Hihiquote:
Nee.quote:
Inderdaad. Leuk hoor zo een vraag stellen, maar zeg het dan ook gewoon.quote:
Jij bent toch een Marokkaan? Die wil ik wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef o.us het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie
En ik ben haastig opzoek naar een leuke SC.
Uhm..RLS zou je kunnen proberen. Of WGR.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef o.us het volgende:
Dan heb je die nú gevondenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef o.us het volgende:
Hoe snel moeten we leuk lijken?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef o.us het volgende:
We hebben 300 reacties om tot een antwoord te komen.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Leuk hoor zo een vraag stellen, maar zeg het dan ook gewoon.
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uhm..RLS zou je kunnen proberen. Of WGR.
Jij verknalt er weer een van.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
We hebben 300 reacties om tot een antwoord te komen.
Wat ben jíj oversekst!quote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
We hebben 300 reacties om tot een antwoord te komen.
quote:
M&M en B&W zijn ook leuke opties.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uhm..RLS zou je kunnen proberen. Of WGR.
En dan komen straks al die zwaaiposts ook nog natuurlijk, dat schiet helemaal niet op dan.quote:
Knap hoor, naast het modden van het grootste subforum van FOK!quote:
Ja, zwaar onmogelijk dat het ooit lukt.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan komen straks al die zwaaiposts ook nog natuurlijk, dat schiet helemaal niet op dan.
Nu is het nog knap rustig. Of er moet een relkloon komen die standaard KLB gaat verziekenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Knap hoor, naast het modden van het grootste subforum van FOK!
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan komen straks al die zwaaiposts ook nog natuurlijk, dat schiet helemaal niet op dan.
Lief zijn we hequote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef o.us het volgende:
Zo'n warm welkom heb ik nog nooit gehad, zo mooi.
Wat is homo?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het schijnt in [HOMO] ook leuk te zijn!
Tombo, iets voor jou?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Nu is het nog knap rustig. Of er moet een relkloon komen die standaard KLB gaat verzieken
Dan nog is het een zwaar pittig forumquote:Op maandag 26 juli 2010 18:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Nu is het nog knap rustig. Of er moet een relkloon komen die standaard KLB gaat verzieken
Ik keek er ooit in en sindsdien is dit standaard te vinden in mijn iTunes-bibliotheek.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het schijnt in [HOMO] ook leuk te zijn!
Dat is waar E.T. naar wilde bellen.quote:
Ik vind KLB nog steeds een beetje engquote:Op maandag 26 juli 2010 18:22 schreef o.us het volgende:
[..]
>> TRU!quote:Op maandag 26 juli 2010 18:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik keek er ooit in en sindsdien is dit standaard te vinden in mijn iTunes-bibliotheek.
KLBquote:Op maandag 26 juli 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind KLB nog steeds een beetje eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |