ik graag, de Damschreeuwer was ik ook
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er nog wat goede muziektips voor straks in de sportschool? Beetje up-tempo
Lekker nummerquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ook!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zin in een knappe vent waar ik vanavond tegenaan kan vlijen.
I'm back, I'm back, back on my feet agaaaaainquote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
Als ie je dan ook nog ijs voert! Twee vliegen in een klap!quote:
Ow sorryquote:
Men, dat zou een soort hemel zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie je dan ook nog ijs voert! Twee vliegen in een klap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |