Ach zo af en toen moet dat best kunnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso niet dat je daar in SC's op moet letten
Ik heb ook een vriend die soms een valse nicht is. Fijn als je zeker wilt weten dat je er niet als een idioot uitziet.quote:
Ik vint het ook een b-tje gezijkquote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend die soms een valse nicht is. Fijn als je zeker wilt weten dat je er niet als een idioot uitziet.
Ik vind fouten gewoon afleiden. Niet dat ik dan maar op elke fout aas en de mensen die ze maken stenig ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Als het heel grappig is kan dat wel ja, zeker als het een typo isquote:Op maandag 26 juli 2010 18:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ach zo af en toen moet dat best kunnen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Vriendjelief gaat nu de nieuwgekochte lamellen ophangen. Misschien dat ik dan eindelijk een keer NIET rond half 6 wakker word van de zon
Heb je 'm gespot?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ha, je probeert me er in te luisen nu
Dit was vrij grappig tochquote:Op maandag 26 juli 2010 18:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als het heel grappig is kan dat wel ja, zeker als het een typo is
Ze vallen wel op ja, en nee, stenigen gaat wat verquote:Op maandag 26 juli 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind fouten gewoon afleiden. Niet dat ik dan maar op elke fout aas en de mensen die ze maken stenig ofzo, maar het valt me gewoon op
.
Ik vind dat je best iets mag zeggen als iemand consequent jouw typt als het jou moet zijn. Of zij als het zei moet zijn bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Gooi het katje in de pan, als het niets meer doet is het water op kooktemperatuur.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
Lief topic,
Mijn katje ligt op schoot, maar ik moet eigenlijk even naar de aardappeltjes kijken. Wat nu?
Groetjes, een onzeker meisje.
Vragen of de aardappeltjes naar jou toe komen?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
Lief topic,
Mijn katje ligt op schoot, maar ik moet eigenlijk even naar de aardappeltjes kijken. Wat nu?
Of het vreselijke "is" wanneer het "eens" moet zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat je best iets mag zeggen als iemand consequent jouw typt als het jou moet zijn. Of zij als het zei moet zijn bijvoorbeeld.
Maar ga er niet te ver op door
Kat eraf mikken en naar de aardappels gaan kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
Lief topic,
Nog zo'n ergernis. Ja hij is mij hondquote:Op maandag 26 juli 2010 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of het vreselijke "is" wanneer het "eens" moet zijn!
Ligt ook aan wie het zegtquote:Op maandag 26 juli 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat je best iets mag zeggen als iemand consequent jouw typt als het jou moet zijn. Of zij als het zei moet zijn bijvoorbeeld.
Maar ga er niet te ver op door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |