en neer.quote:
In before jou en mij dus?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef iBenny het volgende:
In before oversexte pubers die afkomen op het woord SEX
Ik was er al.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef iBenny het volgende:
Dat bedoelde ik, maar vind neger weer zo raar klinken dus probeerde het netjes te zeggenquote:
nou durf ik hier gelijk niet meer te postebnquote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef iBenny het volgende:
Niks mis met neger zeggen, het is gewoon een benaming. Het is geen scheldwoord als nikker.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, maar vind neger weer zo raar klinken dus probeerde het netjes te zeggen
Maar volgens mij was het geen surinamer, die zijn iets lichter van huidskleur bedenk ik me nu. Dit was echt heel donker en dan die gifgroene zonnebril, moest gewoon echt lachen
Maar goed: Ik ga eten
Smakelijk eten alvast allemaal
Jij bent al lang geen puber meerquote:Op maandag 26 juli 2010 16:57 schreef crv het volgende:
[..]
nou durf ik hier gelijk niet meer te postebn
quote:
Surinamers komen in alle kleuren en matenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, maar vind neger weer zo raar klinken dus probeerde het netjes te zeggen
Maar volgens mij was het geen surinamer, die zijn iets lichter van huidskleur bedenk ik me nu. Dit was echt heel donker en dan die gifgroene zonnebril, moest gewoon echt lachen
eetsquote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das waarquote:
ONZ moderator.quote:
Kaarten gewonnen?quote:
ja vastquote:
Hey Huppelmutsjequote:
wtfquote:
Nee. De reden erachter is iets minder leukquote:
Weet je hoe vet.quote:
vond die wel aardig bij Haar UI passen tochquote:
Die smileyquote:
Zekersquote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef crv het volgende:
[..]
vond die wel aardig bij Haar UI passen toch
Ze drinkt vast Vifitquote:
Hij heeft een abo op vage breezersmileys.quote:
Wat een kuthond.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. De reden erachter is iets minder leuk![]()
Die vriendin die vannacht voor de deur stond zou met haar vriend gaan. Maar hij heeft haar vannacht mishandeld en dus heeft ze de relatie verbroken. Sloten zijn al vervangen, morgen gaat ze aangifte doen. Maar ze heeft dus een kaartje "over" en ik mag gratis mee. Min of meer als dank voor de opvang.
quote:
hmm das indedaad ernstig. Hopenlijk blijft die haar niet lastigvallenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vriendin die vannacht voor de deur stond zou met haar vriend gaan. Maar hij heeft haar vannacht mishandeld en dus heeft ze de relatie verbroken. Sloten zijn al vervangen, morgen gaat ze aangifte doen. Maar ze heeft dus een kaartje "over" en ik mag gratis mee. Min of meer als dank voor de opvang.
Ohw, dat is wel flink klotenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oh wauw, wat naarquote:Op maandag 26 juli 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft een abo op vage breezersmileys.
quote:
Ow, dat is minder inderdaadquote:Op maandag 26 juli 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Ja zeker. Ze kan het ook wel gebruiken om er ff uit te zijn dan. Toch ff iets leuks in het verschiet.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kuthond.Ik hoop dat alles goed komt.
Toch fijn dat jullie samen daarheen kunnen en zij iets anders aan d'r koppie heeft.
Oh ik houd er wel van! Al ben ik meer van de dance en housequote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog nooit naar een muziekfestival geweest
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Want festival.
Want rock.
Want tentjes.
Want gore bende.
Want metal.
Want <vul maar in>.
Vind ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zeker. Ze kan het ook wel gebruiken om er ff uit te zijn dan. Toch ff iets leuks in het verschiet.
Ik was net ff bij haar en haar moeder zei ook; die klootzak komt er niet meer in en je gaat maar lekker met Chantal naar LL, vind zij ook wel een keer leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
breezersmileysquote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij houdt niet van muziek? Er komt van alles, van rap tot klassiek.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Want festival.
Want rock.
Want tentjes.
Want gore bende.
Want metal.
Want <vul maar in>.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik houd er wel van! Al ben ik meer van de dance en house
thuis voor de buis is leuker?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Want festival.
Want rock.
Want tentjes.
Want gore bende.
Want metal.
Want <vul maar in>.
Ik vind ze zeker wel wat toevoegen.quote:
De 21ste weerquote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog nooit naar een muziekfestival geweest
In de trein.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
Jij houdt niet van muziek? Er komt van alles, van rap tot klassiek.
+ GOA, trance, Jaren ´90 etc.quote:
Hier idem, al kan ik Urban ook wel waarderenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat heb je daar ook. Maar oké.quote:
Weet ik niet eigenlijk, ik ken hem alleen oppervlakkig en als een rustige jongen. Voor haar vallen nu opeens heeeeel veel puzzelstukjes op hun plaats.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, dat is minder inderdaad
Was ie altijd al gewelddadig?
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vind ik ookIk weet wel iets wat ik bij Ll kan gaan doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
http://www.strandfestivalzand.nl/quote:
Dank je Bella, deze is voor jouwquote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind ze zeker wel wat toevoegen.
Ik zou het in mijn eentje in zo'n mensenmassa niet uithouden.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel iets wat ik bij Ll kan gaan doen hoor
O god het begint weer.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zag was Nick&Simon en Anneke Gronlohquote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.strandfestivalzand.nl/
Omdat ik vorig jaar had meegeholpen
De 20ste terug van vakantie en de dag daarop daarnaartoe
-wquote:Op maandag 26 juli 2010 17:09 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je Bella, deze is voor jouw [ afbeelding ]
Het huwelijk was nog niet geconsumeerdquote:Op maandag 26 juli 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jullie ook gescheiden waren?
ah, jij komt niet in de v&a sc. Never mind, iets met een maat.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhu...quote:Op maandag 26 juli 2010 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zag was Nick&Simon en Anneke Gronloh![]()
Is dat op het strandje daar bij Almere? Waar ook de Libellezomerweek altijd is?
Die jou/jouw discussie heb ik opgegeven. Is onbegonnen werk.quote:
Hee, niet zo haten jij, je moet niet zo moeilijk kijken, ik ben gruwelijk en jij zit in een huwelijk, met een burgerman, ik ben de shit en ik kom uit Brabant, omdat het kan.quote:
watquote:
Heeft ie een hele grote? Of juist heel klein?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah, jij komt niet in de v&a sc. Never mind, iets met een maat.
Daar is mn moeder vorig jaar ook heen geweestquote:
Je mag wel meequote:Op maandag 26 juli 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het in mijn eentje in zo'n mensenmassa niet uithouden.
Hoezo? Valt weinig over te discussiëren toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die jou/jouw discussie heb ik opgegeven. Is onbegonnen werk.
Net zoals patat/friet, iedereen weet dat het patat is.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net zoals patat/friet, iedereen weet dat het friet is.
True.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Valt weinig over te discussiëren toch?
*kuch2cmkuch*quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft ie een hele grote? Of juist heel klein?
Ik voel me opeens een oud persoon die naar de muziek van Paul de Leeuw moet luisterenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar is mn moeder vorig jaar ook heen geweest
oh is het datquote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Mensen die Nederlands studeren zijn meestal van die grammernazi's, die dan heel de discussie uit de weg gaan omdat je een letter bent vergeten ofzo.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Ik ga gewoon alle leraren Nederlands aanklagen.
[..]
Net zoals patat/friet, iedereen weet dat het patat is.
quote:
quote:
Nick en Simonquote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.strandfestivalzand.nl/
Omdat ik vorig jaar had meegeholpen
De 20ste terug van vakantie en de dag daarop daarnaartoe
Niet op lettenquote:
hier vraag ik altijd pommesquote:Op maandag 26 juli 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crewbashingquote:Op maandag 26 juli 2010 17:14 schreef Bellatrix het volgende:
En dan heb je ook nog mensen die een quote veranderen om hun gelijk te halen. Dat zijn mini Mussolini's, nee dat zijn geen kleine lekkere pizza's, maar dictators.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik vind N&S leuk, maar Jan weer niet. Hij heeft een vervelende stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja,quote:
[..]
grammarquote:Op maandag 26 juli 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die Nederlands studeren zijn meestal van die grammernazi's, die dan heel de discussie uit de weg gaan omdat je een letter bent vergeten ofzo.![]()
ben al blij dat ik nog steeds hele NL zinnen kan schrijven. Ben al geen talenwonder (ook niet in het NL) maar sinds ik hier zit gaan bij mij 5 talen door elkaar en af en toe weet ik het in geen van die talen meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet op letten
Ik vind het ook wat overdreven hoor
[..]Dat is dan weer een beetje jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken er weinig van, wat is het voor muziek?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je mag wel meeben je niet alleen!
Ik ga in ieder geval naar Valtifest![]()
http://www.valtifest.nl/
Je moet wel verkleedIk ga denk ik als Aphrodite en ga andere festivalgangers lastig vallen met mijn liefdesadvies
Maar ik vind Wesleyquote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind N&S leuk, maar Jan weer niet. Hij heeft een vervelende stem.
[..]oh no pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Vooral Nederlanstaligquote:Op maandag 26 juli 2010 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken er weinig van, wat is het voor muziek?
Dat kan ik me zeker voorstellen jaquote:Op maandag 26 juli 2010 17:16 schreef crv het volgende:
[..]
ben al blij dat ik nog steeds hele NL zinnen kan schrijven. Ben al geen talenwonder (ook niet in het NL) maar sinds ik hier zit gaan bij mij 5 talen door elkaar en af en toe weet ik het in geen van die talen meer.
Ben ook echt afgepeigerd als ik thuis kom.
Ehm ik weet niet of er echt een verzamelnaam voor is maar volgens mij komt het in de buurt van electro. Nou ja Joost van Bellen-achtige muziek.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken er weinig van, wat is het voor muziek?
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef iBenny het volgende:
http://twitpic.com/28v1li - Het patat! Geen friet
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef iBenny het volgende:
http://twitpic.com/28v1li - Het patat! Geen friet
Baas.quote:
Ook dat zegt me niets. Ik ga eigenlijk nooit uit ofzo, nou ja, wel uit eten, maar films of muziek erg weinig. soms naar een filmtheater.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ik weet niet of er echt een verzamelnaam voor is maar volgens mij komt het in de buurt van electro. Nou ja Joost van Bellen-achtige muziek.
Duits en engels. Maar mijn meeste klanten hier die ik al langer ken praten Schweizerdutsch tegen me. En aangezien ik klanten in Zurich, Bern, Winterthur en Basel heb en ze allevier weer een eigen SD dialect hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan ik me zeker voorstellen ja
Welke taal gebruik je eigenlijk het meeste? Duits?
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn pc afsluiten en ga richting huis
Eten, Sporten en dan Fokken
Tot vanavond
quote:
quote:
eets beidequote:
Is ook leuk!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat zegt me niets. Ik ga eigenlijk nooit uit ofzo, nou ja, wel uit eten, maar films of muziek erg weinig. soms naar een filmtheater.
iddquote:
raspatatquote:Op maandag 26 juli 2010 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Smulfriet, ovenfriet, franse frietjes, kronkelfriet....
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat het aardappel patat heet
Pittigquote:Op maandag 26 juli 2010 17:20 schreef crv het volgende:
[..]
Duits en engels. Maar mijn meeste klanten hier die ik al langer ken praten Schweizerdutsch tegen me. En aangezien ik klanten in Zurich, Bern, Winterthur en Basel heb en ze allevier weer een eigen SD dialect hebben
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, hij laat zich kennen, maar als die jongen daar gelukkig van wordt...
Dat is heerlijkquote:
retoromaansquote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pittig
Weet ook dat er nog een taal is die gesproken wordt in Zwitserland naast het Italiaans/Duits en Frans maar weet niet meer hoe het heette?
Toevallig bij Diamant gekregen?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Heel vroeger hadden we een stripboek, "De mafketel en de diamannetjes" Met Pa-tat en Ma-yonaise
volgens mij is de score Patat 4 - Friet 4quote:Op maandag 26 juli 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, hij laat zich kennen, maar als die jongen daar gelukkig van wordt...
miauwquote:
Het is toch geen kwestie van de meeste stemmen?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:28 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij is de score Patat 4 - Friet 4
Was een reclamestrip idd Maar wel echt leuk (hoewel ik geen idee heb waar het over ging)quote:
Dat was het iddquote:
waarom zijn de patat-aanhangers zo felquote:
Benny is aan het eten toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:28 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij is de score Patat 4 - Friet 4
Het komt me vaag bekend voorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was een reclamestrip idd Maar wel echt leuk (hoewel ik geen idee heb waar het over ging)
ik ook niet, maar het wordt maar in een heel klein deel gesproken. Overigens is er nog een dialect in Zwitserland in Wallis, maar dat wordt niet als officieel erkend. Maar dat verstaan zelfs de Zwitsers zelf nietquote:Op maandag 26 juli 2010 17:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was het idd![]()
Geen idee hoe dat zou moeten klinken btw
recalemstripsquote:Op maandag 26 juli 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was een reclamestrip idd Maar wel echt leuk (hoewel ik geen idee heb waar het over ging)
Patat vs Frietquote:
Die heb ik ook, in tweevoudquote:Op maandag 26 juli 2010 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
recalemstrips
Suske en Wiske en de kalmhoutse heide
Het blijft een apart landquote:Op maandag 26 juli 2010 17:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het wordt maar in een heel klein deel gesproken. Overigens is er nog een dialect in Zwitserland in Wallis, maar dat wordt niet als officieel erkend. Maar dat verstaan zelfs de Zwitsers zelf niet![]()
Beetje net als het fries bij ons
oh ik had je bij de patat aanhangers geteld dan is de score 3-4 ( en 2 onthoudingen)quote:Op maandag 26 juli 2010 17:31 schreef Socios het volgende:
Mij maakt het trouwens geen reet uit of iemand het patat of friet noemt. Kan allebei imo. Er zijn wel meer synoniemen.
Vergeet al de Kantons niet met eigen bestuur en regeltjes. het zijn gewoon eigenlijk een hoop kleine landjes bijeenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het blijft een apart landZoveel talen op een relatief kleine oppervlakte + de neutraliteit (geen lid EU etc.)
Moet je iets mee doen!quote:
Ja, Erik was niet aan het etenquote:
Mja, het aloude fokdilemma.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:34 schreef Kally het volgende:
O gatver weer het gezeik over patat of friet
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:34 schreef Kally het volgende:
O gatver weer het gezeverik over patat of friet
Ik gooi dat topic gewoon dicht en die topicpointer is ook weg.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:34 schreef Kally het volgende:
O gatver weer het gezeik over patat of friet
Da's net als aardappel-kroketjes. Een kroket van aardappelquote:Op maandag 26 juli 2010 17:34 schreef crv het volgende:
[..]
oh ik had je bij de patat aanhangers geteld dan is de score 3-4 ( en 2 onthoudingen)
Overigens is het originele woord volgens mij Patates Frites ( net als Pommes Frites) en beide zijn gewoon verbasteringen dus non-discussie
Slotje
True, maar het maakt mij op zich ook niet uit hoe het heetquote:Op maandag 26 juli 2010 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Maar idd, die "grap/discussie" is een beetje over de houdbaarheidsdatum heen
Dat kende ik (nog) nietquote:Op maandag 26 juli 2010 17:35 schreef crv het volgende:
[..]
Vergeet al de Kantons niet met eigen bestuur en regeltjes. het zijn gewoon eigenlijk een hoop kleine landjes bijeen
quote:
Erik!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gooi dat topic gewoon dicht en die topicpointer is ook weg.
Ik gebruik beide benamingen iigquote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True, maar het maakt mij op zich ook niet uit hoe het heet
Ik vond het alleen wel in TAL passen, met audities van patatjes en frietjes
Dus datquote:
Kantons zijn behoorlijk zelfstandig en regels "kunnen" onderling afwijken. Dat is bijv. nog zo met het rookverbod, of belastingen die per kanton verschillend zijn e.d.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kende ik (nog) niet
(Weer wat geleerd)
Ja, als ze maar heet zijn en niet slapquote:
Snap ik, maar ik vind het zo'n oude grap, hele topics worden er mee om zeep geholpen (in KLB en ONZ) en die rottigheid wil ik hier nietquote:
Oei, beetje boos?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
Lekker boeien ook of het patat of friet is, tis maar net waar je vandaan komt, en maar lekker doordrammen erover
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als ze maar heet zijn en niet slap
Dat geldt voor meer dingen in het levenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voorbinddildo om en pleasen maar.quote:
Nou, ik denk ik open ook een keer een rel-topicquote:Op maandag 26 juli 2010 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het zo'n oude grap, hele topics worden er mee om zeep geholpen (in KLB en ONZ) en die rottigheid wil ik hier niet. Zo. Op de barricade
!
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer dingen in het leven.
Dan heb je hangfrietenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zijn naaktfoto's van Lamon altijd prima voor.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik denk ik open ook een keer een rel-topic
Daar ging het fout!quote:
Okej, interessantquote:Op maandag 26 juli 2010 17:38 schreef crv het volgende:
[..]
Kantons zijn behoorlijk zelfstandig en regels "kunnen" onderling afwijken. Dat is bijv. nog zo met het rookverbod, of belastingen die per kanton verschillend zijn e.d.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer dingen in het leven.
Ik ben niet boos maar tnxquote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oei, beetje boos?![]()
(misschien helpt het)
quote:
Maar ik wil dan weer GEEN banquote:Op maandag 26 juli 2010 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zijn naaktfoto's van Lamon altijd prima voor.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
Lekker boeien ook of het patat of friet is, tis maar net waar je vandaan komt, en maar lekker doordrammen erover
Ja dat wel jaquote:
Snap ikquote:
Ja misschien doe ik dat wel ja, maar ik heb wel zat te doen hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik
Ga Wiien! Bong doet MarioKart online (en ik vanavond misschien ook!)
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik
Ga Wiien! Bong doet deed MarioKart online (en ik vanavond misschien ook!)
Mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja misschien doe ik dat wel ja, maar ik heb wel zat te doen hoor
Ik zag dat ie incl. stuurtje maar 30 euro wasquote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik
quote:
O die heb ik welquote:
Wat is er danquote:
quote:
Mijn kindjes zijn bij hun vader nu, dus het is erg stil, maar ook wel even goed voor mequote:
Eetzequote:
Oh maar die kindjes komen toch wel weer terugquote:Op maandag 26 juli 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn kindjes zijn bij hun vader nu, dus het is erg stil, maar ook wel even goed voor me
Preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar die kindjes komen toch wel weer terug. Komt goed. En je hebt ons, wij zijn soms ook net kinderen. Vooral iBenny.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar die kindjes komen toch wel weer terug. Komt goed. En je hebt ons, wij zijn soms ook net kinderen. Vooral iBenny.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de supermarktquote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
Kally, waar liggen de Samson en Gert koekjes?
Ik lus geen Gertkoekjes! Ik wil alleen Samson!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
Kally, waar liggen de Samson en Gert koekjes?
Oké, mag ik nu naar Boys Rush luisteren/quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
In de supermarkt![]()
Bij de liga in de buurt denk ik
Die Samson en Gert dingen hebben ze toch alleen bij de Aldi?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
In de supermarkt![]()
Bij de liga in de buurt denk ik
Ja met koptelefoonquote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, mag ik nu naar Boys Rush luisteren/
Nee hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die Samson en Gert dingen hebben ze toch alleen bij de Aldi?
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef D. het volgende:
Knipper je ff met je ogen, lopen alle vrouwen weg
Da's geen vrouwvriendelijke opmerking Erikquote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Gebeurde dat in het echt ook maar.
Alsof jullie mannen zo makkelijk in de omgang zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige wel, soms, een beetje, toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jullie mannen zo makkelijk in de omgang zijn
Maar wat moet ik met vrouwen?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen vrouwvriendelijke opmerking Erik
Mario Kartquote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik
Dankje, het smaakte heerlijkquote:
Een van de beste games allertijden wmbquote:
WBquote:
quote:
Rissotto al klaar?quote:
Siewosie Mario.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, het smaakte heerlijk
[..]
Een van de beste games allertijden wmb![]()
![]()
[..]
WB
Oh ik ben te moe lui voor risotto vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |