abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88518188
Sims die linksboven wonen (op de map) gaan naar rechtsonder om te werken en andersom, terwijl het dezelfde gebouwen/benodigheden zijn. Verder kunnen mijn rijke sims geen baan vinden terwijl ik super veel high tech en CO$$$ heb. Alleen die C$$$ is wat minder maar weet niet hoe ik daar aan kom (de RCI geeft wel aan dat ie heel hoog is).
pi_88518883
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
Sims die linksboven wonen (op de map) gaan naar rechtsonder om te werken en andersom, terwijl het dezelfde gebouwen/benodigheden zijn. Verder kunnen mijn rijke sims geen baan vinden terwijl ik super veel high tech en CO$$$ heb. Alleen die C$$$ is wat minder maar weet niet hoe ik daar aan kom (de RCI geeft wel aan dat ie heel hoog is).
hoe hoger bij de RCI,hoe meer je nodig hebt van bepaalde industrie...
pi_88520166
Dankje De_Ananas.
Waar zit die quote knop als je hem nodig hebt..
pi_88521314
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef mschol het volgende:

[..]



hoe hoger bij de RCI,hoe meer je nodig hebt van bepaalde industrie...
Ja dat snap ik allemaal. Het gaat er om dat de vraag er schijnbaar wel is maar ze bouwen ze niet :') De lijn van hoeveel jobs er in zijn blijft gewoon gelijk, al jaren. Verder staat er in zo'n CAP gebouwtje wat je alle info geeft dat er geen demand is naar C$$$ terwijl die rijke lui dus wel werkeloos zijn :')
pi_88524842
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]



Ja dat snap ik allemaal. Het gaat er om dat de vraag er schijnbaar wel is maar ze bouwen ze niet :') De lijn van hoeveel jobs er in zijn blijft gewoon gelijk, al jaren. Verder staat er in zo'n CAP gebouwtje wat je alle info geeft dat er geen demand is naar C$$$ terwijl die rijke lui dus wel werkeloos zijn :')
Hoe zit het met de desirability met betrekking tot Cs$$$ of Co$$$, want het zou kunnen dat ze het land waar ze mogen bouwen niet aantrekkelijk genoeg vinden.

Wat ook van invloed kan zijn is het opleidingsniveau. Als dat nog te laag is komen ze ook niet.
pi_88525145
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef seatsniffer het volgende:

[..]



Meeste zijn gegrowd, staan wel sommige plops tussen.

Eigenlijk is al het diagonaal spul geplopt, want diagonaal growt niet, en de grotere gebouwen (landmarks) zijn ook geplopt.
Maar hoe zorg je ervoor dat specifiek Europese gebouwen growen? Als ik dat probeer dan growt ie weer de standaard Amerikaanse gebouwen.
pi_88525288
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]



Maar hoe zorg je ervoor dat specifiek Europese gebouwen growen? Als ik dat probeer dan growt ie weer de standaard Amerikaanse gebouwen.
Was dacht ik ook een plugin die voorkomt dat de standaardgebouwen van SC4 niet groeien. Dus ik vermoed dat hij zoiets gebruikt.
pi_88526804
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef ElmarO het volgende:

[..]


Hoe zit het met de desirability met betrekking tot Cs$$$ of Co$$$, want het zou kunnen dat ze het land waar ze mogen bouwen niet aantrekkelijk genoeg vinden.

Wat ook van invloed kan zijn is het opleidingsniveau. Als dat nog te laag is komen ze ook niet.
EQ zit al jaren op 200 en de desirability is het probleem ook niet ;(
pi_88528720
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]


Was dacht ik ook een plugin die voorkomt dat de standaardgebouwen van SC4 niet groeien. Dus ik vermoed dat hij zoiets gebruikt.
Weet iemand welke plugin dit is?
pi_88544459
Ik heb niet zo een plugin, ik heb als bouwstijl 'Europa' als enige aangevinkt en als er iets growt wat ik niet mooi vind haal ik gewoon meteen het bulldozertje erbij. Dus elke plek is 'onder toezicht' gegrowd. Duurt eeuwig, maar dan heb je ook wat :P
pi_91067862
Ik heb meerdere SimCity-spellen geprobeerd en heb nu ook SimCity 4, omdat het idee van een stad bouwen me blijft trekken, maar het lukt me niet. Ik heb geen idee wat ik fout doe. Ik start zo klein en voorzichtig mogelijk met voldoende energie en water en verder alleen klein politiebureau, kleine brandweerkazerne, kliniek en basisschool. Ik kom rond de 1000 bewoners, dan ben ik blut. Mijn inkomsten zijn niet hoger dan 1000 euro/dollar (wat is 't?) en mijn uitgaven liggen meestal boven de 3000. Ik heb de belastingen verhoogd tot 15%, wat is het maximum tot je mensen weg gaat jagen..?

Ik hoop dat ik bruikbare tips krijg (tot die tijd ga ik even 31 topics doorlezen :')), want ik verlies op deze manier telkens na een paar pogingen weer het plezier in het spel.
pi_91072143
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:29 schreef Sosha het volgende:
Ik heb meerdere SimCity-spellen geprobeerd en heb nu ook SimCity 4, omdat het idee van een stad bouwen me blijft trekken, maar het lukt me niet. Ik heb geen idee wat ik fout doe. Ik start zo klein en voorzichtig mogelijk met voldoende energie en water en verder alleen klein politiebureau, kleine brandweerkazerne, kliniek en basisschool. Ik kom rond de 1000 bewoners, dan ben ik blut. Mijn inkomsten zijn niet hoger dan 1000 euro/dollar (wat is 't?) en mijn uitgaven liggen meestal boven de 3000. Ik heb de belastingen verhoogd tot 15%, wat is het maximum tot je mensen weg gaat jagen..?

Ik hoop dat ik bruikbare tips krijg (tot die tijd ga ik even 31 topics doorlezen :')), want ik verlies op deze manier telkens na een paar pogingen weer het plezier in het spel.
Niet te dure nuts bedrijven bouwen. Verder is een politiebureau en brandweerkazerne helemaal nog niet nodig in de eerste stadia van de stad. Veel industrie en veel mogelijkheden tot het bouwen van huizen. Dan komt alles wel goed.
pi_91073226
quote:
15s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:04 schreef AureliusM het volgende:

[..]

Niet te dure nuts bedrijven bouwen. Verder is een politiebureau en brandweerkazerne helemaal nog niet nodig in de eerste stadia van de stad. Veel industrie en veel mogelijkheden tot het bouwen van huizen. Dan komt alles wel goed.
Oh, okee. Ga ik dat eerst proberen. Kliniek en basisschool wel?

edit 't Lukt nog steeds niet... inkomsten 370, uitgaven 1700... wtf. En belasting opvoeren is geen plan, want dan komen er geen mensen meer naar m'n stad. Wat zorgt er nog meer voor inkomsten? :?

[ Bericht 9% gewijzigd door Sosha op 09-01-2011 17:42:56 ]
pi_91073773
Helemaal geen voorzieningen, kijk eerst maar of er uberhaupt mensen willen wonen in je nederzetting.
pi_91074454
Ik kom nu zo ver dat ik 998 uitgaven heb en 1036 inkomsten. Jeej :'). Maar omdat de belasting 20% is, komen er geen nieuwe bewoners. Stadje ligt stil met 859 bewoners :'(

Mijn ervaring is dat er pas mensen in 't groene gebied komen wonen zodra je er een school neerzet :{. Of ben ik dan te ongeduldig geweest? Maar eens proberen.
pi_91074886
Zonder voorzieningen kom ik ook niet uit met mijn geld. 300 inkomsten, 700 uitgaven en bij 17% belasting komen er geen nieuwe bewoners meer bij. Ik blijf in hetzelfde kringetje vastzitten. :'( Ik begrijp er niks van. Er moet iets fundamenteels zijn dat ik fout doe, maar wat..?

Beperken jullie jezelf in het aanleggen van wegen en waterleidingen? Hoe hoog zetten jullie de belasting in 't begin? Ik wil zo graag weten wat ik fout doe.
pi_91075971
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef Sosha het volgende:
Zonder voorzieningen kom ik ook niet uit met mijn geld. 300 inkomsten, 700 uitgaven en bij 17% belasting komen er geen nieuwe bewoners meer bij. Ik blijf in hetzelfde kringetje vastzitten. :'( Ik begrijp er niks van. Er moet iets fundamenteels zijn dat ik fout doe, maar wat..?

Beperken jullie jezelf in het aanleggen van wegen en waterleidingen? Hoe hoog zetten jullie de belasting in 't begin? Ik wil zo graag weten wat ik fout doe.
Inmiddels een heel simpel stadje gebouwd met alleen industrie en woonruimte, en ik blijf steken bij de 1200 inwoners. Belasting staat op 10%. Er is ruimte om te groeien, maar 't groeit niet meer. Ik maak momenteel zo'n 50 simoleans winst per maand (600 uitgaven, 650 inkomsten ongeveer), voorzieningen plaatsen is dus nog geen mogelijkheid.

edit Shit, ik wilde editen :'). Ik ben lekker aan het falen vandaag, zeg.
pi_91076037
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef Sosha het volgende:
Zonder voorzieningen kom ik ook niet uit met mijn geld. 300 inkomsten, 700 uitgaven en bij 17% belasting komen er geen nieuwe bewoners meer bij. Ik blijf in hetzelfde kringetje vastzitten. :'( Ik begrijp er niks van. Er moet iets fundamenteels zijn dat ik fout doe, maar wat..?

Beperken jullie jezelf in het aanleggen van wegen en waterleidingen? Hoe hoog zetten jullie de belasting in 't begin? Ik wil zo graag weten wat ik fout doe.
Heb net snel een klein dorp gebouwd. (1500 inw.) ik maak nu ongeveer 250 winst. Ik heb veel grond uitgemaakt voor woningen, vervolgens een weg (avenue) getrokken naar een industrie gebied, met middelzware industrie. Daarna een kliniek gebouwd, wel budget aanpassen aan je bevolking. Anders betaal je voor niets.
Verder gewoon laten draaien en af en toe een parkje neerplanten.

Ps. Welke plugins gebruik je btw?
pi_91076216
Ik gebruik geen plugins. Ik heb het spel nu voor het eerst sinds lange tijd net weer geïnstalleerd, en daarvoor gaf ik het telkens te snel op om aan plugins te denken :'). Maar laat ik eerst maar eens de basis onder de knie krijgen...

Is het zaak dat je de industrie ver verwijderd houdt van de woongebieden? Lijkt mij namelijk het beste, maar de woongebieden die direct naast de industrie liggen zijn bij mij het volst. Of zorg je voor openbaar vervoer? Lijkt me niet in dit stadium, toch?

Je hebt nog steeds niet verteld op welk percentage je de belasting zet trouwens :9
pi_91076587
hehe, belasting op standaard percentage. O-) In het begin is de burgerij niet zo moeilijk mbt industrie naast de deur (niet pal naast de deur iig)
Naast het grote gebied dat je gereserveerd hebt voor woningbouw, reserveer je ook een klein gebied voor de commerciele sector, mensen moeten ook winkelen ;)

In het begin van je stad zijn de mensen nog arm en gebruiken ze vaak het OV. Dus hier en daar een bushalte kan geen kwaad.

Je heb toch geen kolencentrale of een andere dure installatie gebouwd? De eerste paar duizend mensen kan je best onderhouden met windenergie.
pi_91079422
Ik gebruik inderdaad windmolens. Ik merk wel dat je er per maand minstens 2 bij moet bouwen als je stad snel groeit.
Ik heb nu een stad die goed liep, maar vanwege de beperkte groeimogelijkheden toch is vastgelopen. Ik had namelijk een klein vak gekozen om te starten, ipv een grote lap grond. Inwoneraantal hangt nu rond de 15.000 en ik maak een beetje winst, maar niet veel. Er is dus niet echt ruimte om meer voorzieningen neer te zetten, wat jammer is, want nu groeit de stad niet meer zo.

Het grappige is dat het eindelijk lukte met jouw tips, maar ik liep dus vast vanwege de beperkte grootte, en nu ik hetzelfde op een groter vlak probeer te doen lukt het niet meer :')
pi_91081446
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:50 schreef seatsniffer het volgende:
Ik heb niet zo een plugin, ik heb als bouwstijl 'Europa' als enige aangevinkt en als er iets growt wat ik niet mooi vind haal ik gewoon meteen het bulldozertje erbij. Dus elke plek is 'onder toezicht' gegrowd. Duurt eeuwig, maar dan heb je ook wat :P
Ik heb alleen Europe Contemporary, maar dat is toch een fundamenteel andere stijl?
pi_91081644
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Sosha het volgende:
Ik gebruik inderdaad windmolens. Ik merk wel dat je er per maand minstens 2 bij moet bouwen als je stad snel groeit.
Ik heb nu een stad die goed liep, maar vanwege de beperkte groeimogelijkheden toch is vastgelopen. Ik had namelijk een klein vak gekozen om te starten, ipv een grote lap grond. Inwoneraantal hangt nu rond de 15.000 en ik maak een beetje winst, maar niet veel. Er is dus niet echt ruimte om meer voorzieningen neer te zetten, wat jammer is, want nu groeit de stad niet meer zo.

Het grappige is dat het eindelijk lukte met jouw tips, maar ik liep dus vast vanwege de beperkte grootte, en nu ik hetzelfde op een groter vlak probeer te doen lukt het niet meer :')
Ik had er in het begin ook moeite mee, maar als je het trucje kent is het simpel. De volgende tutorial legt haarfijn uit hoe het moet: http://www.simtropolis.co(...)The_Easy_Way:_Part_I
pi_91081784
Begrijp ik goed dat jij geen plugins gebruikt. Ben je tevreden met het aanbod van bijv. parken, plaza's en type gebouwen?
pi_91082618
quote:
15s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef AureliusM het volgende:
Begrijp ik goed dat jij geen plugins gebruikt. Ben je tevreden met het aanbod van bijv. parken, plaza's en type gebouwen?
Ik heb 't net geïnstalleerd en speel voor de eerste keer langer dan 2 uur :P, ik wist niet eens dat er leuke plugins waren! Ik ga ff rondkijken. En Athlon, bedankt voor de link!
  zondag 9 januari 2011 @ 21:18:00 #176
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_91086879
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik heb 't net geïnstalleerd en speel voor de eerste keer langer dan 2 uur :P, ik wist niet eens dat er leuke plugins waren! Ik ga ff rondkijken. En Athlon, bedankt voor de link!
Even voor jou, omdat je ze ook pas net gebruikt, en ik er nog niet zeker over ben.

Is het goed te doen? of veel werk?
pi_91088039
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Saninl het volgende:

[..]

Even voor jou, omdat je ze ook pas net gebruikt, en ik er nog niet zeker over ben.

Is het goed te doen? of veel werk?
Eh, ik moet nog gaan uitzoeken wat er eigenlijk allemaal bestaat... Ik gebruik ze nog niet ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 21:36:18 #178
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_91088315
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Sosha het volgende:

[..]

Eh, ik moet nog gaan uitzoeken wat er eigenlijk allemaal bestaat... Ik gebruik ze nog niet ;)
Oh o|O
pi_91088416
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Sosha het volgende:

[..]

Eh, ik moet nog gaan uitzoeken wat er eigenlijk allemaal bestaat... Ik gebruik ze nog niet ;)
Een absolute must is de NAM.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:39:16 #180
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91088520
Leuk spel, ook maar weer eens installeren :9
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91089036
Ik moet even zeker weten dat ik iets goed begrijp, want volgens mij gaat het daar ook mis bij mij... Als er staat "R$$$", welke soort residence wordt er dan bedoeld? Lichtbebouwd of dichtbebouwd? Ik dacht het eerste, maar ik vrees nu dat ik daarmee de hele tijd al fout zit.
pi_91089167
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Sosha het volgende:
Ik moet even zeker weten dat ik iets goed begrijp, want volgens mij gaat het daar ook mis bij mij... Als er staat "R$$$", welke soort residence wordt er dan bedoeld? Lichtbebouwd of dichtbebouwd? Ik dacht het eerste, maar ik vrees nu dat ik daarmee de hele tijd al fout zit.
R$$$ is de duurste vorm van wonen dat er is. Dat zijn de grote en luxe woontorens.
pi_91089686
quote:
15s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef AureliusM het volgende:

[..]

R$$$ is de duurste vorm van wonen dat er is. Dat zijn de grote en luxe woontorens.
Ja... dichtbebouwd dus? Just checking...

edit Oh wacht, die dingen kun je helemaal niet vergelijken. Ik geloof dat ik 't snap.
pi_91091021
Hmm, die tutorial werkt niet voor mij. Mijn suburb weigert verder te groeien dan 181 inwoners, ook al volg ik de tips op op die site. Ik doe het maar weer op mijn eigen manier. }:|

edit Ik geloof dat ik maar definitief ga accepteren dat ik 't helaas niet kan, al volg ik tips en tutorials letterlijk stap-voor-stap op -O-

[ Bericht 33% gewijzigd door Sosha op 09-01-2011 22:38:19 ]
pi_91096596
Als je een stad er pal naast maakt en voor vervoer ernaar zorgt dan groeit je stad sneller, dan gaan we forenzen en dat soort dingen. Je zal zien dat de vraag naar alles opeens een stuk hoger is.
pi_91097870
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
Als je een stad er pal naast maakt en voor vervoer ernaar zorgt dan groeit je stad sneller, dan gaan we forenzen en dat soort dingen. Je zal zien dat de vraag naar alles opeens een stuk hoger is.
Dat was 't idee van die tutorial ja, maar 't werkt niet bij mij :?
  maandag 10 januari 2011 @ 10:16:58 #187
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_91105521
Ik kon het eerst ook totaal niet, heb jarenlang problemen gehad om een stad een beetje op te bouwen zonder bankroet te gaan. Ik heb Sim City 4 al in de zomer van 2003 gekocht, en daarna het spel periodiek weer eens opgestart en een of meerdere pogingen gewaagd, zonder succes. Maar vorig jaar eindelijk succes gehad, en een stad met 15.000 inwoners opgebouwd die winst draaide. Voor mij was dat een zéér grote stap, want vroeger betekende boven de 1000 inwoners standaard verlies.
You know, I've learned something today
pi_91112501
De welvaart van bepaalde gebouwen of bedrijven heeft niets te maken met de dichtheid van de zones... R$$$ kunnen villa's zijn in licht gezonede gebieden, of luxe woontorens in dicht gezonede gebieden. En zo zijn er dus ook woontorens met R$, maar die zijn dan idd niet luxe :+
Where facts are few, experts are many.
pi_91120622
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef Sosha het volgende:
Hmm, die tutorial werkt niet voor mij. Mijn suburb weigert verder te groeien dan 181 inwoners, ook al volg ik de tips op op die site. Ik doe het maar weer op mijn eigen manier. }:|

edit Ik geloof dat ik maar definitief ga accepteren dat ik 't helaas niet kan, al volg ik tips en tutorials letterlijk stap-voor-stap op -O-
Als het niet werkt, is daar maar 1 reden voor; dan heb je de NAM niet geïnstalleerd. NAM is een must-have, omdat die corrigeert hoe de sims tussen de verschillende wijken reizen.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:46:22 #190
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_91123325
Ik ga het nu ook weer spelen!

Welke addons zijn niet moeilijk te installeren en echte musthaves?
pi_91127568
quote:
2s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Saninl het volgende:
Ik ga het nu ook weer spelen!

Welke addons zijn niet moeilijk te installeren en echte musthaves?
NAM en CAM
  maandag 10 januari 2011 @ 19:26:26 #192
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_91128027
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:18 schreef AureliusM het volgende:

[..]

NAM en CAM
Toevallig links die up to date zijn? Of is dit iets te lui?

Want via Google krijg je natuurlijk vanalles.. :D Allerlei packs en patches ed..
pi_91130942
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Sosha het volgende:
Ik gebruik inderdaad windmolens. Ik merk wel dat je er per maand minstens 2 bij moet bouwen als je stad snel groeit.
Ik heb nu een stad die goed liep, maar vanwege de beperkte groeimogelijkheden toch is vastgelopen. Ik had namelijk een klein vak gekozen om te starten, ipv een grote lap grond. Inwoneraantal hangt nu rond de 15.000 en ik maak een beetje winst, maar niet veel. Er is dus niet echt ruimte om meer voorzieningen neer te zetten, wat jammer is, want nu groeit de stad niet meer zo.

Het grappige is dat het eindelijk lukte met jouw tips, maar ik liep dus vast vanwege de beperkte grootte, en nu ik hetzelfde op een groter vlak probeer te doen lukt het niet meer :')
Even wat tips van mij:

• Weet niet hoeveel windmolens je hebt, maar ik zou ze proberen te dumpen. Een kolencentrale is qua maandelijkse kosten net zo duur als vijf windmolens. En als hij veel meer energie levert dan nodig is, gewoon het budget omlaag schroeven. Eventueel kan je ook voor olie of gas gaan. Laatste heeft dan mijn voorkeur vanwege een lagere vervuiling en is als het goed is ook voordeliger dan een X aantal windmolens. :)

• Met betrekking tot je watervoorziening moet je, dacht ik, als je van plan bent je 7e watertoren te bouwen dit niet doen. Beter bulldoze je de zes die je hebt en zet je een waterpomp neer. Zelfde maandelijkse onderhoudskosten als zeven watertorens, maar levert meer water.

• Zelf bouw ik zelden clinics. Zit al vrij snel een omslagpunt in dat een ziekenhuis voor dezelfde maandelijkse kosten meer patiënten aankan dan een kliniek. Maar die weet ik niet uit mijn hoofd.

• Zone in het begin geen high residental zones. Kost aardig wat geld en in het begin komen die grote woontorens/flats toch niet. Medium is over het algemeen voldoende. Tevens kunnen er op medium residental zones wel kleinere flats komen. Later kun je deze zones nog altijd omzetten naar high res. zones. Doe dat laatste overigens wel met mate, anders kan je opeens zonder er erg in te hebben snel last hebben van overbelaste scholen en ziekenhuizen.

• Maar de belangrijkste tip is om kosten voor individuele scholen, ziekenhuizen en elektriciteitscentrales omlaag te schroeven naar iets boven wat je op dat moment nodig hebt.

• Extra tip: Bouw voor afvalverbranding gewoon de centrale die naast je afval ook elektriciteit kan leveren. Budget voor dat ding op $0 zetten en hij verbrand alsnog afval. Alleen levert hij nu geen elektriciteit.

Met betrekking tot je vraag over R$, R$$ en R$$$:

R$: Lage inkomens;
R$$: Jan Modaal;
R$$$: Bovenmodaal en hoger.

Even een simpele verklaring die ik zo snel kon verzinnen. :P Bij industrie en commercie ligt dit overigens weer iets anders.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Saninl het volgende:

[..]

Toevallig links die up to date zijn? Of is dit iets te lui?

Want via Google krijg je natuurlijk vanalles.. :D Allerlei packs en patches ed..
Staan op SC4devotion.com. Je moet je alleen wel op hun LEX registreren om ze te kunnen downloaden.
pi_91131088
Waar werken die R$$$ want in de HT en C$$$ werken ze amper, ze zijn de helft van de tijd werkeloos ;(
pi_91131186
quote:
15s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
Waar werken die R$$$ want in de HT en C$$$ werken ze amper, ze zijn de helft van de tijd werkeloos ;(
Voor HT en C$$$ hebben ze ook voldoende opleiding nodig. Dus als je sims een te laag opleidingsniveau hebben, moet je zorgen dat het beter wordt. Maar dit duurt helaas wel een tijdje. ;(
pi_91131322
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Voor HT en C$$$ hebben ze ook voldoende opleiding nodig. Dus als je sims een te laag opleidingsniveau hebben, moet je zorgen dat het beter wordt. Maar dit duurt helaas wel een tijdje. ;(
Ik had met mijn vorige stad (heb het verwijderd) iets van 80.000 R$$$ en education was maximaal. Ik had ook verschrikkelijk veel HT en C$$$ en CC$$$ maar toch waren er veel werkeloos én stonden er veel bedrijfspanden leeg omdat ze niet genoeg werknemers konden vinden :?

En het OV was het probleem niet.
  maandag 10 januari 2011 @ 20:27:55 #197
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_91131397
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

...

[..]

Staan op SC4devotion.com. Je moet je alleen wel op hun LEX registreren om ze te kunnen downloaden.
Nou, maars ff uitzoeken, al die termen ken ik nog niet igg ;)
pi_91131433
quote:
15s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik had met mijn vorige stad (heb het verwijderd) iets van 80.000 R$$$ en education was maximaal. Ik had ook verschrikkelijk veel HT en C$$$ en CC$$$ maar toch waren er veel werkeloos én stonden er veel bedrijfspanden leeg omdat ze niet genoeg werknemers konden vinden :?

En het OV was het probleem niet.
Dan zou ik het ook niet zo snel weten. :P
pi_91137631
Ik ga hem ook weer spelen, ik heb hem een oaar dagen geleden gekocht op steam toen ze aan het stunten waren met een aantal games. Was maar een paar euro voor sc4 + rush hour :D
pi_91140774
quote:
15s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik had met mijn vorige stad (heb het verwijderd) iets van 80.000 R$$$ en education was maximaal. Ik had ook verschrikkelijk veel HT en C$$$ en CC$$$ maar toch waren er veel werkeloos én stonden er veel bedrijfspanden leeg omdat ze niet genoeg werknemers konden vinden :?

En het OV was het probleem niet.
te lange reistijden tussen industrie & woonwijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')